škubání octavia 2.0 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

josek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2015, 18:45
Odpovědi: 0

škubání octavia 2.0 TDI

Příspěvek od josek »

Zdravím, mám octavii 2.0 tdi, typ motoru BKD, najeto 260 000 km. Auto občas škube (až poposkakuje) v rozmezí otáček 1200 až 1800 ot./min. Když auto začne škubat a přidám plyn, tak to přestane. Při otáčkách nad 2000 ot./min. jede bezproblémů. ERG ventil je ok, tak jsem myslel vada softwaru, tak jsem ho nechal přehrát a rovnou i čipnout. Přestalo to dělat a tak měsíc a půl ok, ale teď to začalo dělat znova. Nevíte co by to mohlo dělat?
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

diagnostika a kontrola vstřiků
Tiguan 2 2.0 tdi
josek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2015, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od josek »

toho se bojím, že to bude dělat vstřik. Právě jsem dělal turbo a přitom i rozvody, tak že to bude určitě zase finanční radost co?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

kablovačka na vstreky.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
josek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2015, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od josek »

Teď jsem začal pozorovat, že kolísají otáčky při volnoběhu, jako kdyby motor občas vynechal...
Jak zjistím jestli je to kabel nebo vstřiky a který, aniž bych je musel vyndavat a někde je nechat přímo změřit na zkušebně...
Klasická diagnostika to prý neukáže...
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Pokud bude spatny kabel zapise diagnostika do pameti, nechal bych vyndat vstriky a udelal kontrolu, km uz to nejaky ma. Diagnostika dokazu poznat spatny vstrik, ale jak rozprasujou, kdy otviraji ti neprozradi.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2076
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Bych řekl že u BKD budou ty vstřiky spíš podfukovat než že by byly špatný. Koukni VAGem na měřené hodnoty skupinu 013 co to ukazuje.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

dle mě taky fouká. Zkus dát plný plyn na šestku při 1400otáčkách, jestli v náběhu krouťáku taky škubne
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
josek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2015, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od josek »

skusím to, příští týden bych mněl jet na diagnostiku. Ještě se mně zdá že to více kouří.
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

spatne turbo daj ho vymeniť tlači vela vzduchu už po naštartovani rozhodi to palivovu davku ,vahu vzduchu potom to sklbe a stiplavo smrdi ako nespalena nafta ,zly repas vymen to a vstrekov sa chytaj ako poslednych niekedy ti pretesnie už nepomože lebo si nesadne vstrek a je to v.....
petrce63
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 13 lis 2008, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Losiny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrce63 »

Utmir píše:spatne turbo daj ho vymeniť tlači vela vzduchu už po naštartovani rozhodi to palivovu davku ,vahu vzduchu potom to sklbe a stiplavo smrdi ako nespalena nafta ,zly repas vymen to a vstrekov sa chytaj ako poslednych niekedy ti pretesnie už nepomože lebo si nesadne vstrek a je to v.....
Stejný problem u BMM v Touranu. I po výměně turba. Problem je určitě v regulaci tlaku turba a ovládání toho to. Mě to zlobí přesně na 2tis otáčkách a jen při výkonu tak do 75%. Na plnej to není. Projev je následující. Zrychluji nebo se rozjíždím a při přechodu přes 2 tis. ot. se to zhoupne jako by to někdo přibrzdil. Z motoru je slyšet práce nekteré regulační banky. Na prázdno to taky neudělá.
VW Touran 2014 2.0TDI 103kW CFHC LIFE

Ford Tourneo Courier 1,0 Ecobost

Mitsubishi Outlander PHEV
xPavelx
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 12 kvě 2013, 09:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od xPavelx »

Mám podobný problém.Touran 2.0tdi AZV 100kw.Studený start kouřía má to nepravidelný chod jako by motor vynechával.Když se motor ohřeje tak je to lepší ale taky se klepe jakoby občas vynechal.A na závěr při zátahu když má auto nevíc ject tak se rozklepe jako by šel na 3válce a nejede to.Dělá to cca mezi 1.8 až 2.5 tis otáček.Nedá se s tim autem moc jezdit.Děkuji za každou radu
josek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2015, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od josek »

Tak v srpnu minulého roku mi kontrolovali vstřiky na stolici a jeden byl prý špatný, tak ho dali z nějaké bouračky a vyměnili kabeláž a dělali s tím i ložiska na vačkách a hydroštefty...
po cca 2 měsících mi jako by začal haprovat volnoběh a při větší rychlosti v tahu se mi občas jako by rozvibruje auto. myslel jsem že dvouhmota, ale technik mi dnes řekl že to nevypadá na dvouhmotu a napojil diagnostiku a vstřiky mají
v diagnostice na volnoběk 0d -0,5 až do -1,5 mg paliva a 4 vsřik má tak
+2 mg docela to kouří... řekl vstřiky v prd...
co s tím může být...
josek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2015, 18:45
Odpovědi: 0

Re: škubání octavia 2.0 TDI

Příspěvek od josek »

josek píše:Zdravím, mám octavii 2.0 tdi, typ motoru BKD, najeto 260 000 km. Auto občas škube (až poposkakuje) v rozmezí otáček 1200 až 1800 ot./min. Když auto začne škubat a přidám plyn, tak to přestane. Při otáčkách nad 2000 ot./min. jede bezproblémů. ERG ventil je ok, tak jsem myslel vada softwaru, tak jsem ho nechal přehrát a rovnou i čipnout. Přestalo to dělat a tak měsíc a půl ok, ale teď to začalo dělat znova. Nevíte co by to mohlo dělat?
Tak v srpnu minulého roku mi kontrolovali vstřiky na stolici a jeden byl prý špatný, tak ho dali z nějaké bouračky a vyměnili kabeláž a dělali s tím i ložiska na vačkách a hydroštefty...
po cca 2 měsících mi jako by začal haprovat volnoběh a při větší rychlosti v tahu se mi občas jako by rozvibruje auto. myslel jsem že dvouhmota, ale technik mi dnes řekl že to nevypadá na dvouhmotu a napojil diagnostiku a vstřiky mají
v diagnostice na volnoběk 0d -0,5 až do -1,5 mg paliva a 4 vsřik má tak
+2 mg docela to kouří... řekl vstřiky v prd...
co s tím může být...
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2076
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Podfukují. Prostě netěsní dosedací plocha v hlavě.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“