85kw PD ajm spatne starty po nocnim stani

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
galejda
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 srp 2012, 13:34
Odpovědi: 0

85kw PD ajm spatne starty po nocnim stani

Příspěvek od galejda »

Ahoj vim ze uz se to tady parkrat resilo uz jsem procetl par vlaken ,ale zeptam se jeste jednou primo pro muj pripad.VW Bora rv.99 tzn bez podavaciho cerpadla v nadrzi motor ma najeto 230t.Pri ranich startech musim tocit dlouho motorem nechce chytit nekdy jakoby chytne ale okamzite chcipne pak musim znovu zhavit a celkem dlouho tocit.Naslednej start po chvili co to natocim je na skubnuti. Olej nepribyva tak ze na gumicky to nevidim.Chtel by jsem zacit levnejsi variantou tzn pruhledny hadicky k filtru,kontrola saciho kose v nadrzi,palivovej filtr.Jinak meril jsem baterku a rano ma pod 12V cca 11,8V, ale z motorem toci jeste celkem dobre netusim jestli je to u tohodle motoru podobne jako to bylo treba u afn ze musi dosahnout urcitejch otacek jinak nechytne.Mel nekdo podobnej problem kterej pripadne jednoduse vyresil ?? Predem diky za kazdy voditko ktery budu schopnej provest sam bez investic do drazsiho sevisu .
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Řešil jsem to na par autech gumičkama.Ale pokud je hodně vymačkaná hlava tak to muze(ne na dlouho) a nemusi pomoci.
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
galejda
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 srp 2012, 13:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od galejda »

Co jsem tak pochopil tak pokud jsou v haji ty gumicky na vstrikach tak by mela tec nafta do oleje.Zkusim je vymenit ale nez se zacnu hrabat v motoru tak bych rad vyloucil jestli to nemuze bejt neco ve vedeni paliva.Prave me prijde divny ze nasledny starty jsou ok.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ja bych zacal zpetnym ventilkem na privod paliva, je to rychle a za par supu.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ventilek je zbytočný, ma to pumpu v nadrzi, uteka mu to cez gumicky do oleja
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
galejda
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 srp 2012, 13:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od galejda »

nee netece mi nafta do oleje a nemam podavaci cerpadlo jak sem psal v prvnim postu jinak vim ze ty gumicky je nejcastejsi zavada na PD motorech.Ten zpetnej ventil najdu nekde u palivovyho filtru nebo u tandemu ??
galejda
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 srp 2012, 13:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od galejda »

Jeste ozivim toto tema ted sem mel cas trochu s tim laborovat.
Zapojil jsem pruhlednou hadicku za filtr a je to plny bublin ve vratce je spenena nafta.Nasledne jsem zkusil prepojit ten zpetnej ventil co je na filtru na primo (zpetny vedeni nejde do filtru).A porad spousty bublin.Pak jsem na chvilku zkusil odpojit filtr uplne a v pohode bez bublin.Nic mene po vymene filtru a toho ventilu vcetne novejch gumicek ,porad spousty bublin je fakt ze jsem kupoval nejakej levnejsi ale upne stejne to dela i ten starej ze starym ventilem.Netusim jestli je v kvalite filtru nejakej razantni rozdil nekdo tvrdi ze ano.Jinak vedeni od nadrze se zda byt v pohode.Nejak uz netusim kde hledat dal pripadne jestli zkusit nejakej lepsi filtr a nebo komplet novy vedeni paliva od nadrze.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“