vyměna trysek PD kde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

markus11
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 01 zář 2013, 23:05
Odpovědi: 0

vyměna trysek PD kde

Příspěvek od markus11 »

Je tu někdo kdo by mi uměl vyměnit trysky v PD vstřikovačích (ALka) za Firad připadně někoho doporučil ? Diky
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Taky me zajims jestly neni nakej servis na to? Jsem z cerne hory, montenegro.. V novembru jde bracha do cz tak bych poslal vstriky po nem,... Je asi treba seridit je to pro 2.0tdi 16v...

Predem dik
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Hodte to tady do DP, vstriky zkontroluji a otestuji i protokolem, spicky vymeni a vstrikovac seridi , neni co resit :) lepsi zaplatit nez si je nechat nekde zkurvit , a na kolene spicky vymenit nejdou
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 839
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

cin píše:Hodte to tady do DP, vstriky zkontroluji a otestuji i protokolem, spicky vymeni a vstrikovac seridi , neni co resit :) lepsi zaplatit nez si je nechat nekde zkurvit , a na kolene spicky vymenit nejdou
Maš přesnou adresu toho servisu DP?
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Ja nemam moznost tady v Cerne Hore to seridit na vahadle... musi se to udelat po kazdu cenu ??
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Přidám se do diskuze a zeptám se, má tady někdo osobní zkušenosti s opravou či kontrolou trysek PD přímo u firmy Dieselpower ?
Vím že jejich práci mohu věřit, ale několikrát jsem slyšel či četl, že trysky PD po kontrole u odborníků už nevykazovaly hodnoty jako před kontrolou a většinou byly zralý na výměnu i když podle výsledků testů byly OK.
Sám mám problém s jedním "novým" vstřikovačem a mám i nějaký náhradní, ale potřebuji jistotu, že když je někam pošlu, tak se mi vrátí 100% funkční.
Notabene když za to budu muset zaplatit nemalé peníze.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

K otázce testu a seřízení vstřikovačů :

Vstupní test je základ. Zjistí se reálný stav a to jak v rámci průtoku trysek, tak opotřebení těla vstřikovače a elektromagnetu. Pokud je elektricky mimo tolerance, pokusíme se vždy vstřikovač zachránit, viz. zalepení kotvy, poškození kotvy, únava magnetu, poškození uložení kotvy, atd.

Pokud po vstupním testu vyhodnotíme situaci tak, že je oprava reálná, přistoupíme k vlastní opravě, resp. seřízení.

To je další otázka. Bosch zásadně neřeší seřízení v rámci zachování starých trysek. Předpis hovoří jasně, vyměnit a následně seřídit. Problém však je, že velice často zákazník nechce nebo nemůže do vozidla investovat takovou sumu a proto prosí, jestli by nešlo vstřikovač seřídit v rámci zachování starých trysek. Bosch by řekl NE, my řekneme, že se pokusíme. Po ultrazvukovém čištění a do-seřízení je průtok ve vyšších otáčkách třeba nad maximální tolerancí (důvod je opotřebení trysky, zůstává déle otevřená-velmi častá věc), ale z praxe víme, že ve vozidle to funguje bez problémů. Dávku by šlo omezit (seřídit), ale problém je, že to ovlivní další hodnoty viz. volnoběh, předvstřik apod, tudíž je v rámci možností menší zlo nepatrně vyšší průtok je vysokých otáčkách, než bojovat se starty, či volnoběhem. Tento stav je akceptovatelný za předpokladu, že vozidlo není osazeno DPF filtrem. Tam by to mohl být problém a v ten okamžik je bez řečí nutná výměna. Ta je však finančně velice náročná.

Co se týče hodnot na VAGu :

Je také třeba si uvědomit fakt, že záleží na vícero parametrech a nejen na seřízení samotného vstřikovače. Ovlivní to komprese, stav vačky, nastavení vahadel apod. Vždy doporučujeme zákazníkovi řešit vše jako sadu, nikoliv kus a to právě z důvodu, aby diference nebyly eventuálně vyšší, ačkoliv plně funkční a bezpečné. Bosch má dané tolerance, ve kterých se pohybujeme, ale pokud dáte dohromady sadu z různých vstřikovačů a neproběhne měření celé sady pospolu, mohou být diference vyšší.

Co se týče otázky nových trysek, tak to je samozřejmě ideální stav. Vstřikovač je možné perfektně seřídit, rozprach trysky je "dokonalý," dojde ke snížení spotřeby a kouřivosti a vše funguje perfektně dlouhodobě za předpokladu, že zákazník nenatankuje nějakou "bryndu."

Závěrem, snažíme se lidem v první fázi pomoct, nikoliv je "stáhnout z kůže." Velmi často je situace řešitelná v rámci rozumné vstupní investice a díky tomu, je zpětná vazba velmi pozitivní.

Pokud nastane problém, vždy se ho snažíme vyřešit tak, aby byl zákazník spokojený. To je naším cílem.

Pokud máte další otázky, kontaktujte mě na tel.: 724 379 112

Vstřikovače je možné doručit osobně a nebo poštou na adresu :

DIESELPOWER s.r.o.
Modletice 109
Praha-východ
251 01

Hezký den.
L.F.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Děkuji za vyčerpávající odpověd, tohle mi bohatě stačí.

