turbo gt1749vc

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jaqo999
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 04 kvě 2015, 15:33
Odpovědi: 0

turbo gt1749vc

Příspěvek od jaqo999 »

co poviete na turbo z octavie rs125kw?? do 1.9tdi je lepsie nez vb??
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

jak bys ho tam chtěl dát??

jako lepší malinko je,ale má jiné svody,takže bys musel nechat leda udělat malej hybrid..
Octavia II RS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Me je znamo jakozto 125kW pouze turbo GTC1549VZ. Je znatelne lepsi v celem spektru nezli VB co se dodavky vzduchu tyce, ale je to bazmek, ktery je predprodukovanym odpadem (konstrucne vyvinut v souladu s planovanou zivostnosti). Nicmene, 100tkm by melo vydrzet, takze kdyz si ho nekdo poridi s vedomim tohoto, dostane se mu skveleho prubehu v celem spektru otacek motoru.

A protoze ja dam na fakta, tak poskytnu porovnani s VB - s hodnotami na osach to maji k dispozici pouze ti, kteri se mnou uzce spolupracuji, nemam potrebu podporovat "ostatni".

Obrázek

Mam tu i porovnani tohoto turba s GT2052V a GTB1756VK, ale nemam potrebu dat moznost "ostatnim" si odvodit hodnoty na osach, ktere jsem zamerne skryl. Jen pro upresneni - osa x jsou otacky rotoru, osa y zastupuje mnozstvi dodaneho vzduchu.

Nicmene, vyse uvedene potvrzuje to, co tvrdim jiz davno - ze VB je prehistoricke turbo a dnes uz mensi turbo dokaze vice v celem spektru a doporucuji ho lide, jejichz upravce ma diky tomu "ryto", protoze mrska par softu, ktere jen nasledne doupravi, namisto toho, aby byl nucen naucit se pracovat s hybridem.

Obrázek

Obrázek

Jinak co se umisteni namisto stavajiciho turba na 1,9TDI tyce, tak to neni problem. Staci vzit svody z TDI a toto turbo a privarit housing na svody. Kdo by o tuto sluzbu mel zajem, necht me kontaktuje formou Obrázek. Jen pro ujisteni, tuto sluzbu zajistuji jiz delsi dobu a s overenou minulosti uprav. Zajistoval jsem toto i pro auto, ktere ma EGT >1200°C a drzi to. Svary zajistuje mistr, ktery svari napriklad pro elektrarny nebo letecky prumysl. Mimochodem, toto je jedine kvalitni reseni, zapomente na prechodky - z dlouhodobeho hlediska nemaji sanci fungovat. Je to jen zdroj problemu a navic to ma vliv na nabeh turba - rotor je dale od kanalu, takze nizsi termodynamicka ucinnost, ktera souvisi jak s odezvou na plyn tak i celkovym prubehem. Zaroven, v ramci teto "predelavky" dochazi ke zvetseni prumeru colectoru (sdruzene potrubi ustici do turba) a porting vstupu do turbinoveho housingu.

... jeste prozradim, ze tato turba se davala i do verzi 103kW/140k a je shodne s turbem z verze 130kW/177k, takze neni treba shanet toto turbo s vidinou "zisku".
Naposledy upravil(a) Forest dne 12 zář 2015, 18:57, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
3copsi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 06 lis 2008, 16:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ruzomberok

f

Příspěvek od 3copsi3 »

Ja som mal to turbo v Leone namiesto VB a super to chodilo.
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
jaqo999
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 04 kvě 2015, 15:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od jaqo999 »

Takze to VC je lepsie ??? Ja rozmyslam aj nad tou 1756vk len sa bojim ci mi ten nevyjebe motor ojnice a podobne ??
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

neboj nevyjebe nic pokud má úpravce rozum
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Foreste mužu se tě zeptat kolik si udělal turb s nějakým mezikusem?Já osobně stím nemám absolutně žádnej problém a netvrdil bych,že to není kvalitní řešení.Jde jen o to udělat to kvalitně a individuálně danému turbu a svodům.Každej prostě netouží nenávratně přivařit turbo,které se dá použít popřípadě i jinde, vše má své pro a proti. ;)
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

