Více zde:
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... 4526525105
https://www.facebook.com/media/set/?set ... uploaded=3
https://twitter.com/DIESELPOWERcz



Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři






Myslím že kecáš, už jen tím že píšeš šuntský sjetý gumy na mokru, nejdou dohromady s přetížením v zatáčkách, protože na silnici tě vždycky drží gumy a né jen nastavení podvozku a váha auta.zero1724 píše:............ na šuntských a sjetých gumách na letišti za mokra umělo předvést taková géčka, jako žádná nafta, navíc to jelo jak prase.
Tak zrovna jedničkový CRX jsem v Mostě na okruhu pojel se sériovým TDI 81kwzero1724 píše:Tohle honění pindíků TDI vs VTEC je uplně o ničem, kámoš měl první generaci CRX jen s Dčkovým 96kw motorem, to auto mělo skrutnou tyč a fungovalo tak nechutně, že to bylo jediné a asi poslední auto z kterého jsem se po projetí jako spolujezdec poblil, na šuntských a sjetých gumách na letišti za mokra umělo předvést taková géčka, jako žádná nafta, navíc to jelo jak prase.
Jak jsi tohle mohl jen vypustit je nepochopitelne.zero1724 píše:vpředu je tuhá náprava jako na dodávce? hmm, tak to jsem se zase dozvěděl zajímavost...