
F1 - hřejí zadní kola
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33785
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
napadlo mne, jestli třeba není špatná hadička a nedrží tlak, protože na obou jsou stopy po nějakých kleštích (asi někdo v servisu když sundával třmeny), ale ne - po povolení šroubu jen kape brzdovka. žádný šplouch.
jediný co mi asi zbývá je mechanismus ručky uvnitř třmenu. je možné, aby nějak zlobil? připomínám, že ručka se vždy uvolní a kolo se točí lehce.
jediný co mi asi zbývá je mechanismus ručky uvnitř třmenu. je možné, aby nějak zlobil? připomínám, že ručka se vždy uvolní a kolo se točí lehce.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33785
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33785
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33785
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no toto by ma fakt zaujímalo, lebo toto už riešim asi 3 mesiace. Všetko som si robil sám, komplet repas strmenov, nove valečky, gumicky, všetko vyčistené jak psove gule. Auto môj 10 ročný syn normálne potlačíl minule cca 10 m, čiže kola sa točia úúplne ľahulinko a furt sa hreju zadne kolesá. Aj hadičky som odpájal klasicky skrutkou, nie svorkami. Porazí ma, ide dovolenka...
Seat Leon 1,9 TDI,66 kw,AGR,rok 2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33785
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
záhady se prostě dějí třeba jedna a moje brzdy bez abs:
moje fábia sdi při přejezdu hor z trnavy do senice začala brzdit ale jen přední kola najeto asi 1OO.OOO km
po dojezdu do stážnice vlály žárem poklice v předních kolech
na nic jsem nepřišel tento problém se několikrát opakoval při stejné jízdě z trnavy do senice, když jsem jel naopak vše ok
nic jsem nespravil, fábka má 2OO.OOO km problém se neopakuje, v podstatě jediné co jsem udělal tak vyměna brzdovky a když jsem měl dole hbv tak jsem do posilovače nahulil silikonový sprej
záhada
moje fábia sdi při přejezdu hor z trnavy do senice začala brzdit ale jen přední kola najeto asi 1OO.OOO km
po dojezdu do stážnice vlály žárem poklice v předních kolech
na nic jsem nepřišel tento problém se několikrát opakoval při stejné jízdě z trnavy do senice, když jsem jel naopak vše ok
nic jsem nespravil, fábka má 2OO.OOO km problém se neopakuje, v podstatě jediné co jsem udělal tak vyměna brzdovky a když jsem měl dole hbv tak jsem do posilovače nahulil silikonový sprej
záhada
v úterý v práci jsem měřil teplotu a kotouč 50st, liťák 30st. jenže v tu dobu to bylo jen vlažný, což je jasný vzhledem k teplotě.
dnes jsem jel jednu cestu celkem svižně s brzdama (30km) a kola studený. pak 20km pohodičku téměř bez brzd (jen s naloženým autem) a už to zase hřálo. už mne to stolicuje.
dnes jsem jel jednu cestu celkem svižně s brzdama (30km) a kola studený. pak 20km pohodičku téměř bez brzd (jen s naloženým autem) a už to zase hřálo. už mne to stolicuje.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33785
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
boobika píše:v úterý v práci jsem měřil teplotu a kotouč 50st, liťák 30st. jenže v tu dobu to bylo jen vlažný, což je jasný vzhledem k teplotě.
dnes jsem jel jednu cestu celkem svižně s brzdama (30km) a kola studený. pak 20km pohodičku téměř bez brzd (jen s naloženým autem) a už to zase hřálo. už mne to stolicuje.
už e to hřálo cotoje

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33785
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud máš problém musíš se řídit měřidly, celé se to jmenuje diagnostika cílevědomá činnost pro zjištění problému,
ruka je třeba páka co honí ptáka
v oboru diagnostiky brzd ruka není měřidlo tuším u ČSD se to používalo jako sálání
to měl v náplni práce kolotuk kladívkem poklepával a rukou zjištoval jestli kolo nesálá teplo 
ruka je třeba páka co honí ptáka

v oboru diagnostiky brzd ruka není měřidlo tuším u ČSD se to používalo jako sálání

