Je možné, že nám Galaxy přestane stačit velikostí (4 děti + kočárek)
T4 už je starý stroj a moc se mi nelíbí (i když je asi kurevsky spolehlivější)
tak by asi hrozil nějaký T5 - musel by být ale v co největší výbavě a co nejsilnější TDI...
jaký motor koupit? co se nejvíc kazí?.... T5 neznám
samozřejmě dle ceny by to byl nějaký starší kus ... 2005 a podobně
Ahoj Vici, jak píše kolega 2.5TDi zrovna nic moc.
Ale pokud tě nadšení neopouští a chceš opravdu top výbavu + top stav, tak kamarád prodává mnou užívaného Businesse – to znamená xenony, webasto, lednice, kožená palubka, originál DVD ve stropě, Navi…… a hromada dalších drobností. Má najeto necelých 105t. Tak když tak s.z.
pokud chceš nej v Multivanu tak se 2,5 nevyhneš... Typickým závadám se dá předcházet preventivní výměnou nebo kontrolou, i když na věky ten motor asi nebude jako ta stará R5
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Můžete někdo prosím doplnit co všechno se sere na T5 2,5 96/128kw a co cca stojí servis motoru popřípadě převodovky pokud má 300tis km +... Není lepší koupit zachovalou T4 111kw pokud teda nebudu hledět na stáří?
Leon ARL 4x4 3?? PS 1/4mile 12,6 EX
Golf ASZ 2?? PS
ASV 2??PS EX
Fordeo Kombajn 1.8TDělník EX
OOOO 4f 3.0tdi quattro 176kw
OOOO 8L ARL 4X4 ??? PS 1/4mile 12,2s
Zástavby turba,svařím cokoli...
Uh-Tech píše:Můžete někdo prosím doplnit co všechno se sere na T5 2,5 96/128kw a co cca stojí servis motoru popřípadě převodovky pokud má 300tis km +... Není lepší koupit zachovalou T4 111kw pokud teda nebudu hledět na stáří?
Ahoj, tak nějak jsou to tyto drobnosti (servočerpadlo, svody do roku cca 2006, dlouhá poloosa, a někdy i vstřikovače). - toto všechno mne potkalo do 90ti tisíc.
Jiank ani standartní servis není nic levného - olejová náplň 9l levné šmakulády
Vstřikovače jsou klasické spolehlivé PD, takže problémy budou způsobovat spíš vysoké nájezdy těhle aut (i když samozřejmě na tacho je max 200 000Km)
Dlouhá poloosa vydrží, když se pravidelně mění ten těsnící o-kroužek na tisícihranu a pořádně namaže novou vazelínou. Nesmí se to dostat do suchého, nebo vyrezlého stavu. 4x4 ten problém nemají.
Od roku 2007 svody nepraskají, protože mají litinové, ale zase dostali nadělený DPF.
Preventivně měnit vodní pumpu, protože časem začne prolínat voda do oleje.
Tyhle motory jsou háklivé na mazání, při problému se vydře ten nikasil ve válcích a je vymalováno.
A vůbec největší problém těhle motorů je nízká blbuvzdornost oproti starým pětiválcům. Prostě špatně snáší zanedbaný servis, namáhání za studena, přehřátí, atd.
Mě do 150 000Km potkal jenom problém s DPF, ale je fakt, že první ročníky měly těch much hodně
vodní pumpy běžně padaj kolem 60tis a je jedno jestli dáváš origo nebo kvalitní druhošku poloosa se mění i s čurem z převodovky dvojkolky co pořád něco tahaj maj hotovo kolem 120 4kolka ten problém nemá protože je to řešený trošku jinak jinak vstřiky spojky takový klasický vw nemoce...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nechcem rýpať, ale má význam meniť SAG, kvôli cca deviatim mesiacom, počas ktorých potrebuješ voziť dieťa v kočiari, potom už začne pekne samo sedieť a prechádzaš na bugínu, ktorá je oveľa menšia a skladnejšia. Vozím deti tak, že strednú sedačku z druhého radu mám presunutú do tretieho radu (aby sa dvaja starší nenaťahovali, a aby bol v aute "kľud") a ešte vedľa toho vojde celý kočiar. čiže nevidím problém tam odviezť 4 deti + kočiar. Ja len, aby si sa neunáhlil, nepredal dobré auto a nešiel do rizika s druhým a ešte k tomu s T5, ktorá nemá najlepšie meno.
Vici - my T5 mame r.v.05. Zaklad 1.9 TDI 63 kw ted soft tdifun na 92 kw . Koupene od 1 majitele . Jsme maximalne spokojeni . Auto bez problemu slouzi 2 roky. Spotreba je opravdu 5,4 - 11 L zalezi s cim a jak jedes.
Investice byla do zakladniho servisu . Rozvody , predstihova spojka , zadni kotouce a desky , oleje a filtry. Dodatecne jsme domontovali do soupacich dveri originalni okno .
Kdybych mel rodinu a vedel bych ze to auto vyuziju koupil bych si to same ale ve verzi Long . Protoze v tomhle cestovat je proste bozi .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Staram se o jednu T5 mltvn 128kw ktera ma najeto 500000+ km a bez plataku se to auto temer nepouziva. Olej po 15000, pumpa po 50000.
Menila se spojka a nekolikrat tisicihran poloosy. Zavarene svody.
Nakonec jsem dal pres radne namazany tisicihran kus uni manzety na klouby a po 200000km to nejevi vyrazne znamky unavy.
Jako idealni auto pro deti a manzelku jsem zkusil VW caddy life a pro zenu ktera neustale neco vozi je to idealni. Neslozeny kocarek se vejde v poho. Vetsi nez SAG, soupaci dvere k nezaplaceni.