ZAVĚŠENÍ převodovky OCTAVIA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

ZAVĚŠENÍ převodovky OCTAVIA

Příspěvek od galaher »

Zdarec kluci.Mám Octavii r.v 2001 66kw.Začalo se mi občas pouze při vypnutí motoru ozývat z levé strany od motoru divný pazvuk.Nevím jak to nazvat.Mám podezření na zavěšení motoru pro převodovku vlevo,ale nejsem si plně jistej.Šlo by podle videa poznat zda je již K.O....zde je video :

https://www.youtube.com/watch?v=rma8gtJ ... e=youtu.be
Octavia 2 TDi 77kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20413
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

poivej se na spodni uchyceni - propoj převodovka/nápravnice
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od galaher »

myslíš toto ? Pokud ano,tak to vypadá jako nové.
Obrázek
Octavia 2 TDi 77kW
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3708
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Co chcípklapka?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
TDImara
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 26 pro 2014, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brr, NO to je město

Příspěvek od TDImara »

Co setrvák?
exBMW e90 320d 120kw
exSEAT Toledo 1M, 1.9 TDi 81kw AHF, puky tt, 288mm, egr off, kat off, soft by jini 108@334
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od galaher »

chcípklapka nevím chodí normálně a spojka je před rokem komplet vyměněná včetně setrvačníku.Je sice pravda,že je tam jednohmota místo dvouhmoty.Možná proto ty vybrace a odešel nějaký silentblok.
Octavia 2 TDi 77kW
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

a nebo zarachta prevodovka
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
galaher
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 06 bře 2007, 12:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od galaher »

tak mám nový poznatek.ten pazvuk se ozve i když za jízdy pustím plyn a náhle ho opět sešlápnu a nebo pokud zatížím levou stranu v zatáčce.. :o
Octavia 2 TDi 77kW
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Iba zo srandy skus chytit vyfuk a pohybat s nim v oblasti, kde je uchyteny o napravnicu, ci to nie je ten zvuk. Teda ak je to u teba riesene tak ako u mna. Mne tie stare gumy v uchyteni vydavaju cudne zvuky.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Mám asi to stejné u fabie 1,4 tdi. Vypínání většinou ok, při startu se občas zamlátí a hlavně při jízdě, především na vyšší kvalty a nízké otáčky (1500) to je krásně cítit a slyšet když rychle uberu a rychle přidám. A ještě když z kopce udržuji rovnovážný stav, kdy nezrychluji ani nebrzdím motorem, tak jak to není opřené, tak v podlaze cítím trošku vibrace. Poměrně rychle se mi to horší, cca 20tkm, kdy teď už je to ve stadiu, že to většinou o kovově cvaká. Předchozí Lancia Delta mi to dělala, když měla KO reakční vzpěru, tak jsem jí teď objednal na blind. V pondělí by měla přijít, tak až jí nahodím, tak poreferuju, jestli to bylo ono.
AMF; M47/T2
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

galaher píše:myslíš toto ? Pokud ano,tak to vypadá jako nové.
Vypadat muze. Dulezity je, v jakym stavu je ta guma, coz pohledem nepoznas.
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

když jsem měl KO vzpěru, tak při chycení motoru za altík a parohy a zahýbaní tam byla vůle..
polo 1.4tdi AMF
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

tribit píše:Mám asi to stejné u fabie 1,4 tdi. Vypínání většinou ok, při startu se občas zamlátí a hlavně při jízdě, především na vyšší kvalty a nízké otáčky (1500) to je krásně cítit a slyšet když rychle uberu a rychle přidám. A ještě když z kopce udržuji rovnovážný stav, kdy nezrychluji ani nebrzdím motorem, tak jak to není opřené, tak v podlaze cítím trošku vibrace. Poměrně rychle se mi to horší, cca 20tkm, kdy teď už je to ve stadiu, že to většinou o kovově cvaká. Předchozí Lancia Delta mi to dělala, když měla KO reakční vzpěru, tak jsem jí teď objednal na blind. V pondělí by měla přijít, tak až jí nahodím, tak poreferuju, jestli to bylo ono.
Tak reakční vzpěrou to u mě nebylo, navíc ta vyndaná po 300 tkm vypadalo skoro líp jak nová.

Ale zjistil jsem jinou věc, teď jak je venku ráno chladno kolem nuly, tak motor na ubrání a přidání skoro nic neudělá a jak se auto zahřívá, tak se to horší až je tam pak cítit zas vůle, jak kdyby se to mělo rozpadnout. Myslíte, že by to mohla dělat převodovka, kdy tuhej olej vymezí vůle? Jinak řadí hladce, přesně, synchrony ok, jezdím delší trasy, takže se moc nenařadila.
AMF; M47/T2
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“