škubání octavia 2.0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
škubání octavia 2.0 TDI
Zdravím, mám octavii 2.0 tdi, typ motoru BKD, najeto 260 000 km. Auto občas škube (až poposkakuje) v rozmezí otáček 1200 až 1800 ot./min. Když auto začne škubat a přidám plyn, tak to přestane. Při otáčkách nad 2000 ot./min. jede bezproblémů. ERG ventil je ok, tak jsem myslel vada softwaru, tak jsem ho nechal přehrát a rovnou i čipnout. Přestalo to dělat a tak měsíc a půl ok, ale teď to začalo dělat znova. Nevíte co by to mohlo dělat?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 13 lis 2008, 09:44
- Bydliště: Velké Losiny
- Kontaktovat uživatele:
Stejný problem u BMM v Touranu. I po výměně turba. Problem je určitě v regulaci tlaku turba a ovládání toho to. Mě to zlobí přesně na 2tis otáčkách a jen při výkonu tak do 75%. Na plnej to není. Projev je následující. Zrychluji nebo se rozjíždím a při přechodu přes 2 tis. ot. se to zhoupne jako by to někdo přibrzdil. Z motoru je slyšet práce nekteré regulační banky. Na prázdno to taky neudělá.Utmir píše:spatne turbo daj ho vymeniť tlači vela vzduchu už po naštartovani rozhodi to palivovu davku ,vahu vzduchu potom to sklbe a stiplavo smrdi ako nespalena nafta ,zly repas vymen to a vstrekov sa chytaj ako poslednych niekedy ti pretesnie už nepomože lebo si nesadne vstrek a je to v.....
VW Touran 2014 2.0TDI 103kW CFHC LIFE
Ford Tourneo Courier 1,0 Ecobost
Mitsubishi Outlander PHEV
Ford Tourneo Courier 1,0 Ecobost
Mitsubishi Outlander PHEV
Mám podobný problém.Touran 2.0tdi AZV 100kw.Studený start kouřía má to nepravidelný chod jako by motor vynechával.Když se motor ohřeje tak je to lepší ale taky se klepe jakoby občas vynechal.A na závěr při zátahu když má auto nevíc ject tak se rozklepe jako by šel na 3válce a nejede to.Dělá to cca mezi 1.8 až 2.5 tis otáček.Nedá se s tim autem moc jezdit.Děkuji za každou radu
Tak v srpnu minulého roku mi kontrolovali vstřiky na stolici a jeden byl prý špatný, tak ho dali z nějaké bouračky a vyměnili kabeláž a dělali s tím i ložiska na vačkách a hydroštefty...
po cca 2 měsících mi jako by začal haprovat volnoběh a při větší rychlosti v tahu se mi občas jako by rozvibruje auto. myslel jsem že dvouhmota, ale technik mi dnes řekl že to nevypadá na dvouhmotu a napojil diagnostiku a vstřiky mají
v diagnostice na volnoběk 0d -0,5 až do -1,5 mg paliva a 4 vsřik má tak
+2 mg docela to kouří... řekl vstřiky v prd...
co s tím může být...
po cca 2 měsících mi jako by začal haprovat volnoběh a při větší rychlosti v tahu se mi občas jako by rozvibruje auto. myslel jsem že dvouhmota, ale technik mi dnes řekl že to nevypadá na dvouhmotu a napojil diagnostiku a vstřiky mají
v diagnostice na volnoběk 0d -0,5 až do -1,5 mg paliva a 4 vsřik má tak
+2 mg docela to kouří... řekl vstřiky v prd...
co s tím může být...
Re: škubání octavia 2.0 TDI
Tak v srpnu minulého roku mi kontrolovali vstřiky na stolici a jeden byl prý špatný, tak ho dali z nějaké bouračky a vyměnili kabeláž a dělali s tím i ložiska na vačkách a hydroštefty...josek píše:Zdravím, mám octavii 2.0 tdi, typ motoru BKD, najeto 260 000 km. Auto občas škube (až poposkakuje) v rozmezí otáček 1200 až 1800 ot./min. Když auto začne škubat a přidám plyn, tak to přestane. Při otáčkách nad 2000 ot./min. jede bezproblémů. ERG ventil je ok, tak jsem myslel vada softwaru, tak jsem ho nechal přehrát a rovnou i čipnout. Přestalo to dělat a tak měsíc a půl ok, ale teď to začalo dělat znova. Nevíte co by to mohlo dělat?
po cca 2 měsících mi jako by začal haprovat volnoběh a při větší rychlosti v tahu se mi občas jako by rozvibruje auto. myslel jsem že dvouhmota, ale technik mi dnes řekl že to nevypadá na dvouhmotu a napojil diagnostiku a vstřiky mají
v diagnostice na volnoběk 0d -0,5 až do -1,5 mg paliva a 4 vsřik má tak
+2 mg docela to kouří... řekl vstřiky v prd...
co s tím může být...