85kw PD ajm spatne starty po nocnim stani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
85kw PD ajm spatne starty po nocnim stani
Ahoj vim ze uz se to tady parkrat resilo uz jsem procetl par vlaken ,ale zeptam se jeste jednou primo pro muj pripad.VW Bora rv.99 tzn bez podavaciho cerpadla v nadrzi motor ma najeto 230t.Pri ranich startech musim tocit dlouho motorem nechce chytit nekdy jakoby chytne ale okamzite chcipne pak musim znovu zhavit a celkem dlouho tocit.Naslednej start po chvili co to natocim je na skubnuti. Olej nepribyva tak ze na gumicky to nevidim.Chtel by jsem zacit levnejsi variantou tzn pruhledny hadicky k filtru,kontrola saciho kose v nadrzi,palivovej filtr.Jinak meril jsem baterku a rano ma pod 12V cca 11,8V, ale z motorem toci jeste celkem dobre netusim jestli je to u tohodle motoru podobne jako to bylo treba u afn ze musi dosahnout urcitejch otacek jinak nechytne.Mel nekdo podobnej problem kterej pripadne jednoduse vyresil ?? Predem diky za kazdy voditko ktery budu schopnej provest sam bez investic do drazsiho sevisu .
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
ja bych zacal zpetnym ventilkem na privod paliva, je to rychle a za par supu.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Jeste ozivim toto tema ted sem mel cas trochu s tim laborovat.
Zapojil jsem pruhlednou hadicku za filtr a je to plny bublin ve vratce je spenena nafta.Nasledne jsem zkusil prepojit ten zpetnej ventil co je na filtru na primo (zpetny vedeni nejde do filtru).A porad spousty bublin.Pak jsem na chvilku zkusil odpojit filtr uplne a v pohode bez bublin.Nic mene po vymene filtru a toho ventilu vcetne novejch gumicek ,porad spousty bublin je fakt ze jsem kupoval nejakej levnejsi ale upne stejne to dela i ten starej ze starym ventilem.Netusim jestli je v kvalite filtru nejakej razantni rozdil nekdo tvrdi ze ano.Jinak vedeni od nadrze se zda byt v pohode.Nejak uz netusim kde hledat dal pripadne jestli zkusit nejakej lepsi filtr a nebo komplet novy vedeni paliva od nadrze.
Zapojil jsem pruhlednou hadicku za filtr a je to plny bublin ve vratce je spenena nafta.Nasledne jsem zkusil prepojit ten zpetnej ventil co je na filtru na primo (zpetny vedeni nejde do filtru).A porad spousty bublin.Pak jsem na chvilku zkusil odpojit filtr uplne a v pohode bez bublin.Nic mene po vymene filtru a toho ventilu vcetne novejch gumicek ,porad spousty bublin je fakt ze jsem kupoval nejakej levnejsi ale upne stejne to dela i ten starej ze starym ventilem.Netusim jestli je v kvalite filtru nejakej razantni rozdil nekdo tvrdi ze ano.Jinak vedeni od nadrze se zda byt v pohode.Nejak uz netusim kde hledat dal pripadne jestli zkusit nejakej lepsi filtr a nebo komplet novy vedeni paliva od nadrze.