1,4 AMF ide na dva válce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ferdoz
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 25 srp 2006, 06:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

1,4 AMF ide na dva válce

Příspěvek od ferdoz »

Ibiza 1,4 TDI PD, AMF, najazdených 350 tis.km. Po výmene rozvodov sa prejavuje problém s chodom na dva válce. Pri diagnostike v servise ukázalo chybu 1 vstrekovača, snímača vačky G40 a snímača teploty nasávaného vzduchu - čísla chýb neviem, ja diagnostiku nemám. Prejavuje sa to tak, že studený motor naskočí hneď bez problémov a ide normálne na 3 válce. Po prejdení 2-4 km zrazu začne s motorom cukať a vynecháva. Pritom sa rozsvieti kontrolka elektroniky motora (vrtulník). Zastavenie a vypnutie zapaľovania na 15-20 sekúnd nepomáha. Po prejdení cca 10 km a po vypnutí zapaľovania na 15-20 sekúnd motor chytí na tri válce a ide už potom bez problémov, ďalšie štarty a jazda sú v pohode, pokým auto nestojí tak dlho, že motor vychladne. Po vychladnutí sa problém opakuje. Mechanik navrhuje výmenu vstrekovača, no mne sa to nezdá, pri cenách nových dielov by som zdvojnásobil hodnotu vozidla a okrem toho si nemyslím že problém je vo vstrekovači, skôr to bude niečo so snímačom teploty alebo možno bude potreba prehrať soft v riadiacej jednotke? Čo vy na to, poraďte.
SEAT IBIZA STELLA 1.4 TDI-PD 55kw
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

treba najprv skusit napruzit kontakty na vstrekovacoch, a skontrolovat prisluchajucu kablovacku
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3704
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

acryll píše:treba najprv skusit napruzit kontakty na vstrekovacoch, a skontrolovat prisluchajucu kablovacku
A potom přehodit vstřiky mezi sebou, ať je vidět, jestli opravdu zlobí vstřikovač.
Oct asv 2000, DieselPower
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

doporučuju vyměnit řetěz k vyvažovacímu hřídeli!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Ladas mas pravdu. Pri tych kilometroch uz moze byt napinak vydrety a mozno aj retaz pred koncom...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3704
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

frantisek28 píše:Ladas mas pravdu. Pri tych kilometroch uz moze byt napinak vydrety a mozno aj retaz pred koncom...
Doporučení dobré, ale s těma závadama to nemá nic společnýho, ne?
Oct asv 2000, DieselPower
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Doporucenie skvele ak nechces zhanat druhy motor.
A uz ti tu pisali, ze v prvom rade skontrolovat kabelaz k vstrekom a napruzit kontakty. To mas momentalne asi najlacnejsiu moznu opravu...
ferdoz
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 25 srp 2006, 06:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od ferdoz »

Vďaka za doporučenia. Kurnik s tou reťazou k vyvažovaciemu hriadeľu som to mal vedieť skôr, dal by som to vymeniť pri rozvodoch . . . Len mi nejde do hlavy, že začne vynechávať keď sa trochu zohreje, potom stačí na chvíľu - pol až jednu minútu - odstaviť motor a potom už ide pravidelne na všetky tri valce a po pár štartoch zhasne aj kontrolka motora. Vymenil som snímač teploty vody aj vzduchu, ale žiadna zmena. Skúsim napružiť tie kontakty, len neviem ako sa k nim dostať. Je to dobre prístupné? Poraďte ako sa k nim dostanem. Inak musím zohnať nejakého šikovného autoelektrikára aby mi preveril elektrovedenia. Myslíte že by tomu mohlo pomôcť prehranie SW v riadiacej jednotke, alebo odkiaľ môže pri zahrievaní dostávať nejaký bludný signál, ktorý sa po zahriatí a reštarte dostane do normálu.
Ak mi viete nejakého elektrikára poradiť v Trebišove alebo v Košiciach či okolí, budem rád.
Vďaka všetkým.
SEAT IBIZA STELLA 1.4 TDI-PD 55kw
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dostaneš se tam jedinou cestou -sundej víko ventilů přehrátí SW na to nemá vliv
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33903
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

základ diagnostiky je vypsat čísla závad!!! pomoc se jinak může obrátit přímo do pr....
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Re: 1,4 AMF ide na dva válce

Příspěvek od pafka »

PO VÝMENE ROZVODOV !!!!!!!!sa prejavuje problém s chodom na dva válce. Pri diagnostike v servise ukázalo chybu 1 vstrekovača, snímača vačky G40 a snímača teploty nasávaného vzduchu

začal bych tam kde mechanik skončil, tj. kontrola nastavení rozvodů, a hlavně kabeláže, a případně výměna snímače otáček vačky
ferdoz
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 25 srp 2006, 06:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od ferdoz »

skúsil som napružiť ventily no nepodarilo sa. Síce som sa po demontáži krytu hlavy dostal pekne ku konektorom, no nevedel som ako ich vysunúť, bál som sa že niečo zlomím a zarobím si na ešte väčší problém.
Každopádne zajtra zájdem do servisu a požiadam ich - ako radí pafka - o kontrolu nastavenia rozvodov a kabeláže.
SEAT IBIZA STELLA 1.4 TDI-PD 55kw
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Za konektory musíš lehce zabrat, nejsou nijak zajištěný.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

no Ja neviem kto Ti to robil ale ked su pouzite pripravky tak nie je problem. pred troma tyzdnami som synovi na tom istom motore menil rozvody aj retaz s napinakom a predoslu vymenu asi tiez robilo nejake prasa a to z dovodu ze synchronizacia bola -2.7 az -3 a po odstraneni deklu rozvodov vsade ciary od fixky a pumpa vlepena do bloku silikonom. po osadeni originalnej sady s origo pumpou a za pouzitia pripravkou synchronizacia na -0.5 bez toho aby sa hodnota vobec pohla. ako pisu treba ist spat nech prekontroluju nastavenie rozvodov ako mechanicky pripravkami tak aj diagnostikou a zaroven vymazat chybove hlasenia a sledovat ci sa znovu neobjavia lebo tie tvoje tam mohli byt ulozene z minulosti.
Tdi
Uživatelský avatar
Marek3L
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 22 dub 2015, 22:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod

Příspěvek od Marek3L »

[quote="slovacek.milos"]základ diagnostiky je vypsat čísla závad!!!....quote]
Miloši kde jsi se tohle naučil? už tady chvíli jsem ale nemůžu najít příspěvek kde bys neměl pravdu. bez ironie.
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.

AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L

776 490 174
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“