VW Lupo vs. Porsche 580PS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

PROFITUNER píše: Prestante konecne v tych Cechach iba kvakat a postavte nejakeho poriadneho ropaka, nech sa mame s kym pretekat a nie iba natahovat na fore.
Si snad děláš prdel ne? Mi tady auta stavíme a práve, že si je stavíme sami, a z těch sprintů ve většině případů i po vlastní ose odjížděj, lidi s nima jezdí do prace... To nic nemění na tom, že LUPO je zajímavej speciál, ale chvástat by se měli spíš poláci, který to postavili a tyhle casy jezdili, než slováci, který to koupili, dali si jiny saní a svody a tváří se jak je to všechno jejich projekt. O tom, že děláte díry do pístů,. ale taktně mlčíte. Zajímavý ale pro me dost trapný a nestravitelný.
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Profituner : Myslim, ze by nebylo od veci se trochu umirnit. Uvedom si, ze jsi na ceskem foru a nikdo nema zajem to Slovakum nejak pripominat. Nejedna se o soutez mezi Cechy a Slovaky a nemyslim si dokonce ze premyslime jinak nez na Slovensku. Narodnost s tim nema nic spolecneho, tak to sem netahej. To nikdy nevede k nicemu dobremu. Mohl bych bydlet v Kosicich a budu to videt stejne. (offtopic)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Mne tady jde spis o jednu vec. Pokud nekdo vezme Lupo (ktere je jeste mensi nez Poloauto) a nasklada do nej nejnovejsi technologii koncernu, kterou vyzdima na samy kraj vydrze, tak je jasne, ze nikdo s jinym jej v katergorii diesel do 2500 neda.
Jde o to, ze pokud ma Lupo XY kg a k tomu vykon na hranici soucastek 1,9TDI, tak pokud mam jine auto z koncernu (tedy vetsi a tezsi) tak je jasne, ze uloha nema reseni. Za hranici soucastek se jit neda.

BTW> Na kuchani aut kvuli hmotnosti mam vlastni nazor. Kamaraduv otec kdysi jezdival Wartburg rallye. Taky tam se prislo s napadem, ze kdyz se usetri par kilo, tak to lip pojede. Jeden blbec udelal tu povinnou klec v kabine z novodurovejch trubek a natrel ji. Prekvapeni poradatelu, kdyz vletel do lesa a "klec" se zmuchlala podle strechy bylo pry dost velke.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

myslim, ze to ze jste prvni nehraje zadnou roli. jede to pekne, to nikdo nepopira, ale mluvite tu o vzajemne rivalite, sportovnim duchu a "nenavisti" . kdyz jste teda takovy borci a takovy machri a my z CR takovy idioti, tak mi prosim vysvetli, proc ma Holz zavod co zavod auto na bedne, kdyz je to takovy tlučhuba jak ty rikas, tak to v tom pripade nechapu ... tady nikdo nemasiruje vas superuzasny typky co maj precpany kapsy prachama, ktery si stavej autaky pro zabavu, vami pocinaje a cajickem konce, to bych taky umel prijit a vysolit, ale vis jaky je mezi nami rozdil ? my se do ty garaze zavrem a delame a delame a treba to delam 8 mesicu PANE, protoze dru jak vul abych si to mohl vubec dovolit rozumis ?? a o tom to cele je a to ty (vy) nevidis(te) a proto sme treba trochu nasrany, ze prijede borec, natrhne nam prdel, ale kdyz pak vidim, co se dokaze prihlasit do kategorie diesel od 2,5 to fakt zasnu. hele me je kazdej ukradenej, ja to delam protoze to mam rad a protoze me to bavi a delam si to sam a kdyz si nevim rady prijedu za tim namachrovanym holzem jak ty rikas a ten mi uz tolikrat pomoh ze nemas ani ánunk rozumis jo a vzdycky sme si dobre pokecali a vse bylo s usmevem. ja nemam nic proti slovakum, polakum atd ale prestan se o nas opirat a chovej se slusne, stejne jako to delame MY.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Odpovědi: 0
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

Ale ze se nam to tu rozjelo (LOL) Ja sem teda puvodne projektu LUPO fandil , ale vzhledem k tomu , ze to je postaveny takrka na nitru sem kapanek zklamanej :/
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

LUPO tak ako je postavené pomáha každemu aj tu na fore.......viete vdaka nemu ako sa sprava seriovy motor pod zatazou vyssou ako 250PS, viete kolko znesu ojnice, čo odchadza ako prve.....ale hlavne je to o radosti z jazdy.


