Poté chip - TDIFUN, odbrženo 202 koní. Na autě je nerezový výfuk vlastní výroby, je fajn tichý. Kompletní RS brzdy (312/256mm) v dobrém stavu.
V roce 2012 velký servis - komplet nová spojka, lamela byla přeobložena nějakou tou organikou.., tyčky řízení kuláky, stabik, plné silenty, rozvody. Je to dlouho, ale od té doby jsem najel 30000KM max. Olej a filtry co 10000km. Posledních cca 5 let servisováno u kamaráda www.autosmetana.cz
Dále je na autě komplet podvozek HR (-35mm)
Výbava BASIC - klimatronik, 4 ramenný polohovatelný volant, ESP, výškově stav. sedačky, 4 el. okna, polodot. No žádná plná palba.
Na autě jsou 18ky kola s pneu tuším DUNLOP s pěkným vzorkem.
Zimáky na plechách 16ky (kvůli brzdám) 2 pneu na hranici 4mm - tuším.
To byly klady. Teď zápory, nehodlám noc skrývat a pak se s někým dohadovat: Je potřeba vyměnit prahy (přední části jsou ko) rovněž lemy předních blatníků jsou špatné - levý víc. Auto za 15 let má plno různých kosmetických vad a pár puchýřků - páté vrata. Za mě bylo ťuklé na pravý přední roh, ale jen škrábnutí - fotky případně k nahlédnutí někde pohledám. Občas, ale opravdu občas sporadicky proklouzne spojka. Nový origo přítlačák měl prostě o chlup větší přítlak než potom kusy sjednocené pro více motorů.
To je z infa asi vše, co mě napadá.
Cena 65000. Udělá ještě hodně parády, vhodné tedy pro fandu, který to poléčí a bude dál lítat. Já už jsem vyrostl z té generace uskákaných a vrzacích aut, už chci něco komfortnějšího.


