Zdravim, planuju si poridit fabii 1.9 SDI a s mym vysokem rocnim najezdem (30-40 tisic km) a pomerne nizkym rozpoctem, premyslim o jizde na olej.
Mam nekolik dotazu
1) jelikoz nemam k dispozici kde koupit uz pouzity olej, tak pro me zrejme (?) prichazi v uvahu pouze olej novy z obchodu - mate nekdo nejaky tip na to, kde kupovat za co nejlevneji? Pocitam ze mohu jezdit na jakykoliv olej.
4) Jake jsou ve strucnosti vyhody/nevyhody jizdy na olej?
5) Je to legalni? Budu jezdit kazdy den pres hranice do Rakouska.
Potom mi jde v podstate o nejaky strucny "manual", jak s timto vozem jezdit co nejlevneji. Co koupit, kde koupit, jak pouzivat atp.
Predem vsem mockrat dekuji za nazory, tipy a zkusenosti.
Jak jezdit na novy olej z obchodu s Fabii 1,9 SDI?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Je tu toho plný forum, ale když jsem sem přišel poprvý, tak jsem taky založil nový téma. Od tý doby jsem vyjel 800 litrů slunečnicovýho oleje ze supermarketu, kde byl v akci. Stačí občas napsat do googlu "slunečnicový olej akce" - slunečnice bejvá nejlevnější, a najde ti to stránky jako kupi.cz, akcniceny.cz atd... Ten olej nebejvá v akci pořád, vždycky tak jednou třeba za dva měsíce. Posledně jsem vzal 225l v penny za 19,90. Ale jen málokdy bejvá pod nějakejch 23 korun. Fabka sdi to zkousne, abys nemusel mít strach tak jak bude pod +10° C, jezdi na naftu. Ředit můžeš benzínem i naftou, já to ředim vždycky trochu, podle teploty. V létě skoro čistej, když je kolem +5 stupnu tak půl na půl, když je pod nulou tak půl na půl + litr benzínu na 20 litrů směsi, a když jsou velký mrazy tak jenom na naftu s trochou benzínu, abych ráno nastartoval kdyby to byla nějaká sračka. Vždycky přidávám VIF 1ml na litr a ředidlo bezaromatik 2 ml na litr, ale to ty dělat nemusíš, leju to tam ani nevim proč, spíš ze zvyku nebo pro lepší pocit, protože je to skoro zadarmo Na olej mi to jede stejně, jenom to nehulí jak na naftu, což mě trochu mrzí. Neni nad to když tomu naložim a vidim jak je za mnou černo S tim rakouskem nevim, já to hned chcípám když mě zastavěj cajti, protože to dost smrdí, legální to neni. Nejvíc se toho dočteš když pročteš forum.
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
nechci zakládat nový téma ale prosím o rady všeobecně co zkousne sdi? trafo olej? vyjetý olej? slunečnicovej? najedu ročně taky ranec a uspora se bude hodit, prosím odpovědi jen normální díky
Golf IV 1.9tdi 66kw- vstřiky 81kw-Jednohmota ATD (přeobložená)-EGR off KAT off
chip TDICHIP - 108kw + 143 koníků ..PRODÁNO
Seat Leon ASV 81kw-PP764-velký sání-jednohmota HDS-VA Turbo-KW...PS...?
chip TDICHIP - 108kw + 143 koníků ..PRODÁNO
Seat Leon ASV 81kw-PP764-velký sání-jednohmota HDS-VA Turbo-KW...PS...?