
Octavia 74KW na 116KW - M+H
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
A pánové co to upravovali ti řekli co ? Že 1,4 baru je optimální hodnota ?
Měřili vůbec, kolik tlačí ? Raději sleduj, jestli to přes turbo nezačalo brát olej... Proto jsem se tě přes
ptal, jestli je to série...


Naposledy upravil(a) borelli dne 02 dub 2016, 16:51, celkem upraveno 1 x.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ahojte,
měřil jsem mu to já.
Najeli jsme cca.20 svižných km s častou akcelerací po okresce a 20 po dálnici (na dálnici v plném tempu).
Jelikož jsem nepátral po tom, kolik max.může toto turbo tlačit, tak jsem mu řekl ať se zeptá tady Vás.
Ta teplota nasávaného vzduchu se opravdu držela v těchto hodnotách a taky jsem čekal ,že vyleze výše. Je možné, že by se po delší jízdě na dálnici s plynem na podlaze dostala více nahoru.
Co jsem pochopil ,tak v M+H ladili pouze v hale na brzdě, ale na silnici s tím nebyli .
Jsem teď v práci na mobilu, ale pokud máte někdo čas nechte si od něj poslat Log, mrkněte na něj a popř.mu sem rovnou napište, že to turbo tímhle stylem popraví.
R..
měřil jsem mu to já.
Najeli jsme cca.20 svižných km s častou akcelerací po okresce a 20 po dálnici (na dálnici v plném tempu).
Jelikož jsem nepátral po tom, kolik max.může toto turbo tlačit, tak jsem mu řekl ať se zeptá tady Vás.
Ta teplota nasávaného vzduchu se opravdu držela v těchto hodnotách a taky jsem čekal ,že vyleze výše. Je možné, že by se po delší jízdě na dálnici s plynem na podlaze dostala více nahoru.
Co jsem pochopil ,tak v M+H ladili pouze v hale na brzdě, ale na silnici s tím nebyli .
Jsem teď v práci na mobilu, ale pokud máte někdo čas nechte si od něj poslat Log, mrkněte na něj a popř.mu sem rovnou napište, že to turbo tímhle stylem popraví.
R..

Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série

2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
ten log je hodně dlouhej. Protože jsem zkoušeli různý režimy. Tak jsem vyfotil tam, kde lezla teplota nahoru. Celý log můžu poslat emailem kdyby chtěl někdo vidět a poradit třeba něco jestli to stáhnout a hlavně na kolik. Abych když pojedu po dálnici a v Německu to budu držet 180 tak aby to všechno vydrželo. Moc děkuji.


omlouvám se za kvalitu.


omlouvám se za kvalitu.
Co je sloupec B. a. G ?giuseppep píše:Neříkej mi, že mam mrtvou váhu vzduchuskoda píše:Podle mě se to v tom prvním obrázku dost přefukuje a mělo by s tím problém i VA turbo.
Bude tam dost nafty.
A ještě to má mrtvou váhu vzduchu.
to bych snad poznal ne?
Jestli je to váha tak ta je ko
Sem dej celej log ať tě tu zbytečně neplašim
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Potom dej vědět, jak na to reagovali profi čipaři, kteří ti to upravovali 

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Tak jsem se konecne k tomu dostal.Jsem domluvenej ze mi to stahnou aby mi to tlacilo na tech max 1.2 Jinak mi turbo nemerili kdyz to delali.Stahne se to a bude klid.Jenom se zeptam jeste kdyz dam plnej plyn tak ve vyssich otackach cca nad 3500 to zacina drobet hulit.Ne zas jako kamna ale takovy proridli cerny kour. Poradite jestli to nechat nebo taky stahnout aby to vubec nehulilo.Je to jen pri prudke akceleraci. Jinak jsem chtel ostrejsi verzi a proto mi na Motocomu nemerili 116Kw.borelli píše:Potom dej vědět, jak na to reagovali profi čipaři, kteří ti to upravovali
Ale nekdo rika ze to tam nebude protoze Motocom svindluje.Tak nevim co je na tom pravdy.Diky za odpovedi.