O2 - 2.0PD BMM toci ale nestartuje - VYRESENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Svazkem to nebude. Meril jsem pin to pin a je OK. Pri predelavce koster jsem strihal licny a jsou krasne cisty medeny, ani stopa po oxidaci. Svody na kostru nikde nenamereny. Bubliny v nafte zadny.

Kdyz loguju ve VCDS pri startovani, tak je videt, ze RJ nechava vstriky zavreny. Vsechny 4. A dokud to tak bude, tak to nechytne.

Snimac otaceni kliky a vacky je OK, signal do RJ dorazi. Takze zacinam mit podezreni na samotnou ridici jednotku. Napadlo me zkusit vzit horkovzdusku a osidit jednotku nahratim teplym vzduchem z horkovzdusky, zda si da rict. Protoze ve vedru, kdyz byly 30 a vyse, to fungovalo bez problemu.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jeste posledni log. Musel jsem pustit ruku z klicku, takze na vacce je 0, ale pri startovani je tam 1/2 udaj z kliky, coz je ok.

Obrázek
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak řj si bere teplotu vzduchu z váhy,a bez váhy ten motor jede...
tam bych chybu nehledal.

chtělo by o osci. a když nic tak ecu nastul.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

2kanal je k disposici, ale co s tim oscilem chces merit ? Ze kdyz to nechyta, tak ECU neotvira vstriky, vidim jasne uz z diagnostiky a kabelaz mam galvanicky proverenou + proletovany vsechny kostry pro kabelaz vstriku + vymenena a proletovana kostra na liste v hlave. Stejne tak vstriky proti kostre proslehly nejsou.

ECU na stul me taky napadla, jestli tam treba neni nekde studenak, diky ROHS a novodobymu pajeni bez olova. Spis ale zkusim sehnat jinou EDC16U34 a necham si tam nalejt puvodni obsah do pameti. Ach jo, to je zas zavada (wallbash)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

el. do vstřiku ti zavře snad jen immo a hall od kliky?


nee
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Jeste dotaz, jakou hodnotu ohmicky mam namerit na zdravy civce elmag ventilu vstriku 038 130 073 BQ ? Mam tam vsude tak do 1 ohmu.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak de do tech vstřiku el a nebo ne...


že zas meříš vstřiky...
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

dreizig5 píše:el. do vstřiku ti zavře snad jen immo a hall od kliky?
nee
nj ale immo by snad nepovolil vubec spusteni startu a bez signalu z hall cidla bych nevidel otacky ne ? Ledaze by to hazelo divny PWMko a ECU se z toho obcas pos.... OK asi nahodim to oscilo :-)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

dreizig5 píše:tak de do tech vstřiku el a nebo ne...


že zas meříš vstřiky...
Nekdy jo nekdy ne :-) Chtel jsem mit jen jistotu, ze jsou OK a nemam to s cim porovnat. Vychazim jen z toho, ze vsechny 4 jsou ohmicky stejny.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

immo by to hlavně nevyplo za chodu motor,chytl by a hned chcípl.

zkus ten hall,a jeho kabelaž
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Někdy se může stát že roste odpor hallu tak moc až ho to vyřadí z činnosti a samozřejmě to potom vypne motor.. Ale měla by bejt uložená chyba, což se tady zřejmě neděje..
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

no prave u me je v pameti pouze tohle:

005732 - rizeni ventilu pumpy-trysky
P1664 - 000 - chyba v el. obvodu - Sporadická

VIS rika toto:
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14466
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

fabiátor píše:Svazkem to nebude. Meril jsem pin to pin a je OK. Pri predelavce koster jsem strihal licny a jsou krasne cisty medeny, ani stopa po oxidaci. Svody na kostru nikde nenamereny. Bubliny v nafte zadny.

Kdyz loguju ve VCDS pri startovani, tak je videt, ze RJ nechava vstriky zavreny. Vsechny 4. A dokud to tak bude, tak to nechytne.

Snimac otaceni kliky a vacky je OK, signal do RJ dorazi. Takze zacinam mit podezreni na samotnou ridici jednotku. Napadlo me zkusit vzit horkovzdusku a osidit jednotku nahratim teplym vzduchem z horkovzdusky, zda si da rict. Protoze ve vedru, kdyz byly 30 a vyse, to fungovalo bez problemu.
No, já bych stejně radši prověřil kabeláž nad startérem a to vizuálně, tou metodou pin to pin rozžlo ti to aspoň 21w žárovku?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Meril jsem to slusmetrem a cumel soucasne na displej multimetru na hodnotu odporu. Musel jsem na strane ECU pouzit jehlu z inj. strikacky, abych se do pinu v konektoru dostal. Jinak pod baterkou vedou oba hlavni svazky do ECU. Jeden jde do ECU konektor T60 a druhej do T94. Rizeni vstriku je ve svazku co konci v T60 a ten jsem meril.

Takze zpet k veci. Neresime vadu jednoho vstriku, ale celkovou ztratu rizeni vstriku = vsech 4. A pokud zatim neni problem s kostrou pro vstriky, ktera je vuci kostre auta plovouci a namerim tam proti ni 2,5V coz odpovida odporu v radech kohm, tak zatim musi byt vlastni ECU, nebo jiny dej, ktery ECU vyhodnoti tak, ze ma prerusit dodavku paliva do valcu.

A tak se ptam, ktere vsechny deje toto mohou zpusobit ? Zatim jsme dosli k tomu, ze immo nebo ztrata signalu z cidla G28, coz je hall na klice. Ale tomu neodpovida udaj z diagnostiky.

Takze ? Odpovim si sam - ECU samotna. Proste me to pod tihou logickych argumentu k tomu vede. Zkusite mi to nekdo stejnou argumentaci vyvratit ? Budu fakt rad, protoze uz mi nejak dochazi fantazie kudy jinudy se vydat.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Zameril jsem se jeste na immo. Dnes jsem chtel zkusit rezervni klic, ale neotevrel jsem s nim auto na dalku. Pojal jsem podezreni na nizke napeti startovaciho aku, ale puvodnim to jde. Takze asi baterka v klici KO nebo nevim.

Pak me taky napadlo zkusit vyblokovat immo docasne pres pouziti 4mistnyho PINu od klicku. Ted nabijim aku. Zitra se podivam do pameti zavad v immo, jestli tam neco nenajdu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“