1,4 AMF ide na dva válce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,4 AMF ide na dva válce
Ibiza 1,4 TDI PD, AMF, najazdených 350 tis.km. Po výmene rozvodov sa prejavuje problém s chodom na dva válce. Pri diagnostike v servise ukázalo chybu 1 vstrekovača, snímača vačky G40 a snímača teploty nasávaného vzduchu - čísla chýb neviem, ja diagnostiku nemám. Prejavuje sa to tak, že studený motor naskočí hneď bez problémov a ide normálne na 3 válce. Po prejdení 2-4 km zrazu začne s motorom cukať a vynecháva. Pritom sa rozsvieti kontrolka elektroniky motora (vrtulník). Zastavenie a vypnutie zapaľovania na 15-20 sekúnd nepomáha. Po prejdení cca 10 km a po vypnutí zapaľovania na 15-20 sekúnd motor chytí na tri válce a ide už potom bez problémov, ďalšie štarty a jazda sú v pohode, pokým auto nestojí tak dlho, že motor vychladne. Po vychladnutí sa problém opakuje. Mechanik navrhuje výmenu vstrekovača, no mne sa to nezdá, pri cenách nových dielov by som zdvojnásobil hodnotu vozidla a okrem toho si nemyslím že problém je vo vstrekovači, skôr to bude niečo so snímačom teploty alebo možno bude potreba prehrať soft v riadiacej jednotke? Čo vy na to, poraďte.
SEAT IBIZA STELLA 1.4 TDI-PD 55kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Vďaka za doporučenia. Kurnik s tou reťazou k vyvažovaciemu hriadeľu som to mal vedieť skôr, dal by som to vymeniť pri rozvodoch . . . Len mi nejde do hlavy, že začne vynechávať keď sa trochu zohreje, potom stačí na chvíľu - pol až jednu minútu - odstaviť motor a potom už ide pravidelne na všetky tri valce a po pár štartoch zhasne aj kontrolka motora. Vymenil som snímač teploty vody aj vzduchu, ale žiadna zmena. Skúsim napružiť tie kontakty, len neviem ako sa k nim dostať. Je to dobre prístupné? Poraďte ako sa k nim dostanem. Inak musím zohnať nejakého šikovného autoelektrikára aby mi preveril elektrovedenia. Myslíte že by tomu mohlo pomôcť prehranie SW v riadiacej jednotke, alebo odkiaľ môže pri zahrievaní dostávať nejaký bludný signál, ktorý sa po zahriatí a reštarte dostane do normálu.
Ak mi viete nejakého elektrikára poradiť v Trebišove alebo v Košiciach či okolí, budem rád.
Vďaka všetkým.
Ak mi viete nejakého elektrikára poradiť v Trebišove alebo v Košiciach či okolí, budem rád.
Vďaka všetkým.
SEAT IBIZA STELLA 1.4 TDI-PD 55kw
dostaneš se tam jedinou cestou -sundej víko ventilů přehrátí SW na to nemá vliv
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33903
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1,4 AMF ide na dva válce
PO VÝMENE ROZVODOV !!!!!!!!sa prejavuje problém s chodom na dva válce. Pri diagnostike v servise ukázalo chybu 1 vstrekovača, snímača vačky G40 a snímača teploty nasávaného vzduchu
začal bych tam kde mechanik skončil, tj. kontrola nastavení rozvodů, a hlavně kabeláže, a případně výměna snímače otáček vačky
začal bych tam kde mechanik skončil, tj. kontrola nastavení rozvodů, a hlavně kabeláže, a případně výměna snímače otáček vačky
skúsil som napružiť ventily no nepodarilo sa. Síce som sa po demontáži krytu hlavy dostal pekne ku konektorom, no nevedel som ako ich vysunúť, bál som sa že niečo zlomím a zarobím si na ešte väčší problém.
Každopádne zajtra zájdem do servisu a požiadam ich - ako radí pafka - o kontrolu nastavenia rozvodov a kabeláže.
Každopádne zajtra zájdem do servisu a požiadam ich - ako radí pafka - o kontrolu nastavenia rozvodov a kabeláže.
SEAT IBIZA STELLA 1.4 TDI-PD 55kw
no Ja neviem kto Ti to robil ale ked su pouzite pripravky tak nie je problem. pred troma tyzdnami som synovi na tom istom motore menil rozvody aj retaz s napinakom a predoslu vymenu asi tiez robilo nejake prasa a to z dovodu ze synchronizacia bola -2.7 az -3 a po odstraneni deklu rozvodov vsade ciary od fixky a pumpa vlepena do bloku silikonom. po osadeni originalnej sady s origo pumpou a za pouzitia pripravkou synchronizacia na -0.5 bez toho aby sa hodnota vobec pohla. ako pisu treba ist spat nech prekontroluju nastavenie rozvodov ako mechanicky pripravkami tak aj diagnostikou a zaroven vymazat chybove hlasenia a sledovat ci sa znovu neobjavia lebo tie tvoje tam mohli byt ulozene z minulosti.
Tdi
- Marek3L
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 dub 2015, 22:23
- Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod
[quote="slovacek.milos"]základ diagnostiky je vypsat čísla závad!!!....quote]
Miloši kde jsi se tohle naučil? už tady chvíli jsem ale nemůžu najít příspěvek kde bys neměl pravdu. bez ironie.
Miloši kde jsi se tohle naučil? už tady chvíli jsem ale nemůžu najít příspěvek kde bys neměl pravdu. bez ironie.
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174