T5 - jaký případně koupit

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

T5 - jaký případně koupit

Příspěvek od Vici »

Je možné, že nám Galaxy přestane stačit velikostí (4 děti + kočárek) :(

T4 už je starý stroj a moc se mi nelíbí (i když je asi kurevsky spolehlivější)
tak by asi hrozil nějaký T5 - musel by být ale v co největší výbavě a co nejsilnější TDI...

jaký motor koupit? co se nejvíc kazí?.... T5 neznám

samozřejmě dle ceny by to byl nějaký starší kus ... 2005 a podobně
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

buď 1,9PD nebo 2,0CR, ty 2,5 PD pětiválce nebrat
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Ahoj Vici, jak píše kolega 2.5TDi zrovna nic moc.
Ale pokud tě nadšení neopouští a chceš opravdu top výbavu + top stav, tak kamarád prodává mnou užívaného Businesse – to znamená xenony, webasto, lednice, kožená palubka, originál DVD ve stropě, Navi…… a hromada dalších drobností. Má najeto necelých 105t. Tak když tak s.z.
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

pokud chceš nej v Multivanu tak se 2,5 nevyhneš... Typickým závadám se dá předcházet preventivní výměnou nebo kontrolou, i když na věky ten motor asi nebude jako ta stará R5
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
abraham rad
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 lis 2015, 12:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od abraham rad »

určitě bych zvolil starší auto než nové auto aspoň jeden až dva roky. Dlouhé čekání na nové a větší výběr starších aut i s lepší výbavou.
Uh-Tech
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 21 bře 2011, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: kusek od Uh.Hradiště

Příspěvek od Uh-Tech »

Můžete někdo prosím doplnit co všechno se sere na T5 2,5 96/128kw a co cca stojí servis motoru popřípadě převodovky pokud má 300tis km +... Není lepší koupit zachovalou T4 111kw pokud teda nebudu hledět na stáří?
Leon ARL 4x4 3?? PS 1/4mile 12,6 EX
Golf ASZ 2?? PS
ASV 2??PS EX
Fordeo Kombajn 1.8TDělník EX
OOOO 4f 3.0tdi quattro 176kw
OOOO 8L ARL 4X4 ??? PS 1/4mile 12,2s
Zástavby turba,svařím cokoli...
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Uh-Tech píše:Můžete někdo prosím doplnit co všechno se sere na T5 2,5 96/128kw a co cca stojí servis motoru popřípadě převodovky pokud má 300tis km +... Není lepší koupit zachovalou T4 111kw pokud teda nebudu hledět na stáří?
Ahoj, tak nějak jsou to tyto drobnosti (servočerpadlo, svody do roku cca 2006, dlouhá poloosa, a někdy i vstřikovače). - toto všechno mne potkalo do 90ti tisíc.
Jiank ani standartní servis není nic levného - olejová náplň 9l levné šmakulády :D
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Vstřikovače jsou klasické spolehlivé PD, takže problémy budou způsobovat spíš vysoké nájezdy těhle aut (i když samozřejmě na tacho je max 200 000Km) :)
Dlouhá poloosa vydrží, když se pravidelně mění ten těsnící o-kroužek na tisícihranu a pořádně namaže novou vazelínou. Nesmí se to dostat do suchého, nebo vyrezlého stavu. 4x4 ten problém nemají.
Od roku 2007 svody nepraskají, protože mají litinové, ale zase dostali nadělený DPF.
Preventivně měnit vodní pumpu, protože časem začne prolínat voda do oleje.
Tyhle motory jsou háklivé na mazání, při problému se vydře ten nikasil ve válcích a je vymalováno.
A vůbec největší problém těhle motorů je nízká blbuvzdornost oproti starým pětiválcům. Prostě špatně snáší zanedbaný servis, namáhání za studena, přehřátí, atd.
Mě do 150 000Km potkal jenom problém s DPF, ale je fakt, že první ročníky měly těch much hodně :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vodní pumpy běžně padaj kolem 60tis a je jedno jestli dáváš origo nebo kvalitní druhošku poloosa se mění i s čurem z převodovky dvojkolky co pořád něco tahaj maj hotovo kolem 120 4kolka ten problém nemá protože je to řešený trošku jinak jinak vstřiky spojky takový klasický vw nemoce...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

nechcem rýpať, ale má význam meniť SAG, kvôli cca deviatim mesiacom, počas ktorých potrebuješ voziť dieťa v kočiari, potom už začne pekne samo sedieť a prechádzaš na bugínu, ktorá je oveľa menšia a skladnejšia. Vozím deti tak, že strednú sedačku z druhého radu mám presunutú do tretieho radu (aby sa dvaja starší nenaťahovali, a aby bol v aute "kľud") a ešte vedľa toho vojde celý kočiar. čiže nevidím problém tam odviezť 4 deti + kočiar. Ja len, aby si sa neunáhlil, nepredal dobré auto a nešiel do rizika s druhým a ešte k tomu s T5, ktorá nemá najlepšie meno.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

máš pravdu, myšlenka T5 padla záhy... nemělo by to asi správný efekt a smysl, jak píšeš
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Rolan píše: na 4x4 ten problém nemají.
Majú,sice podstatne menší ale majú.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Vici - my T5 mame r.v.05. Zaklad 1.9 TDI 63 kw ted soft tdifun na 92 kw . Koupene od 1 majitele . Jsme maximalne spokojeni . Auto bez problemu slouzi 2 roky. Spotreba je opravdu 5,4 - 11 L zalezi s cim a jak jedes.
Investice byla do zakladniho servisu . Rozvody , predstihova spojka , zadni kotouce a desky , oleje a filtry. Dodatecne jsme domontovali do soupacich dveri originalni okno .
Kdybych mel rodinu a vedel bych ze to auto vyuziju koupil bych si to same ale ve verzi Long . Protoze v tomhle cestovat je proste bozi .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Staram se o jednu T5 mltvn 128kw ktera ma najeto 500000+ km a bez plataku se to auto temer nepouziva. Olej po 15000, pumpa po 50000.
Menila se spojka a nekolikrat tisicihran poloosy. Zavarene svody.
Nakonec jsem dal pres radne namazany tisicihran kus uni manzety na klouby a po 200000km to nejevi vyrazne znamky unavy.

Jako idealni auto pro deti a manzelku jsem zkusil VW caddy life a pro zenu ktera neustale neco vozi je to idealni. Neslozeny kocarek se vejde v poho. Vetsi nez SAG, soupaci dvere k nezaplaceni.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

To mas Caddy Maxi? Nebo kĺasicke kratke?
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“