[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers" hydraulické oleje ako palivo - Stránky 5 - DP forum
Mam b4 TD a jezdim 1:1 nafta/hydraulika a vykon porad stejnej...naftu mam free takze pomer neresim, paradoxne nejdraz me vyjde hydraulika 7,50 litr vetsi pomer vuci hydraulice to zkousne jo?
Kluci Nevíte někdo cetanové číslo hydraulického oleje?[/quote]
Cetanové číslo se udává jen u paliva a hydraulický olej není počítaný jako palivo. To je jako kdyby ses zeptal třeba na kase v Kauflandu, jaké cetanové číslo má řepka, nebo slunečnice v akci, taky se ho asi nedozvíš a budou na tebe koukat jako na blázna [/quote]
Cetanové číslo u rostlináče je cca 38 prej. Máš pravdu kdybych se ptal pokladní na cetanové číslo tak by na mě koukala jak trubka protože si myslím, že by slovo cetanové číslo slyšela poprvé v životě.
eXi píše:Mam b4 TD a jezdim 1:1 nafta/hydraulika a vykon porad stejnej...naftu mam free takze pomer neresim, paradoxne nejdraz me vyjde hydraulika 7,50 litr vetsi pomer vuci hydraulice to zkousne jo?
V létě zkousne v zimě nee a začne auto krásně produkovat dýmovou clonu
Tak s tim benzínem je to jasný že ubere výkon, do dieselu je to sakra nekvalitní palivo, ale na naředění je asi nejlepší. Podle mě je lepší mít trošičku horší (míň výkonný) palivo, než honit nějaký cetany a mít ho moc hustý, aby pak nezačly problémy s blbým rozprašováním -> karbonováním, přibýváním motorovýho oleje atd... Navíc ty moje kamna dostávaj sakramensky za uši, jdou furt podlaha, pěkně v točkách a spotřeba plus mínus 8 po vesnicích a 6-7 dálky, což je pod korunu na kilák a takže docela fajn. Když jsem jezdil na naftu, tak jsem dokázal pod pět uplně v pohodě dlouhodobě jezdit. No a myslim že je to lepší na pálení hydrauliky, než to šolíchat na volnoběh, podle mě se to líp spaluje
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
eXi píše:Mam b4 TD a jezdim 1:1 nafta/hydraulika a vykon porad stejnej...naftu mam free takze pomer neresim, paradoxne nejdraz me vyjde hydraulika 7,50 litr vetsi pomer vuci hydraulice to zkousne jo?
V létě zkousne v zimě nee a začne auto krásně produkovat dýmovou clonu
Zase jezdit v lete na 1:1 to neni zadna vyhra , v lete jsem neredil. Predehrev bych nejakej poresil, dve nadrze se mi moc nechce delat...
To ano sefe...ale ja mel cerpadlo na kterym sem jezdil 20 l motoraku+ 2l benzinu, a po 7 tisících konec...dal sem nove a vubec moc mu nechutnaj moje zuřivý mixy ...proto jedu pul na pul a mam to za 3kč 2 litry směsi v píči.. Rikam...nafta free ale hydrauliku platim
Včera si tak jedu za sebou 400km v kuse a před domem me zastavili policajti. Okamžitě doklady a pak mi ten debil řekne že mi hoří auto, že mi z výfuku lítají jiskry Zasmál bych se ale byla skoro pul noc tak jsem ho slušně poslal do prdele a jel dál. Kdo ví co z těch všech sajrajtu to dělá
V roce cca 1999 sem natankoval do podnikové Avie A31n bez turba, bio naftu asi B 100 a začali mě létat druhý den z výfuku jiskry (skoro jako novoroční ohnostroj), chcípnul sem stařičkou mašinu a běžel se skovat za nejbližší švestku a čekal že nákladák bouchne . Po chvíli dumání jsem nastartoval a odjel. Motor dostal asi ekologickej šok
Stejně je to smutný, za patnáct, dvacet let už budou jezdit samý nový sráče schopný akorát přežít záruční dobu a jen na naftu... Přijde doba, kdy už prostě nepůjde jezdit na nějaký vyjetý blevajzy, jak technicky, tak legislativně... STK, emisní zóny, klacky pod nohy slušným lidem ze strany EU, poplatky, pokuty, poplatky, pokuty, poplatky ... že nakonec vyjde nejlíp si koupit nějakou mrdku 1.0 v benzínu a jezdit na benzín
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Tak jsem dneska provedl měření výkonu "urob si sám" na naftu a na směs (9l nafty, 15l jetý hydrauliky mh32 a necelej litřík benzínu - míchám to ve 25l kanystru než to naleju do nádrže). U nás za vesnicí je taková 3 km dlouhá rovinka mírně z kopečka. Když jsem dřív jezdil na čistou naftu, tak jsem vždycky dal dolu 195 a nahoru 190. A dneska jsem tudy jel tak říkám zkusim tomu naložit a uvidim, jakej bude rozdíl. Na tuhle směs dolu taky 195 a nahoru nějakejch 186-187 bajvoko. Samozřejmě podle tachometru, takže se to může lišit třeba o 10% nevim. Spíš určitě, na těch měřících tabulích mi to při tacho 50 ukazuje asi 45. Ale jde o ten poměr, stejná odchylka bude na naftu i na hydrauliku, takže docela fajn ne? Jinak pocitově žádnej rozdíl, jen to teda smrdí dost a od 4000 otáček to dost hulí
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
hezky pěkně..taky mi přijde, že to na tu hydrauliku letí jak zmrd.
Zimní provoz budeš řešit jak ? Přiléváš benzín jo ? já jedu zatím půl na půl hydrauliku, bez benzínu.. dal jsem litrovou petku půl na půl do mrazáku (-10°C) a byla z toho taková řídká sračka..