afn - 1756vk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 14:17

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Nemáš někde fotku toho turba v autě? Chtěl bych ho taky napáchat do B5,5 ale je tam málo místa. Musí se snad poupravit držák motoru.
G2 TDI
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

favo píše:Nebylo to myšleno ve zlém, ptal jsem se ze zvědavosti, o rotačkách vim jen tolik že jsou a že mi je skoro všichni doporučovali místo PD
Mel jsem rotacku pres deset let , byl jsem spokojeny ale i presto jsem presel na PD . Trebaze jsem tu rotacku mel upravenou a i s 6q , s tim PD se to neda porovnat, jede to lepe :) Taky mi ho rozmlouvali , ale marne :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

lidi resil nekdo PD spodek a vrsek z SDI ? na rotacku ? jakej by ten motor mel potom potencial ? (hm)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

jirka.p píše:lidi resil nekdo PD spodek a vrsek z SDI ? na rotacku ? jakej by ten motor mel potom potencial ? (hm)
Skús pozrieť tu :arrow: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... a%E8ka+sdi

Dovolím si tvrdiť, že motor s PD spodkom má potenciál 400 PS, všetko záleží od x ďalších komponentov, samotná vačka z SDI zmení celkový charakter priebehu výkonu
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

bracha ma tourana, napachal jsem mu tam VB a nejaky dalsi srandy ale me to proste nesedi... ale jak jsem psal je to vec nazoru...fotku hledam :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

na B5 a 5,5 je tolik mista ze by se tam veslo dve 2260tky... troufam si rict ze je to daleko lepsi nez u pricnych motoru...sice prestavba na PD spodek je tezsi ale potom to ladeni tahla a celkova demontaz je luxusní... je to fe fazi testovaní nektere veci se vam nebudou libit ... :)

Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) meeiro dne 13 lis 2015, 08:46, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

taky vam tu muzu hodit video s touranem + vb akceleraci a mou audi s vb +764 to stejne... nevidim v tom moc rozdilu...1.5bar oba softy

http://www.rajce.net/a12120778
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

k te SDI hlave vim o jednom co ma hlavu SDI ale vacku tdi... sdi by mela mit udajne tvrdsi pruziny, mam je na svem aute taky z sdi... rozdil jsem nepocitil...ale ted uz dost monologu :-D
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 14:17

Příspěvek od Ondřej Krákora »

No já myslel, že bych spíš turbo dal níže jako je seriové a zachoval původní fitrbox.
G2 TDI
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

nemožne :) VA a dost..a nebo hybrid VB zbytek se tam cpe hur... ale i takhle tam buze byt filtr box... :) jen by se muselo mi chtit ho vyrabet :) neni cas
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

meeiro píše:k te SDI hlave vim o jednom co ma hlavu SDI ale vacku tdi... sdi by mela mit udajne tvrdsi pruziny, mam je na svem aute taky z sdi... rozdil jsem nepocitil...ale ted uz dost monologu :-D
No neviem, mozno sa AJ tie pruziny zasluzili o to, ze to ide krutit do 6000rpm
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

Je to možné. Nechci se dohadovat opravdu nevím jak velky v nich je rozdíl, ale můj hlavar mi je doporučil tak asi ví proč:)... I na těch prvních pruzinach se nechalo... Ale asi to nějaký pozitivní vliv bude mít :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zalezi ake je EMP v tych otackach, ale ked sa este nepobozkali ventily a piesty tak horsie ako tdi-ckove nebudu.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ondřej Krákora píše:No já myslel, že bych spíš turbo dal níže jako je seriové a zachoval původní fitrbox.
Pokud chceš tu 2260ku ždímat na maximum, tak origo filtrbox nepřipadá v úvahu. Bohužel ani ten konus není moc dobré řešení.
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 14:17

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Andre píše:
Ondřej Krákora píše:No já myslel, že bych spíš turbo dal níže jako je seriové a zachoval původní fitrbox.
Pokud chceš tu 2260ku ždímat na maximum, tak origo filtrbox nepřipadá v úvahu. Bohužel ani ten konus není moc dobré řešení.
To nee, přes 250ps bych jít nechtěl.
G2 TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“