Upálené žhavičky
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
na vodu si kup z vraku třeba z mondea výtop vody (hliník na hadici s 3žhavkama) a na palivo to najdeš u olejářů v bazaru nebo si to vyrob podle návodů je toho tady dost
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No jo ale u Feld 1.9D se ten hlavní problém, proč to nechtělo chytat za tepla jmenoval Lucas, za to nemůže žhavení. Zažil jsem 2 Feldy s Boschem a za studena i za tepla na drcPetr H. píše: felda po 15 minutách po vypnutí, bez nazhaveni nechytne ani v létě v parnu. Si pamatuji jak jsem to hloupé relátko co vypínalo žhavení musel vyřadit. U pickupa to byl při rozvozech docela problém. Studený chytal na drc.
Jak píše Ladas, koukni třeba na Aukro, nebo jinam a hledej ohřev vody... na 3 žhavky to měly třeba Fordy a VW, na 4 žhavky PSA a určitě to montovala i spousta jiných výrobců aut.
Na ten olej si sežeň nějaký vodní výměník, nebo tu občas někdo nabízel ohřev oleje žhavkama, případně tu někde snad jsou i návody jak si to vyrobit (žhavky i voda).
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
když budeš mít oběh a nebude tam vzduch nevidím v tom problém
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak tam dej buď 2 žhavky v sérii za sebou, nebo 24V žhavky a třeba ještě paralelně a nerozpálí se do červena, ale budou i tak dost hřát.Dr.Spiegel píše:Vyrobit to pro mě není problém, jen se bojím aby mi to neblaflo když ty žhavky normálně ponořím přímo do oleje/nafty....
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 07 led 2015, 14:37, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Svíčky žhavící je lepší utahovat momentákem jsou usazeny v měký hliníkový hlavě a mají jemné stoupání na těle. (přetažený a vymletý závit to bude raz dva)Výrobci doporučují žhavky dotahovat tuším 10-15 NM. Zkoušel jsem ze zajímavosti kontrolovat utažení svíček momentákem na autě kde měnil automechanik svíčky ručně s citem a jedna byla dotažena na cca 22 NM tak jsem ji povolil a dotah na předepsaný tlak. Řek bych že těch 22 NM bylo už docela na krev. S vymletým závitem na svíčce zapalovací jsem se setkal na škodě favorit. Svíčka držela v závitu za pomocí konopí a fermeže. . Čuměl jsem nato jak péro z gauče. Jinak prodávaj opravné sady na vymleté závity.
To nevím tak s parníma kotlema nemám lautr vůbec žádné zkušenosti . Když koukám na parní lokomotivy na netu tak to má taky svoje kouzlo Ale už jsem viděl jak kolem mě profrčel ford transit a v zadních dveřích nahoře měl vyvedenou trubku tak 150tku plech a hulilo se z ní tak mě napadlo jestli to neměl přefakaný na dřevoplyn?Petr H. píše: a jak myslíš, že byly utěsněné trubky třeba od parních kotlů?
takhle kdyby sme měli makat my jak ten stroj tak už jsme dávno zheblí
https://www.youtube.com/watch?v=wceUxOCR2L0
hele ale to by taky nebyl špatnej nápad dřevoplyn už vidím jak by moje staráPetr H. píše: to spíš vypadá na kamna, z kotle na dřevoplyn, to je motorem přes výfuk. I při roztápění kotle se pustí větrák a na výfuku se plyn zapálí. Takže hoří plamenem za větrákem. Nikde žádný čoud.
přikládala pod kotel cestou na dovču do chorvatska dřevo se válí všude