Jen doplním že v mém případě se vstřikovač měnil z důvodu zlomění/prasknutí pístku na který tlačí vačka/vahadlo. Závada se stala cca týden až 14 dní po výměně vačky a všeho kolem za nové díly. Nejspíš špatně seřízený vstřik.
Sehnal jsem jeden nový z údajného výprodeje skladu.
Podle čísla na vstřiku mi to na netu vyhazovalo odkazy na repasovaný díl, ale i tak před poruchou jsem měl na všech čtyřech vstřikách dle hodnot ve VAGu 0.1-0.5 +- po výměně a následném seřízení se na studeném motoru všude objeví hodnoty kolem nuly +- 0,1 ale jakmile se motor začne zahřívat, tak hodnota na novém vstřiku (čtvrtý válec) roste až někam k +2,5 a na třetím válci k záporným hodnotám.
Zprvu jsem byl přesvědčený že se nejspíš poškodila některá s těsnících gumiček a tak se vše rozdělalo a znovu vyměnili gumky za nové originál Bosch a dosedací plocha tedy přesnějí vodící plocha se znovu zasmirkovala (smirek zrnitost 1000) a vše se opět složilo, ale výsledek byl naprosto stejný.
Znovu už jsem vstřiky vytahovat nechtěl, protože mi samotné řešení uložení vstřikovačů nepřipadá nejlepší a nechtěl jsem zbytečně namáhat zavity v hliníkové hlavě.
Pozorováním hodnot ve VAGu jsem jen zjistil že se situace zhorší pokud je zapnutá klimatizace, po jejím vypnutí se hodnoty drží kolem 1,8 +- na třetím válci o něco lepší kolem 1,5.
Vzhledem k tomu že motor startuje, jede jak má a emisema prošel 2x bez problémů tak jsem to nějak dál neřešil, ale chystám se na úpravu vodících ploch vstřikovačů v hlavě a tak bych byl rád kdyby vstřikovače které tam následně dám byly 100% v pořádku.
S novými špičkami osobně problém nemám, dokonce zvažuji o nějakých s větším průtokem než mají nynější ALka, protože chci časem větší turbo.
Konečně za opravy a úpravy mám v autě takovou sumu peněz, že nové špičky vstřikovačů jsou jen plyvnutím do moře.
Jinak nafta u mne pouze Verva nebo Max Motion + VIF.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Není zač.

Jen doplním, případně řešíme i rozskočené pružiny, či jiná mechanická poškození/poničení. Máme dost náhradních dílů z použitých vstřiků, jelikož Bosch nic v náhradách nemá. Vše je však v supr stavu a dlouhodobě použitelné bez problémů.

Co se týče diference, tak ten válec, co má vysokou hodnotu do plusu, má problém. Hodnoty do 0,5mg jsou luxusní, do 1mg řekněme akceptovatelné, ale hodnoty okolo 2,5mg/R, to už je opravdu hodně. Vstřikovač nedávkuje jak má a má snížený průtok. Jednotka se to snaží dohánět a přidává mu. Vstřik s minusovou hodnotou pouze dorovnává, ten bude v pořádku si osobně myslím, ale těžko takto soudit na dálku. Součet musí být 0, proto mu radikálně ubírá.

Až to budeš řešit, určitě pošli všechny, daný vstřik označíš, my se na něj zaměříme a uvidíme. Případnou montáž výkonnějších trysek mohu jen doporučit :-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Super, jak to bude aktuální, musím dodělat druhý auto abych měl v čem jezdit, tak bych ty trysky stejně asi poslal po bratranci (Vipouš) a on už by dořešil zbytek. ;)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Já, když na místě stojím se zahřátým motorem a větrák mám puštěný více než na 3. stupeň foukání, hodnota 3 vstřikovače vyleze na 0,5 mg, ostatní jsou v 0, jak stlumím foukání na 1. stupeň ofuku, hodnota klesne na 0,2 mg. Je to vidno i na palubním počítači, kde zmíněná hodnota klesne z 0,6l/h na 0,5l/h.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nezapomínejte že ty hodnoty jsou orientační a nemusí to ukazovat jen na chybu vstřiku ono když jsou vyrovnaný tlaky a vačka otevírá ventily jak má tak se to taky mění ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

No jo, ale u mne zmíněné problémy přišly ihned po výměně vstřiku, takže jsem předpokládal souvislost s ním. Vše ostatní kolem bylo nový a před destrukcí vstřikovače byly hodnoty OK.
Dokonce i občasnou kouřivost při startu studeného motoru jsem poprvé zpozoroval pár dní po jeho výměně, před tím bylo vše v pořádku.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Dal bych tady za pravdu Ladasovi, mel jsem taky rozhozeny korekce, taky jeden vstrik mel moc a dalsi to dorovnaval, nakonec Marena prisel na to , ze jeden valec ma o deset baru nizsi tlak nez zbyvajici tri a vacka ze je KO . Po oprave jsou vsechny korekce OK a pritom se na vstrikovace nesahlo, jen se vymenily gumicky
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“