CATDAVID píše:Foreste mužu se tě zeptat kolik si udělal turb s nějakým mezikusem?Já osobně stím nemám absolutně žádnej problém a netvrdil bych,že to není kvalitní řešení.Jde jen o to udělat to kvalitně a individuálně danému turbu a svodům.Každej prostě netouží nenávratně přivařit turbo,které se dá použít popřípadě i jinde, vše má své pro a proti. ;)
Petre, ja bych nikdy takovou hloupost neudelal, nicmene, musel jsem se prizpusobit tomu, co bylo dano, takze na twintu jsem mel male na OEM prirube a vsechno ostatni jsem realizoval prostrednictvim spon a tesneni, ktere se originalne pouzivaji na BMW:

Na obrazku dily oznacene cisly 2, 3 a 4. A je to z meho subjektivniho pohledu nejlepsi mozne reseni pokud bych to chtel mit takto roezbiratelne. Duvod je prosty a kdo to nevidel na vlastni oci, nepochopi - spona je realizovana systeme V-band, takze prubezne protikusy svira dohromady, protikusy maji zamek a hlavne, vnitrni tesneni ma profil "C" otevreneho smerem dovnitr a samozrejme, ze tato spona se take prubezne rozevira (napriklad teplem) - nikoliv jako tesneni, na ktera si vy hrajete. Svar vydrzi vecne, tesneni se musi menit - nebo mi chces tvrdit, ze pouzivas od pocatku az do konce stejne tesneni?

Mimochodem, neco Ti poradim: dnes uz je VNT mechanismus soucasti CHRA, takze turbo vyndas levou zadni vyjmutim z turbine housingu.

Ale zpet k tomu, proc to zavarit - jsou tam dalsi benefity, ktere si v BMW plne uvedomuji a proto to resi tak, jak to resi dokonce i dnes a proc se vratili k tomuto zpusobu od predchoziho. Jen dodam, ze v BMW mi tvrdili, ze pro 100% funkci je potreba menit po sejmuti vsechny 3 dily ... ale otazkou je, zda to neni jen zpusob, jak vydelat dalsi penize...IKDYZ pravdou je, ze po urcitem case mi pripadalo, ze kdyz jsme sundali twina (bylo to celkem 2x) tak ty spony byly uz trochu rozevrene. Nicmene, fakt, ze nyni jezdi u Radkav AR svedci o tom, ze to asi funguje i vicekrat.

Uvedom si, ze jim jde o to, aby to vydrzelo, ne jako VW apod., ikdyz proc si myslis, ze DPFka jsou na V-bandy, staci se podivat na 1646tku?

Ale abychom se dostali jak se rika "k jadru pudla": primarnimi vyhodami privareni (pominu-li zivotnost) jsou ty, ze jednak je turbo blize kanalum a vzhledem k tomu, ze vsichni vime, ze turbodmychadlo funguje na principu termodynamiky, tak vime, ze efektivnejsi bude cim blize bude hlave. Pro ujisteni - kazdy centimetr hraje roli (kdyz pominu moznost dalsiho prostoru pro moznost udelat kvalitni downpipe. Jestli jsi nekdy mel moznost videt termalni diagram vyfukovych svodu a jsi vnimavy (coz verim, ze jsi), tak mi das za pravdu. No a to souvisi i s tim, ze at pouzijete vicemene jakykoli material mezi svody (ikdybyste pouzili pastu pod CPU v PC) tak dochazi k naruseni jak teplotniho tak i samotneho proudeni spalin ... a kazdy vime, jak funguje turbo, ktere ma rekneme pod 550°C ;)

A na konec tu mam jedno zasadni ubezpeceni: paklize by nekdo chtel turbo pouzit jinde nebo ho prodat, vezte, ze kazdy zde, kdo pobral alespon par svestek tak by danemu cloveku jeste moc rad vymenil cele svody a vyfukovy housing za ten "svarenec" ;)

PS: pokud bys snad citil nejaky tlak ci ohrozeni v Tvem prodeji tesneni z Klingeritu tak ja si myslim, ze nemusis mit strach - muj segment je jinde, protoze ti by Tvoje tesneni volili jen proto, ze je to volba nejmensiho zla a ja je plne chapu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Kamo ty tvoje članky mě přestávaj bavit číst,napíšeš takovou spoustu hoven,že já to nemám už ani chuť číst.Proto ti odepíši jen na to co má s mojí osobou co dočinění.Těsnění,které prodávám jsem nabídl,protože je spousta lidí co se jim muže hodit a sám jsem měl problém ho sehnat,nikomu ho nenutim!Jen tak pro zajímavost,všichni co mají odemě smontovaný turbo a mají MŮJ vlastní mezikus s těsněním,nemají žádný problém s netěsností nebo podfukováním.Samozřejmostí je,že pokud to někdo rozšroubuje musí ho vyměnit za nové.A rady si nech od cesty.
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vidis a kazdej normalni by byl rad, ze jsem mu poradil, jak na poradne tesneni pokud se nechce ubirat cestou svaru :havaj:

