Octavia 74KW na 116KW - M+H

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejni to trochu hodně :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

mel jsem 74kw taky :D a na 110kw bylo turbo na stropu :D s tlakem 1,2 pri prefuku a teplota lezla kolem 100 pri 25°c venku....tohle bude uplne na doraz :D urco bych to nechal stahnout
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

A pánové co to upravovali ti řekli co ? Že 1,4 baru je optimální hodnota ? :roll: Měřili vůbec, kolik tlačí ? Raději sleduj, jestli to přes turbo nezačalo brát olej... Proto jsem se tě přes Obrázek ptal, jestli je to série...
Naposledy upravil(a) borelli dne 02 dub 2016, 16:51, celkem upraveno 1 x.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Ahojte,
měřil jsem mu to já.
Najeli jsme cca.20 svižných km s častou akcelerací po okresce a 20 po dálnici (na dálnici v plném tempu).
Jelikož jsem nepátral po tom, kolik max.může toto turbo tlačit, tak jsem mu řekl ať se zeptá tady Vás.
Ta teplota nasávaného vzduchu se opravdu držela v těchto hodnotách a taky jsem čekal ,že vyleze výše. Je možné, že by se po delší jízdě na dálnici s plynem na podlaze dostala více nahoru.

Co jsem pochopil ,tak v M+H ladili pouze v hale na brzdě, ale na silnici s tím nebyli .

Jsem teď v práci na mobilu, ale pokud máte někdo čas nechte si od něj poslat Log, mrkněte na něj a popř.mu sem rovnou napište, že to turbo tímhle stylem popraví.

R.. ;)
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

bez logu,to turbo stým popraví.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2014, 08:27

Příspěvek od giuseppep »

ten log je hodně dlouhej. Protože jsem zkoušeli různý režimy. Tak jsem vyfotil tam, kde lezla teplota nahoru. Celý log můžu poslat emailem kdyby chtěl někdo vidět a poradit třeba něco jestli to stáhnout a hlavně na kolik. Abych když pojedu po dálnici a v Německu to budu držet 180 tak aby to všechno vydrželo. Moc děkuji.

Obrázek
Obrázek

omlouvám se za kvalitu.
duchxt
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2010, 21:56
Bydliště: c. krumau

Příspěvek od duchxt »

prvni co to nevydrzi je turbo a to nemusi bejt ani v nemecku :D
tlacit na tom pidi cvrckovi 1,5 je fakt moc....
Okta 2 fake rs 2.0 tdi 140-205ps hybrid turbosport.cz , egr off , soft já, ap sportfahr, rs brzdy
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Podle mě se to v tom prvním obrázku dost přefukuje a mělo by s tím problém i VA turbo.
Bude tam dost nafty.
A ještě to má mrtvou váhu vzduchu.
;)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2014, 08:27

Příspěvek od giuseppep »

duchxt píše:prvni co to nevydrzi je turbo a to nemusi bejt ani v nemecku :D
tlacit na tom pidi cvrckovi 1,5 je fakt moc....
Děkuji chlapi za odpovědi. Zlá Žížala mi napsal, že je pro tutu turbo je 1,25 takže to budu muset nechat stáhnout.
giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2014, 08:27

Příspěvek od giuseppep »

skoda píše:Podle mě se to v tom prvním obrázku dost přefukuje a mělo by s tím problém i VA turbo.
Bude tam dost nafty.
A ještě to má mrtvou váhu vzduchu.
;)
Neříkej mi, že mam mrtvou váhu vzduchu :-D to bych snad poznal ne? :-)
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

pekne tam jede regulace nadoraz :D prestat jezdit a pomalu se dokodrcat k ladici aby to stahnul :D nez te to bude stat vic ;)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

giuseppep píše:
skoda píše:Podle mě se to v tom prvním obrázku dost přefukuje a mělo by s tím problém i VA turbo.
Bude tam dost nafty.
A ještě to má mrtvou váhu vzduchu.
;)
Neříkej mi, že mam mrtvou váhu vzduchu :-D to bych snad poznal ne? :-)
Co je sloupec B. a. G ?
Jestli je to váha tak ta je ko
Sem dej celej log ať tě tu zbytečně neplašim
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2014, 08:27

Příspěvek od giuseppep »

Tady je ještě obrázek co znamenají ty sloupce

Obrázek
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Potom dej vědět, jak na to reagovali profi čipaři, kteří ti to upravovali (crazy)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2014, 08:27

Příspěvek od giuseppep »

borelli píše:Potom dej vědět, jak na to reagovali profi čipaři, kteří ti to upravovali (crazy)
Tak jsem se konecne k tomu dostal.Jsem domluvenej ze mi to stahnou aby mi to tlacilo na tech max 1.2 Jinak mi turbo nemerili kdyz to delali.Stahne se to a bude klid.Jenom se zeptam jeste kdyz dam plnej plyn tak ve vyssich otackach cca nad 3500 to zacina drobet hulit.Ne zas jako kamna ale takovy proridli cerny kour. Poradite jestli to nechat nebo taky stahnout aby to vubec nehulilo.Je to jen pri prudke akceleraci. Jinak jsem chtel ostrejsi verzi a proto mi na Motocomu nemerili 116Kw.
Ale nekdo rika ze to tam nebude protoze Motocom svindluje.Tak nevim co je na tom pravdy.Diky za odpovedi.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“