VW Golf V 2.0TDI 140PS to 224PS by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

VW Golf V 2.0TDI 140PS to 224PS by DIESELPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Premium sportovní úprava VW Golf V 2.0TDI (BKD) 140PS

Nejdříve bylo nutné instalovat větší turbodmychadlo s označením DT4 2015. Dále následovala vstupní diagnostika včetně dynamického měření výkonu na válcové zkušebně. Poté se přikročilo k vytčení sériových dat, která se analzyovala (včetně případného upgradu na nejnovější softwarovou verzi) a upravila se dle přání zákazníka. Vše se završilo opět na válcové zkušebně, kde probíhalo doladění a opakované testy s cílem zajistit co nejlepší výkonové parametry při současném zachování maximální bezpečnosti a spolehlivosti vozidla.

Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 69 PS a 132 Nm
snížení spotřeby paliva až o 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech

Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 84 PS a 135 Nm
snížení spotřeby paliva až o 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech

Více zde:
http://dp-race.com/2015/11/11/vw-golf-v-2-0tdi-140ps/

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=3

https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 6763417889

https://www.instagram.com/dieselpower_s.r.o/

https://twitter.com/DIESELPOWERcz


Tuto úpravu můžete objednat zde: http://dp-race.com/kontakty/






Obrázek
Obrázek
#dieselpower,#dp,#tdi,#tdifun,#vw,#dieselgate,#diesel,#gti,#gtd,#golf
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 27 lis 2015, 13:39, celkem upraveno 2 x.
Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ako tie rozpravky ze znizenie spotreby paliva o 10% ste si naozaj mohli odpustit. Nejaky blb to zoberie vazne a potom na vas bude pluvat kade bude chodit. Naozaj to nieje nutne tak fantazirovat.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3663
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jsou tam magická slůvka "až o", které jsi asi nevzal v úvahu.
Stejně tak i u výkonu a kroutícího momentu.
Oct asv 2000, DieselPower
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Aha, to som si nevsimol. Ono sa tomu dnes nadava, ze marketing (LOL)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

tomusa dnes nadava realita
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Teraz neviem ci si to myslel vazne, alebo ironicky. Ludia by totiz radi mali 200k a spotrebu max. 4l/100km. To proste nejde. Kone chcu nazrat. A tvrdit niekomu, ze ked mu navysis vykon dajme tomu napr. o 40% a ze bude mat napr. 10% mensiu spotrebu je podla mna odvazne. Vykon iba zo vzduchu nebude, to adekvatne mnozstvo paliva naviac tam byt musi. A never tomu, ze ked niekomu navysis vykon tak bude jazdit iba v ustalenom rezime kludne tempo, kde by sa teoreticky sirsim spektrom krutiaceho momentu mohla nejaka uspora prejavit. Kazdy ten motor bude viac tlacit, aby si vychutnal ten narast vykonu. Tolko moj nazor. Za uspech povazujem ak sa pri takto upravenom motore spotreba zvysi iba o 10%.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ked to budes pouzivat ako doposiel tak pri dobrom nastaveni moze spotreba klesnut aj o 10 percent
ale ked to budes nahanat tak moze stupnut aj viac ako o 10 percent
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“