A kdyz ses tak hezky do me pustil, tak se ti stejne vstricne odvdecim: vis, proc to neni k sehnani? Protoze to obsahuje azbest, kterej se uvolnuje a existuje teoreticka moznost, ze se jemne mikrocastecky dostanou i skrz kabinovy filtr, takze to nadherne vydejchas ... pockej, nerikal ty jsi, ze mas deti? Obrázek

PS: kdyz nemas zajem, tak to necti ale pak nedelej zavery o obsahu, nikdo te nenuti ... mimochodem, muzes ta "hovna" oznacit? protoze vse, co jsem napsal je pouze pravda - nic vic ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

těsnění je slídové ne azbestové. (hm)
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

CATDAVID píše:těsnění je slídové ne azbestové. (hm)
Dobra, dekuji za pouceni, vzdy se rad dozvim neco noveho ... jedna se o alternativni vyuziti, nicmene, zde se dostavame k tomu, co jsem zminoval vyse - slida (i synteticka) je tepelny izolant (tepelní vodivost 0,5). Plne bych chapal, pokud bys do toho zabalil turbo a svody, ale toto? Obrázek

Mimochodem, pokud jsem to nezminoval, takto jsem to zajistoval treba na jednoho Nissana, ktery stale bojoval s ruznymi podlozkami a stale se bud vypalovaly nebo vydrolovaly. Az toto reseni vse vyresilo. Dost mozna tim bylo, ze tam je bezne EGT 1200°C (spicky jdou za 1250°C).
CATDAVID píše:A rady si nech od cesty.
Vidis, a kazdej jinej by byl rad, kdyby se dozvedel neco noveho - od toho forum je a stale vice lidi si stezuje, ze tu lidi prestali radit - a ty na me takto.

A kdyz jsme uz u tech rad, tak pokud tesneni, tak jedine medene - s co nejvetsim obsahem medi (99%+)! Ovsem pozor na tesneni hlavy, nepouzivat na hlinikove hlavy, protoze bez povrchoveho osetreni stycne hlinikove plochy negativne reaguje.

Jinak, pokud se jedna o identicke povrchy, nejlepsim reseni (pokud musi byt spoj deleny) tak je naprimo, bez tesneni. Tak jsem to mel udelane na vyfuku turba GTB2264VK po patricne uprave housingu.
Naposledy upravil(a) Forest dne 16 zář 2015, 16:25, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

a to jsou přesně ty h...a co jsem ti řikal,kecáš dokola o blbostech,pitváš se v nesmyslech,pokud to funguje tak to funguje a basta.
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

CATDAVID píše:a to jsou přesně ty h...a co jsem ti řikal,kecáš dokola o blbostech,pitváš se v nesmyslech,pokud to funguje tak to funguje a basta.
A to jsou presne ta hovna, co pises ty - pojem "funguje" je relativni. Pitvat se v nesmyslech? Kdybys byl klasicky uzivatel upraveneho auta pro denni jezdeni, tak bych to chapal ale vzhledem k tomu, ze jezdis zavody tak co se "pitvani se v nesmyslech" tyce, tak v tomto plati stejne jako ze "halire delaji talire", tak tebou zminovane "nesmysly" delaji setiny, ty delaji desetiny a ty zase vteriny :wink:

Chapu, ze pro hobby-bastl-tuning je to prijatelne, ale ja myslel, ze se tu snazime o kvalitu, nebo? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Foreste tvuj problem je, ze k podnetnym informacim pribalujes moc omacky. Zkus ji omezit.

A tak se nebudu opicit a radeji se zeptam, co bys u hlinikovy hlavy rikal na tesneni z cupaloveho plechu ?

Mimochodem slida se celkem bezne pouzivala v elektronice jako prechodova vrstva mezi vykonovym polovodicem a chladicem, pokud bylo treba zarucit nevodivy kontakt ploch. Takze termoizolacni vlastnosti nebudou asi zas tak strasny, jinak by se ty vykonovy diody a tranzistory ugrilovaly.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“