predelani 74kw na 110kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
predelani 74kw na 110kw
mam takovou otazecku na nejakeho mistra od motoru ... mam golf 74kw 5ti kvalt, a mam moznost koupit agregat i s prevodovkou 110kw.
otazka zni, zda je lepsi prehodit cely motor i s prevodovkou, nebo jen zamenit nektere vnitrnosti v motoru 74kw za ty z 110 kw verze ?
nebo treti moznost, nacpat do 74kw jen trysky race 8rady a turbo z 110 kw a pak nacipovat + prevodovku 6ti kvalt ?
mam cil nekde kolem 230 az 250 koni, proto se primo ptam co vsechno by na tom 74kw motoru mohlo dlouhodobe vydrzet a co je potreba prehodit ze 110kw verze ?
otazka zni, zda je lepsi prehodit cely motor i s prevodovkou, nebo jen zamenit nektere vnitrnosti v motoru 74kw za ty z 110 kw verze ?
nebo treti moznost, nacpat do 74kw jen trysky race 8rady a turbo z 110 kw a pak nacipovat + prevodovku 6ti kvalt ?
mam cil nekde kolem 230 az 250 koni, proto se primo ptam co vsechno by na tom 74kw motoru mohlo dlouhodobe vydrzet a co je potreba prehodit ze 110kw verze ?
no prave to bych potreboval presne znat, ktere soucastky muzu nechat puvodni a ktere vymenit.
nejradeji bych mozna nechal puvodni motor, a zmenil jen ty trysky Race78x, a pak bych dal to turbo z 110kw. jenze pak nevim, na kolik koni se to bude dat upravit s tim puvodnim malym intercoolerem a zda to po nacipovani ostatni komponenty motora vydrzi (hlavne pisty).
spojku vymenim s prevodvkou, pojede tam 6ti kvalt ...
nejradeji bych mozna nechal puvodni motor, a zmenil jen ty trysky Race78x, a pak bych dal to turbo z 110kw. jenze pak nevim, na kolik koni se to bude dat upravit s tim puvodnim malym intercoolerem a zda to po nacipovani ostatni komponenty motora vydrzi (hlavne pisty).
spojku vymenim s prevodvkou, pojede tam 6ti kvalt ...
Hm, a co chces menit na tom motore? Ked nevymenis cely, tak predsa nebude menit len creva, len piesty, kluku, ojnice a podobne. Ak mozes, vymen ho cely, hlavne ak naozaj chces take vykony ako pises. Chces tomu 100konovemu motoru zdvihnut vykon o 130-150%? To je aj dost.
Neviem, ci to rozdycha. Sice TDI vydrzi strasne vela... ale toto uz je ozaj velmi vela
Radsej to vymen... 110kW ma pevnejsi blok, kluku, ojnice, piesty a bohvie co este... Mensi kompresny pomer... Mozes do neho teda viac natlacit. Ale na vykony nad 200 koni uz budes musiet menit aj veci co pisem hore: turbo a vstrekovace celkom urcite, zrejme aj spojku. Nebudu stacit ani tie zo 110kW verzie.


Radsej to vymen... 110kW ma pevnejsi blok, kluku, ojnice, piesty a bohvie co este... Mensi kompresny pomer... Mozes do neho teda viac natlacit. Ale na vykony nad 200 koni uz budes musiet menit aj veci co pisem hore: turbo a vstrekovace celkom urcite, zrejme aj spojku. Nebudu stacit ani tie zo 110kW verzie.
to je takovej problem, vybrousit a prerazit cislo?
Ocelove priruby pro downpipe VNT15/17, VNT20/22, zaslepky EGR...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
njn, tak prehazej vnitrnosti 
cajti kontrolujou predevsim cislo kastle, co ja vim...

cajti kontrolujou predevsim cislo kastle, co ja vim...
Ocelove priruby pro downpipe VNT15/17, VNT20/22, zaslepky EGR...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
debnicka: golf IV variant TDI 150k sa podla mna robil, dokonca aj 4motion. To ale nic neznamena, problem je ze v technicaku mas napisane nieco ine ako ARL.
To potom uz jedine preklepnut to cislo... A v zivote na to uz nikto nepride. Navonok to bude vyzerat rovnako ako povodny motor, to nie je ze si do toho napchal nieco uplne ine. A cisla motorov uz snad nikto nekontroluje, maximalne sa skontroluje kod motora... Jediny problem by mohol byt, keby to niekto dal na expertizu. Ale ked vidim, ake auta prechadzaju... Ani len font a technologia nie je rovnake ako pouziva vyrobca, cisla su trosku nakrivo, jedno mensie druhe vacsie... a THG da potvrdenie, ze je to OK. Asi maju dohodu s tym bazarom, ktory to auto predaval 


no to jsem si taky myslel, ze kod motoru proste musi zustat stejny. kdyz zamenujes tak za motor stejneho typu, lisit se muze akurat tak ve vyrobnim cisle
i kdyz ostatni verze napr. 66kw ma hodne pisemnych tri-kombinaci a porad je to ten samej motor podle mne. tam asi bude stacit pisemne vyjadreni autorizov. dovozce, ze se jedna o stejny typ motora jen pod jinym oznaceniem
i kdyz ostatni verze napr. 66kw ma hodne pisemnych tri-kombinaci a porad je to ten samej motor podle mne. tam asi bude stacit pisemne vyjadreni autorizov. dovozce, ze se jedna o stejny typ motora jen pod jinym oznaceniem

Ak ti daju to pisomne vyjadrenie ze je to OK, potom sa to asi da - ale jedna sa uz o prestavbu vozidla. Ked je iny kod, znamena to ze je to iny motor, tak sa to berie. Je jedno, ze AGR aj ALH maju 66kW, oficialne su to ine motory a nemozes ich zamenit. Musis pouzit presne ten isty typ motoru, co tam bol. Takze ked das ARL, jedine to preklepat 
