O2 - 2.0PD BMM toci ale nestartuje - VYRESENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Svazkem to nebude. Meril jsem pin to pin a je OK. Pri predelavce koster jsem strihal licny a jsou krasne cisty medeny, ani stopa po oxidaci. Svody na kostru nikde nenamereny. Bubliny v nafte zadny.
Kdyz loguju ve VCDS pri startovani, tak je videt, ze RJ nechava vstriky zavreny. Vsechny 4. A dokud to tak bude, tak to nechytne.
Snimac otaceni kliky a vacky je OK, signal do RJ dorazi. Takze zacinam mit podezreni na samotnou ridici jednotku. Napadlo me zkusit vzit horkovzdusku a osidit jednotku nahratim teplym vzduchem z horkovzdusky, zda si da rict. Protoze ve vedru, kdyz byly 30 a vyse, to fungovalo bez problemu.
Kdyz loguju ve VCDS pri startovani, tak je videt, ze RJ nechava vstriky zavreny. Vsechny 4. A dokud to tak bude, tak to nechytne.
Snimac otaceni kliky a vacky je OK, signal do RJ dorazi. Takze zacinam mit podezreni na samotnou ridici jednotku. Napadlo me zkusit vzit horkovzdusku a osidit jednotku nahratim teplym vzduchem z horkovzdusky, zda si da rict. Protoze ve vedru, kdyz byly 30 a vyse, to fungovalo bez problemu.
2kanal je k disposici, ale co s tim oscilem chces merit ? Ze kdyz to nechyta, tak ECU neotvira vstriky, vidim jasne uz z diagnostiky a kabelaz mam galvanicky proverenou + proletovany vsechny kostry pro kabelaz vstriku + vymenena a proletovana kostra na liste v hlave. Stejne tak vstriky proti kostre proslehly nejsou.
ECU na stul me taky napadla, jestli tam treba neni nekde studenak, diky ROHS a novodobymu pajeni bez olova. Spis ale zkusim sehnat jinou EDC16U34 a necham si tam nalejt puvodni obsah do pameti. Ach jo, to je zas zavada
ECU na stul me taky napadla, jestli tam treba neni nekde studenak, diky ROHS a novodobymu pajeni bez olova. Spis ale zkusim sehnat jinou EDC16U34 a necham si tam nalejt puvodni obsah do pameti. Ach jo, to je zas zavada
No, já bych stejně radši prověřil kabeláž nad startérem a to vizuálně, tou metodou pin to pin rozžlo ti to aspoň 21w žárovku?fabiátor píše:Svazkem to nebude. Meril jsem pin to pin a je OK. Pri predelavce koster jsem strihal licny a jsou krasne cisty medeny, ani stopa po oxidaci. Svody na kostru nikde nenamereny. Bubliny v nafte zadny.
Kdyz loguju ve VCDS pri startovani, tak je videt, ze RJ nechava vstriky zavreny. Vsechny 4. A dokud to tak bude, tak to nechytne.
Snimac otaceni kliky a vacky je OK, signal do RJ dorazi. Takze zacinam mit podezreni na samotnou ridici jednotku. Napadlo me zkusit vzit horkovzdusku a osidit jednotku nahratim teplym vzduchem z horkovzdusky, zda si da rict. Protoze ve vedru, kdyz byly 30 a vyse, to fungovalo bez problemu.
Meril jsem to slusmetrem a cumel soucasne na displej multimetru na hodnotu odporu. Musel jsem na strane ECU pouzit jehlu z inj. strikacky, abych se do pinu v konektoru dostal. Jinak pod baterkou vedou oba hlavni svazky do ECU. Jeden jde do ECU konektor T60 a druhej do T94. Rizeni vstriku je ve svazku co konci v T60 a ten jsem meril.
Takze zpet k veci. Neresime vadu jednoho vstriku, ale celkovou ztratu rizeni vstriku = vsech 4. A pokud zatim neni problem s kostrou pro vstriky, ktera je vuci kostre auta plovouci a namerim tam proti ni 2,5V coz odpovida odporu v radech kohm, tak zatim musi byt vlastni ECU, nebo jiny dej, ktery ECU vyhodnoti tak, ze ma prerusit dodavku paliva do valcu.
A tak se ptam, ktere vsechny deje toto mohou zpusobit ? Zatim jsme dosli k tomu, ze immo nebo ztrata signalu z cidla G28, coz je hall na klice. Ale tomu neodpovida udaj z diagnostiky.
Takze ? Odpovim si sam - ECU samotna. Proste me to pod tihou logickych argumentu k tomu vede. Zkusite mi to nekdo stejnou argumentaci vyvratit ? Budu fakt rad, protoze uz mi nejak dochazi fantazie kudy jinudy se vydat.
Takze zpet k veci. Neresime vadu jednoho vstriku, ale celkovou ztratu rizeni vstriku = vsech 4. A pokud zatim neni problem s kostrou pro vstriky, ktera je vuci kostre auta plovouci a namerim tam proti ni 2,5V coz odpovida odporu v radech kohm, tak zatim musi byt vlastni ECU, nebo jiny dej, ktery ECU vyhodnoti tak, ze ma prerusit dodavku paliva do valcu.
A tak se ptam, ktere vsechny deje toto mohou zpusobit ? Zatim jsme dosli k tomu, ze immo nebo ztrata signalu z cidla G28, coz je hall na klice. Ale tomu neodpovida udaj z diagnostiky.
Takze ? Odpovim si sam - ECU samotna. Proste me to pod tihou logickych argumentu k tomu vede. Zkusite mi to nekdo stejnou argumentaci vyvratit ? Budu fakt rad, protoze uz mi nejak dochazi fantazie kudy jinudy se vydat.
Zameril jsem se jeste na immo. Dnes jsem chtel zkusit rezervni klic, ale neotevrel jsem s nim auto na dalku. Pojal jsem podezreni na nizke napeti startovaciho aku, ale puvodnim to jde. Takze asi baterka v klici KO nebo nevim.
Pak me taky napadlo zkusit vyblokovat immo docasne pres pouziti 4mistnyho PINu od klicku. Ted nabijim aku. Zitra se podivam do pameti zavad v immo, jestli tam neco nenajdu.
Pak me taky napadlo zkusit vyblokovat immo docasne pres pouziti 4mistnyho PINu od klicku. Ted nabijim aku. Zitra se podivam do pameti zavad v immo, jestli tam neco nenajdu.

