Nejmenší zlo - záleží na motoru

Komůrkáče zkousnou celkem v pohodě všechno v rozumným poměru s naftou nebo (a) benzínem podle toho, jaká je venku teplota a jak je ten olej hustej. S výjimkou hydrauliky, tu je dobrý ředit i v létě (Já jí ředim 18l hydrauliky + 2l benzínu + 5 l nafty) ale co tak sleduju jsem docela extrém, dost lidí tu na hydrauliku prská, že stačí pět litrů do nádrže a už to zakarbonuje trysky... Taky jsem z ní měl strach a teď jí pálim po sudech

Friťák pro komůrkáče nou problémo, 1100 litrů jsem ho spálil léto (5 frit : 1 nafta) zima (3 frit : 2 nafta + pár deci benzínu na kanystr), ale už je na mě drahej, hydraulika za 4 kč je lepší

Taky záleží jaká hydraulika, já pálim 32ku.
Co se týče přímovstřiků, tam už je to horší, ale starý tdi a tak podobně většinou friťák bez problému, ale může začít přibývat motorovej olej (protýkat přes písty nespálenej friťák dolu) a tak, všechno najdeš tady na fóru, sám jsem tu toho přečetl milion, ale nakonec ... je to na tobě a na strachu, zkus a uvidíš

Akorát bacha jestli máš podavací čerpadlo, když místo nafty má čerpat hustej olej, může ti kleknout. Jinak já nemám žádný úpravy ani předehřev
Takhle to vypadalo, když jsem začínal jezdit na olej, kupoval jsem v akci za 19,90 slunečnici

Pak jsem přešel na vyfritovanej, kterej jsem filtroval a teď tu hydrauliku

Jinak, kromě smradu žádnej rozdíl mezi olejema mezi sebou a i naftou, na naftu je motor akorát trochu hlučnější
