F1 - hřejí zadní kola

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33785
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

po dojezdu zkus povolit odvzdušnováky jestli náhodou nevystříknou a musí kapat skoro co skotnou vteřinu ;)
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

napadlo mne, jestli třeba není špatná hadička a nedrží tlak, protože na obou jsou stopy po nějakých kleštích (asi někdo v servisu když sundával třmeny), ale ne - po povolení šroubu jen kape brzdovka. žádný šplouch.

jediný co mi asi zbývá je mechanismus ručky uvnitř třmenu. je možné, aby nějak zlobil? připomínám, že ručka se vždy uvolní a kolo se točí lehce.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33785
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud se kolo lehce protáčí není možné aby hořelo po dojedu, to je pak problém mezi sedačkou a pedálem
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ruční brzda je v tom málokdy. Když jsi tam dával válečky, šly tam na začátku rukou a pak jsi je tam snadno zatočil?
nepropadat panice...
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

šly normálně tak jako u pár ostatních aut, nic zvláštního. nasadil jsem je rukou, ale točil pak přípravkem (bez odporu)

jinak chybu mezi pedálem a sedačkou nevidím - téměř nebrzdím a když už, tak žádné hodinové stání na pedálu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33785
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak z čeho se ti to hřeje nahlaš přesnou teplotu kotouče po dojezdu z lejzrovéo teploměru :?
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

problém to není, ale laserový teploměr špatně měří teplotu lesklých povrchů.

zítra zkusím
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33785
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no nevím já to měřím běžně a OK nastupen to asi neude nikdy ale po dojezdu by tam mělo být 7O max a flusneš a vidíš jestli to odpovídá
jozzo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 12 čer 2010, 09:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od jozzo »

no toto by ma fakt zaujímalo, lebo toto už riešim asi 3 mesiace. Všetko som si robil sám, komplet repas strmenov, nove valečky, gumicky, všetko vyčistené jak psove gule. Auto môj 10 ročný syn normálne potlačíl minule cca 10 m, čiže kola sa točia úúplne ľahulinko a furt sa hreju zadne kolesá. Aj hadičky som odpájal klasicky skrutkou, nie svorkami. Porazí ma, ide dovolenka...
Seat Leon 1,9 TDI,66 kw,AGR,rok 2000
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33785
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

záhady se prostě dějí třeba jedna a moje brzdy bez abs:

moje fábia sdi při přejezdu hor z trnavy do senice začala brzdit ale jen přední kola najeto asi 1OO.OOO km

po dojezdu do stážnice vlály žárem poklice v předních kolech

na nic jsem nepřišel tento problém se několikrát opakoval při stejné jízdě z trnavy do senice, když jsem jel naopak vše ok

nic jsem nespravil, fábka má 2OO.OOO km problém se neopakuje, v podstatě jediné co jsem udělal tak vyměna brzdovky a když jsem měl dole hbv tak jsem do posilovače nahulil silikonový sprej

záhada
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

v úterý v práci jsem měřil teplotu a kotouč 50st, liťák 30st. jenže v tu dobu to bylo jen vlažný, což je jasný vzhledem k teplotě.

dnes jsem jel jednu cestu celkem svižně s brzdama (30km) a kola studený. pak 20km pohodičku téměř bez brzd (jen s naloženým autem) a už to zase hřálo. už mne to stolicuje.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33785
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

boobika píše:v úterý v práci jsem měřil teplotu a kotouč 50st, liťák 30st. jenže v tu dobu to bylo jen vlažný, což je jasný vzhledem k teplotě.

dnes jsem jel jednu cestu celkem svižně s brzdama (30km) a kola studený. pak 20km pohodičku téměř bez brzd (jen s naloženým autem) a už to zase hřálo. už mne to stolicuje.

už e to hřálo cotoje :? si změř a napiš slovo hřálo je brzdách oničem pro opraváře
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

teploměr mám pouze v podniku. nicméně za pozornost stojí, že výrazně častější používání brzd při svižnější jízdě nemá vliv na teplotu, spíše naopak. volná jízda pak rozpálí kola tak, že ruku neudržím. kolik se dá vydržet na ruku - 50st? tak potom to má víc (disk, ne kotouč).
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33785
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud máš problém musíš se řídit měřidly, celé se to jmenuje diagnostika cílevědomá činnost pro zjištění problému,


ruka je třeba páka co honí ptáka ;)

v oboru diagnostiky brzd ruka není měřidlo tuším u ČSD se to používalo jako sálání (crazy) to měl v náplni práce kolotuk kladívkem poklepával a rukou zjištoval jestli kolo nesálá teplo (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“