Bionafta a kokta 2000 - může jezdit na bio?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Bionafta a kokta 2000 - může jezdit na bio?
Chci koupit koktu 81kw PO faceliftu a chci jezdit na bio. ale ve velkem TP není zapsáno "BIO48" , takže to nemůže jezdit na bio? Jde mi o odolnost gumiček.
Pak je tu ve hře taky kokta 2000 PŘED faceliftem, která MÁ zapsáno v TP BIO48. Tzn., že ta může jezdit na rostlinu?
Díky za odpovědi.
Hledal jsem na fóru, ale témata se často stáčejí dohadováním o tom zda na to jezdit či ne a přitom tazatel nemá odpověď.
Pak je tu ve hře taky kokta 2000 PŘED faceliftem, která MÁ zapsáno v TP BIO48. Tzn., že ta může jezdit na rostlinu?
Díky za odpovědi.
Hledal jsem na fóru, ale témata se často stáčejí dohadováním o tom zda na to jezdit či ne a přitom tazatel nemá odpověď.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
mam 2000 po facelifte motor 81kw ahf cez dva roky bio a vsetky hadice povodne
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
To že máš po faceliftu ještě nic neznamená. Podívej se pls do velkého TP jaký typ paliva tam máš napsaný.optimista píše:mam 2000 po facelifte motor 81kw ahf cez dva roky bio a vsetky hadice povodne
Díky.
p.s. nakonec jsem koupil 66kw a má v TP BIO 48 napsáno. r.v. 20001. Taky jsem ale viděl tři faceliftové, které tam měli pouze NAFTU napsanou.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 bře 2013, 01:18
Těsnění čerpadla - O kroužky. Ztvrdnou a netěsní a čerpadlo začne kapat a nakonec teče proudem, pod autem je louže a celé se to zavzdušňuje se všemi problémy kolem-špatné starty, apod.Steelstorm píše:O aké gumičky sa jedná? Po FL ASV môže jazdiť na slnečnicu v pohode, nie?
Jediný lék je rozebrat a přetěsnit Vitonem.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Je o něco dražší, než NBR, ale není to tak hrozné. Seženeš ho třeba tady http://www.hyhlan.cz/eshop-kategorie-o-krouzky.html . Má označení FKM, nebo FPM.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
trochu laicka otázka, ty O kroužky prřijdou kam? Dovnitř čerpadla nebo těsnění na výstupu do vstřiků?
U Omegy 2,5TD mi čerpadlo začalo téct vrchem - pod kostkou díky RO.
Taky se u té Omy dalo díky jemnému posunutí kostky nastavit čerpadlo, takže se ti snížila spotřeba na volnoběh a dalo se s tím pohrát. Jak je to u kokty?
To že mám v TP napsané BIO je hezké, ale to čerpadlo je nějaké moc hezké, čisté a i vstřiky, takže to asi někdo měnil. Otázka je jaké těsění tam dal.
A ještě dotaz, startuje mi to tak na čtvrté páté otočení motoru. Dá se to nějak poléčit?
Když bylo chladněji cca pod deset st. a pršelo (vlhko), tak to chytlo na podruhé otočení.
U Omegy 2,5TD mi čerpadlo začalo téct vrchem - pod kostkou díky RO.
Taky se u té Omy dalo díky jemnému posunutí kostky nastavit čerpadlo, takže se ti snížila spotřeba na volnoběh a dalo se s tím pohrát. Jak je to u kokty?
To že mám v TP napsané BIO je hezké, ale to čerpadlo je nějaké moc hezké, čisté a i vstřiky, takže to asi někdo měnil. Otázka je jaké těsění tam dal.
A ještě dotaz, startuje mi to tak na čtvrté páté otočení motoru. Dá se to nějak poléčit?
Když bylo chladněji cca pod deset st. a pršelo (vlhko), tak to chytlo na podruhé otočení.