Velmi si mylite nitro a progresivne nitro ktore ma neskutocne vela moznosti využitia na tdi, ma samostatnu plne programovatelnu jednotku a moznosti kontroly nitra v zavistlosti od MAP, A/F, WOT, Cas, Otacky, pol. plyn pedalu.......z takto progresivnym nitrom nie je problem roztocit prakticky akékolvek turbo pomocou programovatelného pristreku od nizkych otacok a potom dalsiu moznost držat ho pod výkonom za pomoci ALS nastavenia kedy pulzne vstrekuje nitro a zvysuje teplotu výf. plynov......vsetko toto je zatial nevyuzite!!! Použiva sa len casove nastavenie........

A teraz k motoru.........momentalne drzi LUPO na hranici len hlava valcov a limitujuce prierezy/prietoky ako su turbína a sanie turba to su vstupy a/výstupy motora ktore urcuju spolu z hlavou valcov/rozvodmi prierezy a priemery ventilov kanalov a hranicie výkonu. Ak mate priemer ventilu nemenný ale mate vacsie mnozstvo vzduchu alebo výf. plynov automaticky sa výkon najprv rapídne zvysuje ale následne prijdete na hranicu kde vas bude držat maximálny prierez kanalu vtedy už začina seriozny tuning.......v spolupraci so mnou ako už niektory tu na fore vedia sa podarilo dostat len za pomoci upravy hlavy (ventily, kanaly, sedla, hlava, pruziny) a použitia sport. vacky 46koni na 1.9PD!!! Už sa pracuje na verzii s CZ autom!!
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Dr.Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

Stingray píše:...potom dalsiu moznost držat ho pod výkonom za pomoci ALS nastavenia kedy pulzne vstrekuje nitro a zvysuje teplotu výf. plynov...
Nepouziva se ALS u benzinu kvuli skrtici klapce a naslednym "duseni" turba? ...

Soudruzi nejak se vytratilo valceni s benzinama misto valceni mezi sebou. (noteeth)

Zjistete kde pojede tohle a jedte tam s Lupem, zajimavy srovnani ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=RAOnqG3UNrc
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Dr.Diesel píše:
Stingray píše:...potom dalsiu moznost držat ho pod výkonom za pomoci ALS nastavenia kedy pulzne vstrekuje nitro a zvysuje teplotu výf. plynov...
Nepouziva se ALS u benzinu kvuli skrtici klapce a naslednym "duseni" turba? ...

Soudruzi nejak se vytratilo valceni s benzinama misto valceni mezi sebou. (noteeth)

Zjistete kde pojede tohle a jedte tam s Lupem, zajimavy srovnani ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=RAOnqG3UNrc
benzinove lupo by na stvrt mile stratilo min 1 až 1,5 sek... (ale taha pekne) :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

..chceš válčit s benzínem? no, sám sis o to řekl.. :)). sice netuším jak to jede, ale určitě je to docela bláznivý projekt.. (LOL)
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2970226
Naposledy upravil(a) grim dne 04 zář 2007, 17:36, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Dr.Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

cupra píše:
Dr.Diesel píše:
Stingray píše:...potom dalsiu moznost držat ho pod výkonom za pomoci ALS nastavenia kedy pulzne vstrekuje nitro a zvysuje teplotu výf. plynov...
Nepouziva se ALS u benzinu kvuli skrtici klapce a naslednym "duseni" turba? ...

Soudruzi nejak se vytratilo valceni s benzinama misto valceni mezi sebou. (noteeth)

Zjistete kde pojede tohle a jedte tam s Lupem, zajimavy srovnani ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=RAOnqG3UNrc
benzinove lupo by na stvrt mile stratilo min 1 až 1,5 sek... (ale taha pekne) :)
Na slickach bych si tim tolik jistej nebyl. Toho vyzvete, at je to srovnatelny (noteeth) www.turbo-cult.de vede uz na nejakou tuningovou firmu, tak nevim, jestli to jeste maji. Meli tam i dokonaly videa s bi-turbo V6 borou, jak s ni drazdil M5ku a tak (LOL) Doufam, ze je mam este nekde ulozeny.
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Dr.Diesel píše:
cupra píše:
Dr.Diesel píše:Nepouziva se ALS u benzinu kvuli skrtici klapce a naslednym "duseni" turba? ...

