acryll píše:HanZ píše:s grafem, který si budeš moct tak akorát pověsit nad postel, aby sis moh honit, pardon masírovat ego
iste iste, ja a ostatni ladime na brzde len kvoli tomu aby sme si z toho potom masirovali ego, vsak?
ale za to ty si taky frajer, ze ty nepotrebujes merat, ty vsechno umiiš
a to vše jenom za 3500kč, a to se vyplatí ! že jo?

Sám víš moc dobře, že na úpravu chodu motoru v rozumných mezích brzda není potřeba. Víš, ale nepřiznáš, jelikož nesmíš, či spíše nemůžeš, jelikož na tom máš vlastní ekonomický zájem!
Věřím, že je spousta lidí, co brzdu žerou a pak si mastí ego nad grafem...ale to je asi tak všechno. V dnešní době už není člověk natolik hloupý, aby si nezjistil fakta a reference. Nejde o to, kolik si kdo naměří na čemsi nekalibrovaném, ale o to, jak auto jede...a to jede dobře i bez brzdy! Stačí opravit známé chyby a přiměřeně upravit správné parametry. No a když si to občas porovnám s jinými "odbržděnými" úpravami podobných modelů, tak to tak citelný rozdíl není! Ono je jedna věc tlachat, obhajovat,vymýšlet si a věc druhá porovnat výsledky. Jde to snadno, exaktně a bez emocí.
Tím však nechci nikterak znevažovat opravdové odlazení motoru na brzdě, to je jiné kafe.