Moja ASV 81kW ma spotrebu kombinovanú 5,5l ale pri ostrej jazde ja to aj 6,8 a aj 7,4 l
octavia ALH spotreba 8l
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
JHBullit
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: 20 bře 2011, 08:26
- Bydliště: Pardubice
Odpovědi: 0
67litru do nadrze to nevim jako kam
vzdy jedu tankovat kdyz se mi rozsivti rezerva a taknuju vzdy okolo 45litru a to uz koukam na naftu jak pomalu tece ven z nadrze pruchodnost vyfuku se zda dobra ale nerozpojoval jsem ho a co se tyka cooleru predpokladam ze myslim nejakou netesnost ta by byla slyset a pri logovani by se projevila jinak prikladam foto korekce vstriku a predvstriku



Tady jsou všechny hodnoty v pořádku.JHBullit píše:67litru do nadrze to nevim jako kamvzdy jedu tankovat kdyz se mi rozsivti rezerva a taknuju vzdy okolo 45litru a to uz koukam na naftu jak pomalu tece ven z nadrze pruchodnost vyfuku se zda dobra ale nerozpojoval jsem ho a co se tyka cooleru predpokladam ze myslim nejakou netesnost ta by byla slyset a pri logovani by se projevila jinak prikladam foto korekce vstriku a predvstriku
Tím, zda skutečný předvstřik souhlasí s požadovaným jsem myslel, že uděláš log skupiny č. 4 při plné akcelerci, aby bylo jasné, že regulace předvstřiku není " kousnutá".
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
JHBullit
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: 20 bře 2011, 08:26
- Bydliště: Pardubice
Odpovědi: 0
jasny log kanalu 4 je zde: http://leteckaposta.cz/805011154
Regulace předvstřiku je také v pořádku.JHBullit píše:jasny log kanalu 4 je zde: http://leteckaposta.cz/805011154
Palivo Ti nikde neprosakuje?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
sparco gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
Kdyby měl špatné vstřiky, tak mu to bude hůř startovat a za jízdy hulit. Určitě by nebyly všechny stejně špatné a házelo by to velké odchylky ve stabilizaci volnoběhu /skupina č.13/.
Nejezdíš náhodou moc ostře a nebo na podhuštěných pneumatikách ?
Nemáš špatný termoventil na palivovém filtru /vraci se Ti při zahřátém motoru palivo do nádrže ?/.
Nejezdíš náhodou moc ostře a nebo na podhuštěných pneumatikách ?
Nemáš špatný termoventil na palivovém filtru /vraci se Ti při zahřátém motoru palivo do nádrže ?/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Zkus ještě nalogovat blok měřených hodnot č. 7, zda nemáš problém se snímačem teploty paliva G 81 /první pole/. Nesmí zde být stálá teplota -5,4°C.
Pokud i zde bude vše v pořádku a při jízdě nepoužíváš moc provozní brzdu, tak zvýšená spotřeba bude způsobena jízdou po městě a dálnici, případně stylem jízdy. Spotřebu nelze měřit jízdou po městě. Pokud budeš chtít objektivní výsledek, musíš si např. odměřit 5l paliva do kanistříku, připevnit ho v mot. prostoru a spojovací hadičky napojit na přívod do filtru a odvod z něj /na termoventil/. Ujet trasu asi 50km klidnou jízdou bez velkého brzdění. Pak zjistit zbytek paliva v kanistříku a vypočítat skutečnou spotřebu. To samé provést na zpáteční cestě. Vypočítáš -li průměr z obou jízd, tak dostaneš trochu reálné číslo o spotřebě.
Pokud i zde bude vše v pořádku a při jízdě nepoužíváš moc provozní brzdu, tak zvýšená spotřeba bude způsobena jízdou po městě a dálnici, případně stylem jízdy. Spotřebu nelze měřit jízdou po městě. Pokud budeš chtít objektivní výsledek, musíš si např. odměřit 5l paliva do kanistříku, připevnit ho v mot. prostoru a spojovací hadičky napojit na přívod do filtru a odvod z něj /na termoventil/. Ujet trasu asi 50km klidnou jízdou bez velkého brzdění. Pak zjistit zbytek paliva v kanistříku a vypočítat skutečnou spotřebu. To samé provést na zpáteční cestě. Vypočítáš -li průměr z obou jízd, tak dostaneš trochu reálné číslo o spotřebě.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip