K: vymezovací podložky nebo delší válečky na regulaci turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ked zbrusis tie tri podlozky tak to bude este viac drhnutStifko píše:takže pokud to dobře chápu,tak když nechám zbrousit ty tři podložky co se v nich točí lopatky,tak to splní stejný účel jako když dám delší váleček ne?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
s tym by som sa nechvalil,je to skor smutne..ak bude buduci majitel hladat pricinu tak ma co robitStifko píše:už jsou objednané válečky,děkuji za diskuzi a rady.Auto budi prodávat,takže starosti s nabíháním jdou stranou
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
v klidu
Naposledy upravil(a) Stifko dne 26 lis 2015, 12:41, celkem upraveno 1 x.
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
to že je znatelný pomalejší náběh neznamená že je auto nepoužitelné ne?auto si kupuje švagr,servis budu dělat i nadále já.Při prodeji auta sděluji všechny vady a vše co bylo opraveno,nikdy se kupec neozval zpět že by si všiml něčeho jiného než jsem mu sdělil.Jsem férový prodejce . . .
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Pokial stym budes jazdit normalne, tak turbo iba vycisti a nic nepodkladaj. Ono podla toho o kolko budu hrubsie, presne o tolko sa zmeni sirka lopatkoveho kanala. Cim vacsie sirka lopatkoveho kanala, tym horsi nabeh. Od tovarne je sirka lopatkoveho kanala vymedzena na 0.05mm. Na viac ako 0.15mm ho neodporucam vymedzovat. Pri takom vymedzeni pocitaj so oneskorenym nabehom cca. o 200ot. V extremnych pripadoch vymedzujem volu aj na 0.3mm aby bol pokoj. Robim to hlavne ludom ktory s tym autom jazdia jak homosexualy a furt sa mi po 2-3 mesiacoch vracali s "reklamaciou" ze zase im to pada do "nudzaku". Vzdy ich upozornujem aby na tom aute jazdili ako ludia, aby sa ho nebali vytocit, ale marne nedaju si povedat. Motor na viac ako 2000ot./min. nevytacaju
No a potom z casu na cas potrebuju predbehnut, zoslapnu pedal a uz su v "nudzaku". Je pravda, ze pri takom velkom vypodlozeni sa podstane zhorsi nabeh cca. okolo 2100 - 2200ot. Ale na druhej strane mam istotu, ze sa mi viac uz "vypinajucim" turbom nevratia. Im to vobec nevadi, prd tomu rozumeju. Ja mam pokoj a oni su spokojny 