fabia 1.2 htp 47kw za jazdy blika mazanie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

slovacek.milos píše:
UchoTD píše:Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
rozumné, pro běžného opraváře nejsou manuály, co a jak přesně změřit co utáhnout,

bud se tomu věnuješ jak bubert a něco o tom víš


nebo vtom prostě plaveš ;)
A mohol by si daco aj prezradit o tom ci len tak budes placat chujoviny do okola povedz mi dovot preco nemaze co je chyba
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Neviem co tym chces povedat Miloš, ale zakaznik sa rozhodol, ze nechce riesit opravu, povedal ked to nemaze dame druhy, nevidel som dôvod riesit to..
A uz predtym bol motor stretnuty a po nejakej pochybnej oprave (LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

d

Příspěvek od 3copsi3 »

Takze uz nikto nic nevie otom povedat (LOL)
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Tady není co vymejšlet.. z nějaký mechanický závady ti to nemaže, dokud to nerozděláš tak nic nezjistíš. Respektive rozděláš to, zjistíš co konkrétního odešlo, spočítáš na co by přišla oprava a pak tam dáš stejnak jinej motor za pár babek. Mužeš si spousta času a nervů ušetřit.
Věř chlapům kteří se tím živí
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

Dam potom vediet co a ako lebo nik konkretne nic nenapisal len motor menit chcem vediet zavadu nevravim za sanebude menit motor ale preco nemaze co je zle kluka napr spaner na rozvode vadny alebo co vsak si sa stym musel stretnut ci hned motor vymenit a hotovo
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Tak to rozdělej. Sací koš muže bejt zadělanej sajrajtem, může být velká zubová vůle na čerpadle nebo se prokluzovat pohon čerpadla na klice..
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

kubima píše:Tak to rozdělej. Sací koš muže bejt zadělanej sajrajtem, může být velká zubová vůle na čerpadle nebo se prokluzovat pohon čerpadla na klice..
Ani jedno stoho co vravis cerpaloje nove novy olej filter
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

počti si tady
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45
a vem si z něj příklad. Tenhle chlápek měl rozum.
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

kubima píše:počti si tady
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45
a vem si z něj příklad. Tenhle chlápek měl rozum.
To som cital uz vsak sa uvidi co bude zatial nemam kedy to riesit dalej ale urcite nebudem zatial menit motor to da rozum ked som zatial nenasiel chybu
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1309
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Myslím,že ta chyba se ti ukáže až vylítne ojnice blokem.Pravděpodobně máš únik tlaku někde na klice.Vzhledem k náročnosti demontáže klikovky (motor ven a rozpůlit blok)pak stejně asi dojde k výměně za druhý.
Jinak kontrolka ti na volnoběh stejně neukáže že nemaže,ale až nad 2000ot.
Proto to chce změřit tlakoměrem,popř. diagnostikou v přístrojové desce blok hodnot tuším 2 kde je tlak OK---ne OK
:rip:
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

Příspěvek od 3copsi3 »

karel4 píše:Myslím,že ta chyba se ti ukáže až vylítne ojnice blokem.Pravděpodobně máš únik tlaku někde na klice.Vzhledem k náročnosti demontáže klikovky (motor ven a rozpůlit blok)pak stejně asi dojde k výměně za druhý.
Jinak kontrolka ti na volnoběh stejně neukáže že nemaže,ale až nad 2000ot.
Proto to chce změřit tlakoměrem,popř. diagnostikou v přístrojové desce blok hodnot tuším 2 kde je tlak OK---ne OK
:rip:
Praveze som to meral na volnobeh je 0.3 v otackach 1 takze nieco tam je
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

3copsi3 píše:
kubima píše:počti si tady
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45
a vem si z něj příklad. Tenhle chlápek měl rozum.
To som cital uz vsak sa uvidi co bude zatial nemam kedy to riesit dalej ale urcite nebudem zatial menit motor to da rozum ked som zatial nenasiel chybu
No skus to otvoriť a uvidi sa. Ja som takto kupil roomstra bez tlaku a mal som motor skočeny. Z toho som preskladal všetko kluka+ložiska ol čerpadlo, domec filtra, vačky, novy papinak reťaze a prprišiel šok ked som to nahodil. Za tepla volnobeh 0,3 v otačkach max 1. (už som to skusil 3X xebem roboť motor ktory nema tlak oleja) Ložiska 1vybrus 45€ brusenie 60€ a určite su liznute aj kačky čiže oprava nema vyznam.
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

d

Příspěvek od 3copsi3 »

Niekto tu pisal ze mu preklzovalo koleso na kluke nemoze to byt ono :x
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ale ty si pisal že je menene olejove čerpadlo tak by si zbadal preklz na kluke.
xmandezo
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 06 pro 2007, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od xmandezo »

Zkusil bych z vlastni zkusenosti utáhnout sroub na klice, hlavně bacha nejdřív si zaaretuj kliku nebo ti pri utahování skočí řetěz :roll:
G2 1.6TD tlak 1,3 přidano na naftě :-) turbo z octavia 66kw mazl auto , seat toledo 1l tdi AFN makačenkn auto
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“