
Oprava hlavy vs. nová hlava - O2 2.0TDi BKD (2009)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Odpovědi: 0
To by mě taky zajímalo. Repase vstřiku stojí 5000 Kč v Soběslavi. Že by někdo prodával nový za 4 tisíce? 
Jinak docela zajímavý poznatek.
Než napíši co se stalo, zmíním, že jsem za poslední dobu neměl nutnost vytáčet auto do 3200+ otáček a tak se mi to nestalo..... Neměl jsem tu příležitost to ani zjistit....
Dnes jsem se bavil s technikem a bádali jsme čím to může být. Hodnoty vstřiků jsou pro informaci:
-0.07 mg/str
-0.42 mg/str
0.35 mg/str
0.14 mg/str
Při jízdě si na VAGu všiml, že na 3. válci je větší tlak než na ostatním.
Každopádně, zkoušel jsem autu naložit jestli to ukáže něco víc a na dálnici jsem na 4. rychlostní stupeň vytočil auto do vyšších otáček (cca. 4000) a auto ejhle, auto přestalo jet. Žádná kontrolka se nerozsvítila, pouze auto přestalo jet.
Auto bylo napíchnuté na počítači, tak tu chybu smazal a auto už zase jelo jak mělo. Zkoušel jsem to znovu a opět to samé. Akorát mi provoz dovolil zrychlení až na 5. rychlostním stupni, ale opakovalo se to samé. Při zatížení (vyšší počet otáček) opět auto přestalo jet.
Naposledy to dělalo i při 6. rychlostním stupni s vyšším počtem otáček.
Vag ukázal prvně na váhu vzduchu a pak na turbo.
Pravdou je, že takto nejezdím a proto se mi to doposud nestalo. Sice jsem si říkal, jestli během "odpojení" výměníků něco neposral, ale ujistil mě, že tohle s tím nemá nic společného.
Nakonec jsme jeli k němu a co četl na diskusích, tak většinou se takto chová zatuhlé turbo, kdy se klapka otevře až při větším tlaku. Nevím co je na tom pravdy, jaké jsou zkušenosti, ale teoreticky by tomu mohl odpovídat i ten kouř, který smrdí po naftě, nikoli po vodě.
Turbo je na autě nové od 123.000 km, čili je na něm najeto cca. 60.000 km.
Budu rád za každou radu, názor a typy.
Díky Pavel

Jinak docela zajímavý poznatek.
Než napíši co se stalo, zmíním, že jsem za poslední dobu neměl nutnost vytáčet auto do 3200+ otáček a tak se mi to nestalo..... Neměl jsem tu příležitost to ani zjistit....
Dnes jsem se bavil s technikem a bádali jsme čím to může být. Hodnoty vstřiků jsou pro informaci:
-0.07 mg/str
-0.42 mg/str
0.35 mg/str
0.14 mg/str
Při jízdě si na VAGu všiml, že na 3. válci je větší tlak než na ostatním.
Každopádně, zkoušel jsem autu naložit jestli to ukáže něco víc a na dálnici jsem na 4. rychlostní stupeň vytočil auto do vyšších otáček (cca. 4000) a auto ejhle, auto přestalo jet. Žádná kontrolka se nerozsvítila, pouze auto přestalo jet.
Auto bylo napíchnuté na počítači, tak tu chybu smazal a auto už zase jelo jak mělo. Zkoušel jsem to znovu a opět to samé. Akorát mi provoz dovolil zrychlení až na 5. rychlostním stupni, ale opakovalo se to samé. Při zatížení (vyšší počet otáček) opět auto přestalo jet.
Naposledy to dělalo i při 6. rychlostním stupni s vyšším počtem otáček.
Vag ukázal prvně na váhu vzduchu a pak na turbo.
Pravdou je, že takto nejezdím a proto se mi to doposud nestalo. Sice jsem si říkal, jestli během "odpojení" výměníků něco neposral, ale ujistil mě, že tohle s tím nemá nic společného.
Nakonec jsme jeli k němu a co četl na diskusích, tak většinou se takto chová zatuhlé turbo, kdy se klapka otevře až při větším tlaku. Nevím co je na tom pravdy, jaké jsou zkušenosti, ale teoreticky by tomu mohl odpovídat i ten kouř, který smrdí po naftě, nikoli po vodě.
Turbo je na autě nové od 123.000 km, čili je na něm najeto cca. 60.000 km.
Budu rád za každou radu, názor a typy.
Díky Pavel
no vidis vprvom rade aku chybu vypisalo a po druhe doteraz si tu nedal log z jazdy a vpodstate neopisal problem a ten bude nakoniec v okoli turba a jeho regulacie.....korekcie su celkom v pohode nalogujte kanal 3,10,11 od 1500 do 4000 a upni to. a to ze je tam 60000km nove turbo nic neznamena z dovodu ze regulacia sa mohla zasrat a to zdovodu za sa tomu obcas nenalozilo....
Tdi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Odpovědi: 0
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
a co ta voda, mizí dál?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Wasp
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 26 úno 2011, 11:31
- Bydliště: Capital city of Czech republic
Odpovědi: 0
ještě možná jeden malý poznatek z mého soudku. Moje BKD taky hulilo jak blázen (světlý kouř) a problém byl nakonec v tom, že v trubce hned za filtrboxem byla dirka.
Přesně pod tou vroubkovanou hadicí ( u hlavy) vedou ty hliníkové trubičky a je tam takový malý plastový držáček, ten já měl prasklý a spona na té hadici proklepala dirku.
Přesně pod tou vroubkovanou hadicí ( u hlavy) vedou ty hliníkové trubičky a je tam takový malý plastový držáček, ten já měl prasklý a spona na té hadici proklepala dirku.

Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Odpovědi: 0
Wasp, děkuji za poznatek, předám mechanikovi, jak bude mít zase u sebe auto.
Pepa995, děkuji za doporučení, koukal jsem a vypadají dobře.
Každopádně, dnes jsem jel do Zlína 100 km tam a 100 km zpět. Je to asi 70 km dálnice a 30 km okresky. Na dálnici jsem jel cca. 130-140 km/h.
Cesta tam byla v pohodě, žádný přehřívání motoru, na pohodu. Ve Zlíně jsem byl asi 30 minut a jel zpátky. Sednu do auta a rozsvítila se kontrolka oleje
Takže jsem dolil asi 3 dcl oleje a jel domů. Dojedu domů, vypnu motor a nic neřeším. Teď jsem šel pro zajímavost k autu, otočím klíček a opět, zkontrolujte hladinu oleje....
Co se vody týče, něco zmizelo....
Ještě jsem na doporučení mechanika udělal test, že jsem nechal poslat turbo do kytek (čti turbo spadlo do nouzáku) a na benzínce jsem zkoušel, zda to taky hulí. Výsledek je, že to nehulilo. Jakmile jsem auto znovu nastartoval a turbo se vrátilo "zpátky", tak při přidání plynu se zase začalo dýmit z výfuku.
Takže výsledek je zřejmě nejenom na hovno hlava motoru, ale i turbo :/
Pepa995, děkuji za doporučení, koukal jsem a vypadají dobře.
Každopádně, dnes jsem jel do Zlína 100 km tam a 100 km zpět. Je to asi 70 km dálnice a 30 km okresky. Na dálnici jsem jel cca. 130-140 km/h.
Cesta tam byla v pohodě, žádný přehřívání motoru, na pohodu. Ve Zlíně jsem byl asi 30 minut a jel zpátky. Sednu do auta a rozsvítila se kontrolka oleje

Takže jsem dolil asi 3 dcl oleje a jel domů. Dojedu domů, vypnu motor a nic neřeším. Teď jsem šel pro zajímavost k autu, otočím klíček a opět, zkontrolujte hladinu oleje....
Co se vody týče, něco zmizelo....
Ještě jsem na doporučení mechanika udělal test, že jsem nechal poslat turbo do kytek (čti turbo spadlo do nouzáku) a na benzínce jsem zkoušel, zda to taky hulí. Výsledek je, že to nehulilo. Jakmile jsem auto znovu nastartoval a turbo se vrátilo "zpátky", tak při přidání plynu se zase začalo dýmit z výfuku.
Takže výsledek je zřejmě nejenom na hovno hlava motoru, ale i turbo :/
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19 led 2015, 18:46
- Bydliště: Olomouc
Odpovědi: 0
Já mu to tam hrozně rád hodím, jen bude určitě sám rád, když bude mít mnoho indícií, které mu ušetří čas hledáním závady. Minulý týden se to špatně sešlo a tak jsem neměl čas ani zavolat. Zítra se s ním zkusím spojit přes RF auto a třeba mi k tomu něco řekne a domluvíme se na něčem.
Ale jak říkám, podle mě bude sám rád, když bude mít řadu indícií....
- žere olej
- ztrácí se postupně voda
- vstřiky vypadají v pořádku
- při vysokých otáčkách padá turbo
- při odpojení chlazení zpětných plynů nebo jak se to jmenuje se nic nenašlo
- chování auta je dle všeho v pořádku, žádné cukání, vibrace, apod..
Ale jak říkám, podle mě bude sám rád, když bude mít řadu indícií....
- žere olej
- ztrácí se postupně voda
- vstřiky vypadají v pořádku
- při vysokých otáčkách padá turbo
- při odpojení chlazení zpětných plynů nebo jak se to jmenuje se nic nenašlo
- chování auta je dle všeho v pořádku, žádné cukání, vibrace, apod..