Převodovka OII FC 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Převodovka OII FC 4x4
Zdravím, mám problém s řazením zvláště když je chladno jako je teď a za tepla je to lepší ale stejně není v pořádku. Měnila se spojka, váleček, pumpa, olej co doporučuje sixta ale je to pořád na h... teď když je chladno tak špatně jde jednička a zpátečka, na 2,3,4 to lehce škrtá. Je to na OII FC 4x4 1,9tdi převodovka KXV, zvažuji výměnu za dobrý kus nebo opravu ale přiznám se nevím komu nechat kvalitně opravit v Praze. Nevíte o někom kdo je vyzkoušený a ví o čem je řeč ohledně převodovek ? Vím že to dělá sixta ale ten chce jen samotnou převodovku, hlavně potřebuji auto opravit co v nejkratší době protože jezdím denně do práce autem.
Rekl bych , ze mas uz velkou vuli na predloze (axialni) takze predloha ti chodi o tu vuli i se spojkou a spojka ti pak nevystavuje na plno, proto ti jde asi spatne radit a skrtaji ti kvalty, u 6q bezna vec . prevodovce jako takovy nejspis vubec nic nebude. Reseni - jedine vyndat a rozebrat a opravit . Na vyndani z auta urcite nekoho v Praze najdes, ale s opravou te asi Sixta nemine



O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Nedavno jsem mluvil se známým, bývalým zaměstnancem z vývoje v Kopřivnici. Teď opravuje převodovky a sestupný převodovky z Tatrovek na živnost. A že už je to pár let co dělal někomu převodovku z OII s tímto problémem. Jenže ani nevěděl že nějaký Sixta vůbec existuje. Prý to tehdy udělal asi za 3000 s prací, z toho 1500 ho stála práce zkušeného frezaře a soustružníka. Bylo to někomu z okolí a doteď to prý jezdí jako vítr. Jako Sixta je borec, ale myslím že 8500 plus daň je celkem dost.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
snad zítra, pokud to dopadne tak budu dávat auto mechanikovi co to také opravuje tak jsem zvědav jak to dopadne. Jen nechápu jak ěeco takového VW mohlo pustit nebo neudělají úpravu tak aby se to nestávalo v novějších modelech. Kdybych tohle věděl dřív tak bych do 6q vůbec nešel a zůstal u staré klasiky OI, no chybami se člověk učí a já jsem se už poučil.
Presne jak pise Biimbo , lze to opravit levneji nez to dela Sixta , a vim ze vlozku mam ze spravnyho materialu a lozisko si koupim origo to co tam ma byt a olej taky. Od pana Sixty dostane clovek olej jakysi Castrol nebo co s udajnymi vlastnostmi jako origo a jako bonus lozisko z Ciny , takze vyvar je zajisten
Znam uz dva lidi kterym lozisko prasklo , reklamace vyrizena tak ze to je bezne opotrebeni a podobne
Nechci Sixtu pomlouvat, ale uz to asi nebude to co byvalo a za ty nekrestansky prachy co si za takovou blbost bere to nema zapotrebi
Ten 6q je konsrukcne spatny, proste lozisko usazeny v hliniku , ktery je namahany radialne i axialne se proste casem uvolni a vznikaji tyhle problemy
Boban - takhle reseny 6q jsou napric celym koncernem, pocinaje u OI prevodovkou FMH a pokracuje to dal na OII a tuhle platformu, ctyrkolky s 6q nevyjimaje





Ten 6q je konsrukcne spatny, proste lozisko usazeny v hliniku , ktery je namahany radialne i axialne se proste casem uvolni a vznikaji tyhle problemy
Boban - takhle reseny 6q jsou napric celym koncernem, pocinaje u OI prevodovkou FMH a pokracuje to dal na OII a tuhle platformu, ctyrkolky s 6q nevyjimaje
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ty synchrony ti pri spravnym zachazeni a se spravnym olejem vydrzi v pohode pul mega. Kdyz ale po stopadesati tis zacinaji skrtat je neco spatne . Zkousel jsi tu hridel jak ? Ono je potreba za ni vzit poradne , celou rukou , netreba mit strach , ven ji nevytrhnes, prosti s ni poradne zacloumat , hlavne v axialnim smeru ( k sobe a od sebe) Naky zkouseni ktery uz jsem taky videl, ze pan pomne dvema prsty hridel, ze strachu aby se nahodou nezaspinil od oleje, tak to je tak na hovno a zjiste se kulovymichal600 píše:co máš ztoho, mám sice O1 6Q, ale stejný problém. za studena škrtá 2 a 3. po ohřátí OK, v létě OK. problém je pouze v zimě. na hřídeli vůle není. 2x sem měnil olej a hooov...no to pomohlo. bud spravit, nebo řadit jak v liazce. jeden říká olej, druhý říká synchrony

