Naftová Octavia RS se dostala s naměřeným výkonem na 137,5 kW (187 koní) při 3794 ot./min, přičemž z grafu je patrné, že oficiálních 135 kW (184 koní) má řidič k dispozici v ještě širším než slibovaném pásmu (až do zhruba 4200 ot./min). Točivý moment se vyšplhal na 397 Nm při 2316 ot./min a také zde je slibovaných 380 Nm dostupných v širším než udávaném pásmu otáček (zhruba do 3200 ot./min).
Peugeot 308 SW GT se na udávaných 133 kW (180 k) při měření nedostal. Naměřené maximum je přesně o deset koní nižší (125 kW/170 k), ale dostupné je v pásmu otáček od 3500 do 3800 ot./min. Točivý moment má plynulejší nástup než Octavia a vyvrcholí hned na slibovaných dvou tisících hodnotou 420 Nm, aby následně zase postupně klesal. Jak je vidět z grafu, průběhy u Peugeotu jsou méně „učesané“ než u koncernového dvoulitru. Francouzský diesel také končí své představení už před 4500 ot./min, Octavii můžete vytočit ještě o kousek dále.
Více foto zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=3
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 2612556097
Více na: http://www.autorevue.cz/peugeot-308-sw- ... n=copylink
#skoda, #diesepower, #peugeot, #skodaoctavia, #octaviars, #octaviatdi, #octaviarstdi, #peugeot308, #dieselpower


