AMAROK 2,0 bitdi 120 KW CDCA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 128
- Registrován: 22 lis 2007, 15:59
AMAROK 2,0 bitdi 120 KW CDCA
ahoj, prosim konzultaci, ten motor mi přijde na to že má mít 400 nm při 1500 ot ve spodních otáčkách docela tupej, rozjede se až po překročení 2000 a když chci předjet tak musím točit a točit... no nechal jsem zkontrolovat vstřiky a průbeh plnícího tlaku turb, vstřiky tam jsou piezo a ve spodním spektru maj malou dávku, dva jsou na hranici a dva lehce pod, což by prej mohlo mít za projev menšího výkonu vespod no a průběh tlaku turba je prý v malejch zhruba o 30 procent nižší než by mel bejt ale obe turba prej šlapou. myslej jsem že by to teda mohlo bejt v návaznosti na tech vstřikách ale to prej nemusí, že prej by to zatím neřešil, že vstřiky netečou a mám nejakou dobu pojezdit, dal mi nejakej čistič do paliva a videlo by se. (to auto zhruba pul roku stálo) co si o tom myslíte? klidne něco vymenim, abych to mel v cajku ale slepě menit vstřiky i turbo a pak zjistit že tím to nebylo by me asi švihlo, zvlášt když profík přes disly byl váhavej. má to 100 000 najeto je to z francie. Dík
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Děkuji za opravu.
Prostě ty jejich bláznivý biturba nejedou,žerou a nic nevydržej. Takže vynikající motory.

Prostě ty jejich bláznivý biturba nejedou,žerou a nic nevydržej. Takže vynikající motory.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 128
- Registrován: 22 lis 2007, 15:59
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 128
- Registrován: 22 lis 2007, 15:59
chtěl jsem ji změřit, že prej to je uplně zbytěčný, že to bude cajk. jinak ono to chytá krásně a jede to ve středních a vys. otáčkách normálně jen ten spodek je takovej mdlej. všude co o tom píšou nejaký recenze tak píšou že to má supr spodek ale střed a vrch už nic moc.. tak tohle teda vůbec nesedí.