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Mít splíny po tom co to koupíš a nic si nenastuduješ nebo nedáš dotaz na forum, je tvoje věc.
Kvůli ložisku by sis nemohl koupit žádnou manuální příčnou 4x4 z koncernu, ani OI. A dlouhý šestikvalt ani předokolku. Vlastně jedině passata 1,6tdi bluemotiona s dlouhým dvouhřídelovým 6q a možná pár další typů na stejný bázi a ze čtytřkolek jen OI 66kw 4x4, ale tam je ta převodovka na tom ještě hůř a když padne a podaří se ti jí sehnat, v dobré víře za ní dáš 10tis a jen dumáš, kdy bude KO zase.
Krom občas prasklé vidličky v prvních ročnících, toho ložiska a sem tam škrtajícího synchronu (nejčastěji na trojce) jsou ty 6Q skříně nezmaři. A hlavně mají 240mm spojku, která ti aspoň dovolí navýšení výkonu při zachování komfortu.
Kvůli ložisku by sis nemohl koupit žádnou manuální příčnou 4x4 z koncernu, ani OI. A dlouhý šestikvalt ani předokolku. Vlastně jedině passata 1,6tdi bluemotiona s dlouhým dvouhřídelovým 6q a možná pár další typů na stejný bázi a ze čtytřkolek jen OI 66kw 4x4, ale tam je ta převodovka na tom ještě hůř a když padne a podaří se ti jí sehnat, v dobré víře za ní dáš 10tis a jen dumáš, kdy bude KO zase.
Krom občas prasklé vidličky v prvních ročnících, toho ložiska a sem tam škrtajícího synchronu (nejčastěji na trojce) jsou ty 6Q skříně nezmaři. A hlavně mají 240mm spojku, která ti aspoň dovolí navýšení výkonu při zachování komfortu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Měl jsem za to že si každý výrobce obzvláště VW dává pozor aby se ponaučil z chyb jak konstrukčních tak i materiálových ale že se na VW x let vykašle na to aby se to neopakovalo je běs. Kdybych měl nalítáno půl mega tak si řeknu ano je to opotřebení atd. ale když auto má najeto 100tis tak mě polejvá pot co mě může čekat při dalších 100tis. V dnešní době už všechno vyrábějí jen na kvantitu bez ohledu na výdrž a kvalitu. 

Bobane jsi si jistý že máš najeto jen 100 000 km ?
Pokud ano a auto máš od novoty, tak musíš být hrozný dřevo, že vylagruješ převodovku po 100 000 km.
VW je jako každý druhý, v první řadě zisk a nízké náklady.
Kvalitní auta už se nedělají, neprospívá to obchodu.
Pokud ano a auto máš od novoty, tak musíš být hrozný dřevo, že vylagruješ převodovku po 100 000 km.
VW je jako každý druhý, v první řadě zisk a nízké náklady.
Kvalitní auta už se nedělají, neprospívá to obchodu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Auto nemám od novoty, je to koupený od oper. leasingu, skutečný stav souhlasí, mám to prověřené i od autorizáku, bohužel lidi, jsou dřeva když tohle dokážou udělat. Musím s tebou souhlasit že kvalitní věci neprospívají obchodu ale sakra auto snad není kus rohlíku nebo televize za par stovek. Auto mám už v servisu tak jsme zvědavej co tam najdou a kolik to bude stát peněz. Pak dám vědět a případně když se oprava poved dám i doporučení na člověka v Praze. Jen mě to prostě šíleně se.. a koho by to z vás nesr...