Brzdný účinek DS performance

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Brzdný účinek DS performance

Příspěvek od RudisTDic »

Jen drobný dotaz,,mám na autě 312 brzdy,kotouče ferodo a desky trw,,když bych dal desky DS,zlepší se účinek při studených brzdách?? nebo je to znát jen když se ohřejou??
Octavia II RS
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Přídám se k tomuto dotazu, také by mne to zajímalo, protože už nevím co na svoje brzdy 312 mm dát za desky či kotouče aby to normálně brzdilo i při rychlosti nad 120 km/h
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20205
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

zrovna TRW není žádná hitparáda...
vyzkoušej destičky NK ( je to SBS ) z APM, dáváme už v podstatě jenom tyto a super...
kotouče taky od nich nebo pak ATE,Brembo,Bendix
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

tak já koupil velký brzdy a ty desky tam byli úplně nový...ale jako když jezdim běžnou jízdu,tak mi přijde,že to nebrzdí..až když to ohřeju třeba ze 180,tak pak to brzdí dobře,,proto se ptám jak fungujou ty DS,aby to studený nebylo ještě horší..
Octavia II RS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

studený nic moc po zahřátí DS brzdí
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

A co třeba ATE ceramic?? to by mohlo fungovat ne??
Octavia II RS
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Dával jsem nedávno na svoje 288mm komplet Ate, desky i kotouče obyč základní řadu a v normálním provozu to brzdí výborně, i studený z vyšší rychlosti, nemůžu si stěžovat :)

Jakýkoliv DS brzdí za studena hůř než série, ale po zahřátí to stojí za to. DS2500 jsou bomba, horší je ta cena :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

mal som CTF ..aj OMP..to naozaj brzdilo. a to boli len zakladne vzdy .mozne aj kombinovat. a fakt palec hore. akurat jemne piskali..ale brzdili!
GIV var asz 4mot upraveny
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

DS performane mám len vzadu -jednoznačne brdia lepšie aj za studena ako klasické(predtým tam bol textar)

favo píše:Přídám se k tomuto dotazu, také by mne to zajímalo, protože už nevím co na svoje brzdy 312 mm dát za desky či kotouče aby to normálně brzdilo i při rychlosti nad 120 km/h
280mm: DS2500 a 232mm: DS performance -a v 120km/h brzdový účinok limitujú gumy
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
duchxt
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 25 led 2010, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: c. krumau

Příspěvek od duchxt »

mam ds2500 a i studeny to brzdi lip nez bosch nebo ferodo...
Okta 2 fake rs 2.0 tdi 140-205ps hybrid turbosport.cz , egr off , soft já, ap sportfahr, rs brzdy
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

U tehle desticek neni potreba zadne dlouhe zahrivani, staci 2-3x pribrzdit z kila a uz to maka jak ma. Na normal jezdeni idealni, clovek nemusi mit strach, ze si rozbije hubu hned u baraku :)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak ja mam bohuzel opacnou zkusenost , nasadil jsem desky DSPF , samozrejmne nove, na 4 pist Brembo a ucinek je musim napsat velice podprumerny, spis na hovno :( :x Tesil jsem se ze to bude jedovaty a spolujezdci ze se obesi na pasu, bohuzel je z toho jen moje velky zklamani a rozcarovani . Predtim jsem mel jen obyc . seriovy 288 , kotouce origo, desky Pagid a brzdilo to llip :o . Prosim o jakoukoli radu co udelat , aby se to rapidne zlepsilo . Jinak ty trmeny mam po kompletni repasi, vsechny gumicky , manzety , trubky , ovzdusnovaky vymeneny, k tomu jsem si nechal udela pancerovy hadice . Mel jsem k tomu kotouce EBC Ultimax drazkovany, ted jsem na zkousku dal kotouce TRW hladky , ale ucinek je porad bidny . Zkousel jsem je dle rad na ruznych racing forech a i jinde , jakoby zahoret , takze jsem je asi 6x ze 12O vzal na tvrdo az do O , ale nic , jen se pekne ohraly a smrdely , ucinek stejny jak pred touto "procedurou" teply i studeny :? Pritom ty DSPF by mely brzdit hned i studeny, podle soucinitele treni maji daleko vetsi soucinitel nez serie, je to nejaka organicka baze. Poradte prosim :worthy:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

cin píše:Tak ja mam bohuzel opacnou zkusenost , nasadil jsem desky DSPF , samozrejmne nove, na 4 pist Brembo a ucinek je musim napsat velice podprumerny, spis na hovno :( :x Tesil jsem se ze to bude jedovaty a spolujezdci ze se obesi na pasu, bohuzel je z toho jen moje velky zklamani a rozcarovani . Predtim jsem mel jen obyc . seriovy 288 , kotouce origo, desky Pagid a brzdilo to llip :o . Prosim o jakoukoli radu co udelat , aby se to rapidne zlepsilo . Jinak ty trmeny mam po kompletni repasi, vsechny gumicky , manzety , trubky , ovzdusnovaky vymeneny, k tomu jsem si nechal udela pancerovy hadice . Mel jsem k tomu kotouce EBC Ultimax drazkovany, ted jsem na zkousku dal kotouce TRW hladky , ale ucinek je porad bidny . Zkousel jsem je dle rad na ruznych racing forech a i jinde , jakoby zahoret , takze jsem je asi 6x ze 12O vzal na tvrdo az do O , ale nic , jen se pekne ohraly a smrdely , ucinek stejny jak pred touto "procedurou" teply i studeny :? Pritom ty DSPF by mely brzdit hned i studeny, podle soucinitele treni maji daleko vetsi soucinitel nez serie, je to nejaka organicka baze. Poradte prosim :worthy:
naozaj poriadne si ich zabehol??
mne tiež zozačiatku takmer vôbec nebrzdili(DS2500), že z nich dymí to ešte nestačí, nech kotúče svietia v tme ;)
a radšej nie na 0, len spomalovať a plynule ich zohriať
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

alni píše:DS performane mám len vzadu -jednoznačne brdia lepšie aj za studena ako klasické(predtým tam bol textar)

favo píše:Přídám se k tomuto dotazu, také by mne to zajímalo, protože už nevím co na svoje brzdy 312 mm dát za desky či kotouče aby to normálně brzdilo i při rychlosti nad 120 km/h
280mm: DS2500 a 232mm: DS performance -a v 120km/h brzdový účinok limitujú gumy
No já mám hlavně problém s tím, že se mi při brždění ve vyšších rychlostech roztřepe celý auto. Po pár prudších zabržděni se to zlepší a je pár týdnů klid a pak chci na dálnici zpomalit a auto se zase začne třepat. Kotouče mám brembo a desky textar. Na zadku už jsem vyměnil desky za ate a značně se brzdný účinek zlepšil, ale na předek bych chtěl něco lepšího, přeci jen ta ropa pod kapotou něco váží.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

2 CIN: ty desky Pagid se vyrabi ve vice smesich (ruzne barvy). Mozna si mel zrovna mekkou smes co lepe se zakousla do kotouce. U Feroda musis trochu vice slapat na brzdovy pedal a pocitove se to tak nezakousne.
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“