
Porada pri kúpe 1.9tdi. ďakujem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Už jsem to tu někde psal.Můj rekord je trasa 130km za 4.0l/100 po dojezdu celková průměrná a dokonce řídil kamarád,který jezdí na Hondách civic benzín.Několikrát jsem to zopakoval,ale na kratší vzdálenost.Ferret píše:ale netvrdte mi že mimo mesto dáte 3,9l/100km....
ALH 4x4 3,9l /100km na 30km úseku.....
Nechápu,kde berete bludy o kazivosti ASZ a ARL?

Octavia ASZ
totalny nezmyselFerret píše:ja Vám to vysvetlím...... proste kúpim 81kw aby som mal dobrú spotrebu a spoľahlivosť a vy mi poradíte ktoré komponentny, aké trysky, FMIC, soft a podobne dať....... ale zvyšovať sa výkon bude len do vtedy pokiaľ nestúpi spotreba o viac ako 1,5l -2l, potom stop..... proste koľko výkonu vytlačím ešte v rozumnej spotrebe tak toľko sa dá

TDI tech píše:totalny nezmyselFerret píše:ja Vám to vysvetlím...... proste kúpim 81kw aby som mal dobrú spotrebu a spoľahlivosť a vy mi poradíte ktoré komponentny, aké trysky, FMIC, soft a podobne dať....... ale zvyšovať sa výkon bude len do vtedy pokiaľ nestúpi spotreba o viac ako 1,5l -2l, potom stop..... proste koľko výkonu vytlačím ešte v rozumnej spotrebe tak toľko sa dá
Presne tak. Bud chci upravovat a nebo jezdit na spotrebu. Pokud chces nizkou spotrebu a spolehlivost tak neres upravovani. Z hovna bic neupletes. Vzdycky musis neco obetovat. Kup rotacku, nech nachipovat a dal raci nic neres. Samozrejme jak pisou kluci da se jezdit na usporu i s upravenym autem. Ale to ty ze zacatku urcite nebudes a bude te to lakat tomu davat pod kotel.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ja mám vynikajúcu spotrebu na rotačke. Pod 6,5l sa neviem dostať hoci chodím do 120km/hod. Kámoš ma PD a jazdi na 4,5litra, takže o tých spotrebách je to diskutabilne. Ako tu hore písali, ak spotreba tak AGR.TDI tech píše:Chalpec by sa mal rozmysliet, ze co vlastne. Pokial chce vynikajucu spotrebu a spolahlivost tak jednoznacne 1.9TDI rotacku. Pokial tuzi po vykone tak za mna jednoznacne 2.0TDI PD 16V najidealnejsie BKD, alebo AZV. Pretoze nema vyznam kupit rotacku a potom do nej nasypat 3000eur aby mal 200k
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Tak co som sondoval..... Na PD au sialene drahe diely.....len original vstreky 390e......pd je drahe az 4000 eura viac.....rotacku mam za nieco malo cez 2000 eur... A tie spotreby co pisete na pd sa mi zdaju neuveritelne lebo vsade inde pisu ludia ze pod 6.5 sa neda ist....ako urcite robi vela aj stav motora......