
alh špatné starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				karelmacal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov
alh špatné starty
zdar lidi mam  tu  jednu  O1 a strašně startuje jinak  jede  Ok ale  za studena  to je jako  avia vstřiky odskoušené tlaky  ok hydra  nové ale  žhaviče  nové  neví  někdo co   by to  mohlo   být 
			
			
									
									
						
- 
				karelmacal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov
Jakou máš hodnotu na palubáku , jedná se o volnoběh ,zahřátý motor, měřená hodnota l/h. za jízdy měří  okamžitou  spotřebu.
Mělo by tam být ideálně 0,5 jestli je tam víc až kolem 0,8 nebo víc tak to ukazuje na čerpadlo. U mne se to tak projevovalo.Měl jsem tam hodnotu 0,9-1,1 l/h.
Nastavovala se i startovací dávka ale nepomohlo, pak jsem byl u TdiFuna na přehrátí softu kvůli špatným startům,nic. No a po konzultaci s Funem nakonec
výměna čerpadla vše OK.
			
			
									
									Mělo by tam být ideálně 0,5 jestli je tam víc až kolem 0,8 nebo víc tak to ukazuje na čerpadlo. U mne se to tak projevovalo.Měl jsem tam hodnotu 0,9-1,1 l/h.
Nastavovala se i startovací dávka ale nepomohlo, pak jsem byl u TdiFuna na přehrátí softu kvůli špatným startům,nic. No a po konzultaci s Funem nakonec
výměna čerpadla vše OK.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
						- 
				karelmacal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov
- 
				karelmacal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov
Podle voln. dávky, jak to popisuješ ,by to mohlo ukazovat na "slabší" čerpadlo, ale jen za předpokladu, že s voln. dávkou nikdo nehýbal /elektricky nebo mechanicky/. Navíc Tě opravím v hodnotě. Pokud bude palubák na místě při volnoběhu ukazovat spotřebu 0,5/h, pak určitě "nepočítá" správně a skutečná spotřeba bude asi o 15% vyšší než počítačová. Podle zkušeností by měl ukazovat kolem 0,7 l/h , aby byla počítačová i skutečná spotřeba stejná.Bobanius píše:Jakou máš hodnotu na palubáku , jedná se o volnoběh ,zahřátý motor, měřená hodnota l/h. za jízdy měří okamžitou spotřebu.
Mělo by tam být ideálně 0,5 jestli je tam víc až kolem 0,8 nebo víc tak to ukazuje na čerpadlo. U mne se to tak projevovalo.Měl jsem tam hodnotu 0,9-1,1 l/h.
Nastavovala se i startovací dávka ale nepomohlo, pak jsem byl u TdiFuna na přehrátí softu kvůli špatným startům,nic. No a po konzultaci s Funem nakonec
výměna čerpadla vše OK.
Já bych zadavateli vlákna radil použít při spouštění přídavný odpor k čidlu teploty chl. kapaliny /pokud je vše ostatní OK/. Je to podstatně levnější a za zkoušku to stojí.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
						Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
- 
				karelmacal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov
prka píše:Podle voln. dávky, jak to popisuješ ,by to mohlo ukazovat na "slabší" čerpadlo, ale jen za předpokladu, že s voln. dávkou nikdo nehýbal /elektricky nebo mechanicky/. Navíc Tě opravím v hodnotě. Pokud bude palubák na místě při volnoběhu ukazovat spotřebu 0,5/h, pak určitě "nepočítá" správně a skutečná spotřeba bude asi o 15% vyšší než počítačová. Podle zkušeností by měl ukazovat kolem 0,7 l/h , aby byla počítačová i skutečná spotřeba stejná.Bobanius píše:Jakou máš hodnotu na palubáku , jedná se o volnoběh ,zahřátý motor, měřená hodnota l/h. za jízdy měří okamžitou spotřebu.
Mělo by tam být ideálně 0,5 jestli je tam víc až kolem 0,8 nebo víc tak to ukazuje na čerpadlo. U mne se to tak projevovalo.Měl jsem tam hodnotu 0,9-1,1 l/h.
Nastavovala se i startovací dávka ale nepomohlo, pak jsem byl u TdiFuna na přehrátí softu kvůli špatným startům,nic. No a po konzultaci s Funem nakonec
výměna čerpadla vše OK.
Já bych zadavateli vlákna radil použít při spouštění přídavný odpor k čidlu teploty chl. kapaliny /pokud je vše ostatní OK/. Je to podstatně levnější a za zkoušku to stojí.
třeba dnes na brnknutí a žádný kouř ani haprování už jsem z ní hotovej

Vždy, když budeš startovat studený motor, tak se podívej na průhlednou hadičku od filtru k čerpadlu. Pokud tam bude "bublina" asi 3cm a větší, tak start nebude na "drc". Bez "bubliny" může být studený start bezproblémový. Nedostatek paliva pro studený start, který signalizuje "bublina", je třeba nějakým způsobem kompenzovat. Například přídavným odporem.
			
			
									
									Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
						Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
- 
				karelmacal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov
- 
				karelmacal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov
- 
				karelmacal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov

 tak  je  to  o hodně lepe ale není  to   ono
    tak  je  to  o hodně lepe ale není  to   ono