Passat 2,8V6 syncro problém s benzínom/prečerpávaním

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Passat 2,8V6 syncro problém s benzínom/prečerpávaním

Příspěvek od Tunerko »

Chlapy potrebujem radu.
od kupy auta môžem jazdiť maximalne po štvrť nadrže lebo auto zdochne bez benzínu.
už sa to hodlam hodny čas riešiť.

chcem sa opýtať či niekto nemal už tento problém.
v pravej časti je čerpadlo hlavné, v lavej časti je plavák a su tam aj prepojenia do pravej časti nádrže
predpokladám že nefunguje práve to prečerpávanie, a preto riešim čo môže byť vadné.

čo dáva impulz na prečerpanie z lavej časti nádrže zostatok paliva do pravej k čerpadlu? nech identifikujem problém
v diagnostike žiadna zavada ohladne načrtnutia problému.

Dakujem za info
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33595
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

http://www.heureka.cz/exit/euroautodily ... 0968eb9181

schořelo ono trpí když někdo jezdí na rezervu
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

Onosu napravo dve cerpadla jedno precerpava a jedno hlavne alebo ako?
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33595
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tam máš odkaz na to přečerpávací, hlavní je s hladinoměrem, to přečerávací mu plní koš,

pokud se v tom budeš hrabat v letním období vždy s co hasičákem stačí malá jiskra i statická vyšlehne plamen a hoříš :x
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

Super dakujem za info. prave po tom som patral a myslel som že je tam len jedno čerpadlo v pravej strane nadrže, aj v Etke je to velmi divoko a nejasne znazornene, vyjazdim nadrž skoro do sucha a pohrabem sa v tom.
Dakujem ti za info....
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

jak to dojezdíš do sucha když ti to na čtvrtině zdechne? :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“