Fabia HTP 1.2 51kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Fabia HTP 1.2 51kw
Ahoj. DOst jsem toho o prvních HTPčkách přečetl, ale tyhle novější (rv 2008 a vejš) už prý nestojí tak hrozně za prd. Může mi k tomu prosím někdo napsat něco bližšího z hlediska motoru (kolik se s tím dá najezdit, známý problémy atd...)? Auto by mělo sloužit v podstatě jen na městský provoz, rozvoz jídla, zásilek atd. na což se mi ta HaŤaPka zdá ideální..delší trasy hodně vyjímečně.
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
tak já nevím, mohu soudit jen o 4válci 1,4MPI, ale do města? to rozhodně ne, na dálnice? Taky ne, takže kam? Do prdele ham.
Neustále popojíždění v kolonách spotřeba 14l/100km
jízda po dálnici 130kmh 10l/100km
pokud si myslíš že to auto je úsporné jsi na omylu, auto je úsporné pro dědky co jedou jednou za týden do kauflandu pro kefír, vajíčka a nějaký zboží v akci, ale ne jako pracant.
Pokud má někdo jinej názor, rád si ho přečtu, ale u mě tyto maloobjemový sračky skončili, jezdím s ním dýl jak dva roky a je to utrpení...UTRPENÍ!!!
Ale co se týká spolehlivosti, tak zase nemůžu zatím vytknout nic, najel jsem s tím asi za ty dva roky cca 45000km a krom zadních prsátek, a úpravy výfuku, to nic jiného nechtělo...
Neustále popojíždění v kolonách spotřeba 14l/100km
jízda po dálnici 130kmh 10l/100km
pokud si myslíš že to auto je úsporné jsi na omylu, auto je úsporné pro dědky co jedou jednou za týden do kauflandu pro kefír, vajíčka a nějaký zboží v akci, ale ne jako pracant.
Pokud má někdo jinej názor, rád si ho přečtu, ale u mě tyto maloobjemový sračky skončili, jezdím s ním dýl jak dva roky a je to utrpení...UTRPENÍ!!!
Ale co se týká spolehlivosti, tak zase nemůžu zatím vytknout nic, najel jsem s tím asi za ty dva roky cca 45000km a krom zadních prsátek, a úpravy výfuku, to nic jiného nechtělo...
Já nevim no, jezdil jsem s tim ve dvojkový fábce a podle mě je to prostě nesmysl. To bych si radši koupil felicii 1.3, dal do ní deset tisíc, takže by byla z půlky nová no a spolehlivý auto s lepší spotřebou by bylo na světě...
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Kup jedničkovou Fabii 1,4 MPI a budeš maximálně spokojený. A nebo zůstaň u Berlinga a pořiď si to v 1,4. Sice žádnej trhač asfaltu, ale zato nezničitelný jako MPI.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Kluci já potřebuju něco novějšího, aspon 2007 v kombíku, jinak bych klidně koupil nějakou starou jebku. Jezdil jsem delší dobu s VW Up! a to autíčko mi učarovalo, ale protože fakticky nemám přes čtvrt mega a navíc je to vzadu malý, tak koukám po Fábii. S prvním HTPčkem jsem odjezdil autoškolu, tyhle novější už prý mají být vychytanější.
Podmínky jsou dost drsný a jasně daný:
1) kombík
2) do města
3) malá spotřeba
4) rv.min.2007
5) cena max. do 90tis
Furt si nemůžu pomoct a ačkoliv mě to sere, jako jediný vychází HTPčko.
Podmínky jsou dost drsný a jasně daný:
1) kombík
2) do města
3) malá spotřeba
4) rv.min.2007
5) cena max. do 90tis
Furt si nemůžu pomoct a ačkoliv mě to sere, jako jediný vychází HTPčko.

Berlingo 1.9D DJZ Bosch
Teď jsem 4 dny jezdil služební HTP ve F1 myslím 47 kW to mělo. Měl jsem to místo mojí Feldy Vanplus 1,9D kde se mi poroučel altík. Na tach 220 tkm. Celkem mile mě to překvapilo. Denně jezdím kolem 100 - 150 km na kratších trasách. Při malým zatížení je výkon dostatečný na splývání s okolním provozem. Spotřeba podle palubáku 6,4 kolik proměřuje nevím. Pocitově to jede líp než ta dieslová felda, ta už má ale přes půl mega.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Auto máme doma, leč nemáme zkušenost co se týče km, má to jen 37t najeto! U téhle motorizace malá spotřeba dosáhnout nelze, počítej 6-6,5L při hodně rozvážně jízdě
Autu celkem vyhovuje plná syntetika 0W-40 co se týče hydraulického napínáku řetězu + je i dostatečná ochrana na léto či jízdu pod zátěží

Autu celkem vyhovuje plná syntetika 0W-40 co se týče hydraulického napínáku řetězu + je i dostatečná ochrana na léto či jízdu pod zátěží

G3 Variant 1,9 TDi
... only S764

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
12V motory už jakž takž ujdou spolehlivostí, důležité je pravidelně kontrolovat a měnit olej. Úsporný ale HTP zrovna moc není... Po městě si klidně řekne i o 8l/100km, když se člověk nějak extra nehlídá - za mě nebrat...
Osobně bych šel třeba do Renaultu Kangoo 1.5D - úsporné a spolehlivé.
Nebo mě napadá podle kritérií třeba Dacia Logan combi nebo Ford Focus combi, obojí v benzínový 1.6 - s nimi ale nemám zkušenost. Vím ale, že třeba s tím Fordem se dá bez problémů jezdit do 7l/100km, a že je úspornější než okleštěný HTP.
Osobně bych šel třeba do Renaultu Kangoo 1.5D - úsporné a spolehlivé.
Nebo mě napadá podle kritérií třeba Dacia Logan combi nebo Ford Focus combi, obojí v benzínový 1.6 - s nimi ale nemám zkušenost. Vím ale, že třeba s tím Fordem se dá bez problémů jezdit do 7l/100km, a že je úspornější než okleštěný HTP.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
me to neprijde jako spatny motor, do mesta a na popojizdeni ideal. Konstrukce motoru trivialni. Casty problem je s podpalovanim ventilu, ale oprava neni nijak narocna a tyka se spis tech 6v. Cas od casu se zasekne egr pripadne zacne rachotit rozvodovy retez. Spotreba kolem 6-7l.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika