VW Passat 1.9 TDI 300PS 570Nm *update*

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

Zatial 380nm v 2000ot staci , v podstate je to lepsie na ceste ako so 470nm ( vid grafy) s prednym nahonom, ale spodok este doladim :)
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Tak paraa ! Nemas nejake video 0-200? Na budikoch?
Cupra TDI
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ty by si chcel mat hned 600Nm v 2000rpm? to si na 4 hrnceku nejak neviem predstavit
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Noo...chcel :D ale nato nemyslim. Len narazam na REA a VKLR Ze taky nabeh spravis aj s podylakom a VK. nie nahofou?
Cupra TDI
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

Tantor : ku grafu nieje napisane ze to je naladene na max a pod. Auto bolo zlozene 3 dni a hlavne sa testovala redukcia na REA, takze tu nebol ciel vyladit to na max. Neboj sa priestoru na zvysovanie tam este je :)
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

tantor-bn píše:V ziadnom pripade nechcem byt za rypača. Ale REA, VKLR a takyto nabeh? Na ceste to je snad lepšie.
No zasa nechcem rypat ja. a čo by si chcel ? plochy nábeh ako na 3,0 tdi ? viem to urobiť aj tak . Len všetko je riešene na to aby sa na aure dalo urobiť tak cca 100000km aby si nemusel vymeniť asi 3457 krát spojkovú lamelu. je to riešené na každodenne jazdenie po meste a eliminovanou dymivosťou. zosekal som to na nástupe zámerne. s rea viem urobiť čokoľvek a na akejkoľvek jednotke a na akomkoľvek rea. ale takto sa mi to páči a nie je zaťažovaný mechanizmus auta ako celku . a podtlakom nespravis to celkove spravanie a odozvu ako s rea aj ked graf bude podobny
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

A ešte jedna nemenej dôležitá vec , turno ako také nie je určené na prevádzku na motore 1,9 tdi. čiže pri vysokom tlaku a nízkom objeme vzduchu sa môže / a ja sa objavilo/ surge efekt. na to aby sa to odstránilo sa bude musieť zasiahnuť do konštrukcie turboduchadla. turbo pracuje os 1500 rpm od malého zaťaženia , len na brzde som to nemeral s maximálnym zaťažením. keď to bude doriešene tak dáme / Maťo da/ do tohto vlákna. Len pre zvedavcou EMP je ok. ;)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Nasne ja som len naražal naten nabeh. Aka tam je spojka vlastne?
Cupra TDI
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

Sachs race + seria dvojhmota
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Lamela aj pritlak je race?
Dvojhmota sa dodava iba original. Ak si vsimnes na darkside vseliake kity tak dvojhmota ma origo cislo. Cize asi sa ani nevyraba sportova...
Cupra TDI
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

Lamela organika do 550nm , sachs race Pritlacak
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
miroo
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 01 lis 2015, 23:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od miroo »

co stal ten prevodnik na el. regulaciu ak sa mozem spytat?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

miroo píše:co stal ten prevodnik na el. regulaciu ak sa mozem spytat?
Co je mi znamo, tak Branova cena je 6500CZK / ~240€ fix a kdo stale jeste nepochopil, ze REA s podtlakem u vetsich turbodmychadel (1749+) ani nelze srovnavat, tak by mel konecne "slezt ze stromu".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Relax and Enjoy vacuum Actuator
neviete co hovorite, wastegate 4 ever :kol110:
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

toefuk píše:Relax and Enjoy vacuum Actuator
neviete co hovorite, wastegate 4 ever :kol110:
Jasny, slona slozis mozna i palici, ... ale ja bych radeji pouzil kulovnici.

Wastegate je dobre reseni, paklize je splneno alespon jedno pravidlo z nasledujicich (mozna je jich vice ale uvadim ty zakladni):
1) clovek nepotrebuje siroke spektrum otacek s ostrou odezvou na pridani plynu
2) neni-li tento jedinym zpusobem regulace turbodmychadla
3) je-li soucasti vicestupnoveho systemu preplnovani

Jinak je to stary prezitek, ostatne to je duvod, proc je u Porsche VNT turbo a proc je soucasti noveho motoru 1,5 TSI.
Naposledy upravil(a) Forest dne 13 kvě 2016, 13:21, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“