
VW Passat 1.9 TDI 300PS 570Nm *update*
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Tantor : ku grafu nieje napisane ze to je naladene na max a pod. Auto bolo zlozene 3 dni a hlavne sa testovala redukcia na REA, takze tu nebol ciel vyladit to na max. Neboj sa priestoru na zvysovanie tam este je 

VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
No zasa nechcem rypat ja. a čo by si chcel ? plochy nábeh ako na 3,0 tdi ? viem to urobiť aj tak . Len všetko je riešene na to aby sa na aure dalo urobiť tak cca 100000km aby si nemusel vymeniť asi 3457 krát spojkovú lamelu. je to riešené na každodenne jazdenie po meste a eliminovanou dymivosťou. zosekal som to na nástupe zámerne. s rea viem urobiť čokoľvek a na akejkoľvek jednotke a na akomkoľvek rea. ale takto sa mi to páči a nie je zaťažovaný mechanizmus auta ako celku . a podtlakom nespravis to celkove spravanie a odozvu ako s rea aj ked graf bude podobnytantor-bn píše:V ziadnom pripade nechcem byt za rypača. Ale REA, VKLR a takyto nabeh? Na ceste to je snad lepšie.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
A ešte jedna nemenej dôležitá vec , turno ako také nie je určené na prevádzku na motore 1,9 tdi. čiže pri vysokom tlaku a nízkom objeme vzduchu sa môže / a ja sa objavilo/ surge efekt. na to aby sa to odstránilo sa bude musieť zasiahnuť do konštrukcie turboduchadla. turbo pracuje os 1500 rpm od malého zaťaženia , len na brzde som to nemeral s maximálnym zaťažením. keď to bude doriešene tak dáme / Maťo da/ do tohto vlákna. Len pre zvedavcou EMP je ok. 

MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Co je mi znamo, tak Branova cena je 6500CZK / ~240€ fix a kdo stale jeste nepochopil, ze REA s podtlakem u vetsich turbodmychadel (1749+) ani nelze srovnavat, tak by mel konecne "slezt ze stromu".miroo píše:co stal ten prevodnik na el. regulaciu ak sa mozem spytat?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jasny, slona slozis mozna i palici, ... ale ja bych radeji pouzil kulovnici.toefuk píše:Relax and Enjoy vacuum Actuator
neviete co hovorite, wastegate 4 ever
Wastegate je dobre reseni, paklize je splneno alespon jedno pravidlo z nasledujicich (mozna je jich vice ale uvadim ty zakladni):
1) clovek nepotrebuje siroke spektrum otacek s ostrou odezvou na pridani plynu
2) neni-li tento jedinym zpusobem regulace turbodmychadla
3) je-li soucasti vicestupnoveho systemu preplnovani
Jinak je to stary prezitek, ostatne to je duvod, proc je u Porsche VNT turbo a proc je soucasti noveho motoru 1,5 TSI.
Naposledy upravil(a) Forest dne 13 kvě 2016, 13:21, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)