AMAROK 2,0 bitdi 120 KW CDCA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
shelbycobra
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 22 lis 2007, 15:59
Odpovědi: 0

AMAROK 2,0 bitdi 120 KW CDCA

Příspěvek od shelbycobra »

ahoj, prosim konzultaci, ten motor mi přijde na to že má mít 400 nm při 1500 ot ve spodních otáčkách docela tupej, rozjede se až po překročení 2000 a když chci předjet tak musím točit a točit... no nechal jsem zkontrolovat vstřiky a průbeh plnícího tlaku turb, vstřiky tam jsou piezo a ve spodním spektru maj malou dávku, dva jsou na hranici a dva lehce pod, což by prej mohlo mít za projev menšího výkonu vespod no a průběh tlaku turba je prý v malejch zhruba o 30 procent nižší než by mel bejt ale obe turba prej šlapou. myslej jsem že by to teda mohlo bejt v návaznosti na tech vstřikách ale to prej nemusí, že prej by to zatím neřešil, že vstřiky netečou a mám nejakou dobu pojezdit, dal mi nejakej čistič do paliva a videlo by se. (to auto zhruba pul roku stálo) co si o tom myslíte? klidne něco vymenim, abych to mel v cajku ale slepě menit vstřiky i turbo a pak zjistit že tím to nebylo by me asi švihlo, zvlášt když profík přes disly byl váhavej. má to 100 000 najeto je to z francie. Dík
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

To auto nepojede nikdy,těžko 2,5t váhy rychle rozhoupáš s dvoulitrem i kdyby tam bylo 10 turb.Chce to pořádnej obsah motoru a ne motor z osobáku.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

spíš než pořádnej obsah motoru by to možná chtělo pořádnej objem.. ;)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Děkuji za opravu. :D
Prostě ty jejich bláznivý biturba nejedou,žerou a nic nevydržej. Takže vynikající motory.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
shelbycobra
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 22 lis 2007, 15:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od shelbycobra »

no chápu váš názor, ale má 2 tuny a ne 2,5 a jde mi o to, že tomu evidentně chybí spodek takže tomu něco je a to něco mě zajímá :-) máme v práci caddy 1,6 tdi cr 55 kw pohotovostní hnotnost je 1,5 tuny a vespod je to pružnější...
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Kompres to má?
OCTAVIA- ALH
shelbycobra
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 22 lis 2007, 15:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od shelbycobra »

chtěl jsem ji změřit, že prej to je uplně zbytěčný, že to bude cajk. jinak ono to chytá krásně a jede to ve středních a vys. otáčkách normálně jen ten spodek je takovej mdlej. všude co o tom píšou nejaký recenze tak píšou že to má supr spodek ale střed a vrch už nic moc.. tak tohle teda vůbec nesedí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“