Soudruzi nejak se vytratilo valceni s benzinama misto valceni mezi sebou. (noteeth)

Zjistete kde pojede tohle a jedte tam s Lupem, zajimavy srovnani ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=RAOnqG3UNrc
benzinove lupo by na stvrt mile stratilo min 1 až 1,5 sek... (ale taha pekne) :)
Na slickach bych si tim tolik jistej nebyl. Toho vyzvete, at je to srovnatelny (noteeth) www.turbo-cult.de vede uz na nejakou tuningovou firmu, tak nevim, jestli to jeste maji. Meli tam i dokonaly videa s bi-turbo V6 borou, jak s ni drazdil M5ku a tak (LOL) Doufam, ze je mam este nekde ulozeny.
dr. diesel ja som odpovedal na to video preto lebo som si to vypočital podla zrychlenia čo som videl...keby malo benzinove lupo lepšie zrychlenie tak to tu napišem takisto,proste vychadzal som s faktov...a ešte k tej M5,(aj nova aj stara)tu som ešte v serii pod 12 sek nevidel (nedokaže to ).jedine upravena... v slov. tuningu raz bola upravena, maju ju niaky typkovia s 2 turbami pri zadnej naprave,okolo sa mi zda(musel by som hladat) 880 HP,ta by mohla mat čas okolo 10 az 10,5 sek...samozrejme na stvrt mile... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

PROFITUNER píše:neviem co myslis pod tym, ze im to zase seklo?mozes vysvetlit tu tak trochu priblblu otazku?
..nezlob se na me ale to neumis cesky ci co ? Ptal jsem se jestli uz jste prijeli i s autem na vyhlaseni vysledku, nebo jestli Vam auto zase kleklo...-nejelo- (ne seklo)...

...Vase polsko-slovenske Lupo je urcite zajimave a rad se podivam na suprove casy, ale kdyz s autem neprijedete ani na predani poharu neni zrovna dobra reklama...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

JasteR píše:
PROFITUNER píše:neviem co myslis pod tym, ze im to zase seklo?mozes vysvetlit tu tak trochu priblblu otazku?
..nezlob se na me ale to neumis cesky ci co ? Ptal jsem se jestli uz jste prijeli i s autem na vyhlaseni vysledku, nebo jestli Vam auto zase kleklo...-nejelo- (ne seklo)...

...Vase polsko-slovenske Lupo je urcite zajimave a rad se podivam na suprove casy, ale kdyz s autem neprijedete ani na predani poharu neni zrovna dobra reklama...
Vies, ono sa na vyhlasenie vysledkou nechodi tak bezne aj s autom, ja som to zazil prvy krat, tak neviem co ti je na tom take divne. Myslim si, ze bude asi lepsie ak uz nebudem viac nebudem pisat na fore. Mal som predstavu, ze si navzajom v niektorych veciach pomozeme, vymenime skusenosti a poradime. Namiesto toho Vam na nas vadi asi uplne vsetko. Viac to komentovat nebudem. Poviem Vam iba jedno, ak niekto postavi rychlejsieho diesla ako Lupo, co pevne verim, ze postavi a dokaze robit lepsi cas ako 11,7, nebudem sa snazit z neho urobit za kazdu cenu chuja a ohradzovat sa somarinami, nadavat im do bohacov atď. a ukazovat, ze to, co sme urobili my je najlepsie na svete, vysvetlovat to z lava, prava a stale obhajovat iba seba. Budem rozmyslat, co by som mohol urobit aby som aby som toho rychlejsieho dobehol, pripadne vyrovnal. Proste sportovo a zdravo bojovne. Ja som niekedy zavodne lyzoval, bol som aj v reprezenatcii 5 rokov a tam som dostal peknu skolu. No toto osocovanie sa mi vobec nepaci. Tesilo ma a je mi luto,ze som tu startil kopu casu pre nic.
Uživatelský avatar
Blah
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 14:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blah »

asi je na case i v dieslech zavest koeficienty :D
GIV 1.9TDi ALH 66kw>130PD turbo, trysky Powerplus764, chip by dieselpower.cz
sprint 1/4 mile 15,819 (Milovice VIII)
Vmax 200,2 kph/GPS
-2 body :(
janyck
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2006, 12:53
Bydliště: hozelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od janyck »

ja len čumim
toto nema zo slovom DIESELPOWER nic spolocne . je to fraška
audi A4 tdi pd
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“