Chipování v Moravskoslezkém kraji (Opavsko) - KDE?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

HanZ píše:s grafem, který si budeš moct tak akorát pověsit nad postel, aby sis moh honit, pardon masírovat ego
iste iste, ja a ostatni ladime na brzde len kvoli tomu aby sme si z toho potom masirovali ego, vsak? (noteeth)
ale za to ty si taky frajer, ze ty nepotrebujes merat, ty vsechno umiiš
a to vše jenom za 3500kč, a to se vyplatí ! že jo? (rofl)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

matulko183 píše:Ja mam od neho 2auta spravene a nemam najmensi problem... BLS a BKD.. auta jazdia 2rok bez problemov

a proč od něj nemáš aj svou ibizu a máš ju od BH?
matulko183
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 13 lis 2014, 23:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany, Slovensko

Příspěvek od matulko183 »

Lebo ibiza bola naladena a ja som ju taku kupil od chalana ktory to dal spravit a predaval to hned potom. A po druhe Brano tam rozbehal 2260tku s elektrickou regulaciou...
Aktual:
VW BORA Variant Highline 1.9TDI ARL + soft, kat off
Starsie hracky:
Seat Ibiza FR 1,9TDI 216ps 433nm, Garrett 2260 el.regulacia, kat off, egr off, fmic seat sport, soft BH Motorsport
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

acryll píše:
HanZ píše:s grafem, který si budeš moct tak akorát pověsit nad postel, aby sis moh honit, pardon masírovat ego
iste iste, ja a ostatni ladime na brzde len kvoli tomu aby sme si z toho potom masirovali ego, vsak? (noteeth)
ale za to ty si taky frajer, ze ty nepotrebujes merat, ty vsechno umiiš
a to vše jenom za 3500kč, a to se vyplatí ! že jo? (rofl)
Sám víš moc dobře, že na úpravu chodu motoru v rozumných mezích brzda není potřeba. Víš, ale nepřiznáš, jelikož nesmíš, či spíše nemůžeš, jelikož na tom máš vlastní ekonomický zájem!

Věřím, že je spousta lidí, co brzdu žerou a pak si mastí ego nad grafem...ale to je asi tak všechno. V dnešní době už není člověk natolik hloupý, aby si nezjistil fakta a reference. Nejde o to, kolik si kdo naměří na čemsi nekalibrovaném, ale o to, jak auto jede...a to jede dobře i bez brzdy! Stačí opravit známé chyby a přiměřeně upravit správné parametry. No a když si to občas porovnám s jinými "odbržděnými" úpravami podobných modelů, tak to tak citelný rozdíl není! Ono je jedna věc tlachat, obhajovat,vymýšlet si a věc druhá porovnat výsledky. Jde to snadno, exaktně a bez emocí.

Tím však nechci nikterak znevažovat opravdové odlazení motoru na brzdě, to je jiné kafe.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Slavkov píše: Osobně ho neznám, ale třeba se to za těch pár let již naučil...
Ale jo, možná už ano, já proti tomu klukovi nic nemám, mě auto neupravoval ale proč volit experiment, když je tu možnost zvolit naprostou jistotu - TDIfun
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

acryll píše:
HanZ píše:s grafem, který si budeš moct tak akorát pověsit nad postel, aby sis moh honit, pardon masírovat ego
iste iste, ja a ostatni ladime na brzde len kvoli tomu aby sme si z toho potom masirovali ego, vsak? (noteeth)
ale za to ty si taky frajer, ze ty nepotrebujes merat, ty vsechno umiiš
a to vše jenom za 3500kč, a to se vyplatí ! že jo? (rofl)
pokud máš serii, tak můžeš v klidu vymyslet jeden čip a ten dávat všem, ostatně stejně tak to dělaji všechny fabriky při výrobě (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Přesně tak Jarda S.!! Nemá smysl rozebírat podrobnosti, ale je to tak. No a jakákoliv výměna komponent za nesérii vyžaduje individuální přístup a tam se lidem o 3500Kč může jen zdát :P
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Taky souhlasím s Jarda S. Mám zkušenost s jedným jmenovaným ladičem tady... dal jsem 5500kč a také mě nahrál pouze nějaký soft který už někomu dával. Na sériové díly. A tak jsem to řešil s dalšíma (nebudu jmenovat) a shodli jsme se. (LOL)
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Jo jo, ono to chce dávat vélký pozor na to, kdo a co nahrává! Není SW jako SW...ale to je na celé elaboráty. Na to nikdo nemá čas, je to tu rozebrané také několikrát dokola. Prostě je několik revizí pro každý typ motoru, obvykle podle roku výroby dle požadavků na normu EURO a nelze prostě něco někam nahrát...to dělají pouze diletanti, dementi a zbohatlíci, co mají placení reklamací...
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“