Vase zkusenost s oleji Total

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

TO Vici - motor mazal , Marena to meril :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

zevnitř hyder by mělo být INA označení jestli to je vůbec INA
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Olej máš ok, ale jak vidno není to řada 9000, ale to je jedno, tenhle je v pořádku.

Zkus tedy napsat číslo zdvihátek, ale pokud jsou z obchodu Škoda, musel bys je na PD platit cca 7 500kč...
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Problém nebude V TOTALu, ale v německu, kde možná těžce přejížděl intervaly a nebo byl vyměněný olej jen ve fakturách.

Za těch pár tisíc km najetých na Total,co to máš ty,by se taková paseka nestala.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Mecano: kdyby si cetl, zjistis, ze na nova zdvihatka a vacku najel 24tis km.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

...
Naposledy upravil(a) mecano dne 14 zář 2015, 17:21, celkem upraveno 1 x.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Já četl až od druhého řádku :D a navíc letmo

I kdyby byl ten olej olivový,tak by se to během tak krátké doby nestalo. Problém bych viděl ve špatném mazání vačky /málo a nebo malý tlak v hlavě motoru.../ nebo nějaké hodně nekvalitní zdvihátka
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

jestli je všechno jak píšeš, některej z dílu byl asi šmejd, hydra vačka jinak to nechápu
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Rekl bych, ze svetlo by mohl do problemu vnesti ten, kdo byl jiz citovan :-) Takze co na to TDIfun ? Konkretne bych se asi zajimal o casovani vacky, tj. hodnoty 4 pole v kanalu 4 u RJ motoru.

Kam tim mirim ? No proste jestli se ten motor nahodou nepotkal. Co remen, jak na tom je ?
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Píst potkal pár ventilů, ventily prorazily zdvihátka, o to se šoupala vačka až se to takhle celý dojebalo.. Konec. V oleji prostě problém není..
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Kupoval jsem zdvihátka INA pro PD a taky nebyly nikde černý.
Asi se mrknu pod víko, jistota je jistota.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Nevim jak driv, ale momentalne jsou pro PD bud cela cerna a nebo jen vrsek prave s vetsi odolností proti oteru.

Pokud to normalne jezdilo, neverim, ze by za to mohlo nejaky potkani motoru.

Koupil bych starsi origo vacku, zkontroloval vahadla, dal ina cerny hydra, zmeril pro jistotu tlak pripadne nastartoval bez vika aby si videl ze to vsechno krasne maze a neni nic pricpany a jezdil. Po par tis, vizualni kontrola.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

i kdyby se motor potkal a prorazily se hydra, tak to neomele vačky na vstřiky, tohle je jak kdyby byl vršek pomalu bez oleje. Určitě zkontrolovat mazání vrchu.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Vsem moc dekuju za rady a poznatky , na ty hydra se podivam zítra, a urco sundam i to viko a kouknu jestlitam ten olej opravdu tece. Jinak TDI Fun to samozrejmne videl, ale asi nemá co by řekl, na tohle asi cip vliv nemá, a auto po oprave jezdi paradne a bez koure, takze chybu v SW bych asi opravdu nehledal , jinak tu synchronizaci nastavil Marena samozrejmne na 0
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Povedlo se nekomu najit typovy list k tomuto oleji i s rokem schvaleni te normy? Vsude vidim jen C3.
Pokud nemas filtr doporucuje se alespon C3-10 a vejs kvuli aditivaci.
Osobne bych lil radeji 5W-40 ACEA A3/B3...splnujici normu pro PD
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“