K: vymezovací podložky nebo delší válečky na regulaci turba

Shaníte něco? Podejte si zde inzerát.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

podložka v turbu o kterou se opírají lopatky, ta se musí nechat zbrousit na magnetce, protože v ní jsou od lopatek rýhy a o ty se pak lopatky zasekávají mimojiné
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

takže pokud to dobře chápu,tak když nechám zbrousit ty tři podložky co se v nich točí lopatky,tak to splní stejný účel jako když dám delší váleček ne?
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

Stifko píše:takže pokud to dobře chápu,tak když nechám zbrousit ty tři podložky co se v nich točí lopatky,tak to splní stejný účel jako když dám delší váleček ne?
ked zbrusis tie tri podlozky tak to bude este viac drhnut
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

Pája 19 píše:Mám podloženo o 0,07mm a náběh je dle vyjádření Turbopower při seřizování překvapivě dobrý.
zalezi na turbe,na VB turbe to je velmi poznat
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

už jsou objednané válečky,děkuji za diskuzi a rady.Auto budi prodávat,takže starosti s nabíháním jdou stranou :)
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

Stifko píše:už jsou objednané válečky,děkuji za diskuzi a rady.Auto budi prodávat,takže starosti s nabíháním jdou stranou :)
s tym by som sa nechvalil,je to skor smutne..ak bude buduci majitel hladat pricinu tak ma co robit
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

v klidu
Naposledy upravil(a) Stifko dne 26 lis 2015, 12:41, celkem upraveno 1 x.
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

to že je znatelný pomalejší náběh neznamená že je auto nepoužitelné ne?auto si kupuje švagr,servis budu dělat i nadále já.Při prodeji auta sděluji všechny vady a vše co bylo opraveno,nikdy se kupec neozval zpět že by si všiml něčeho jiného než jsem mu sdělil.Jsem férový prodejce . . .
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pokial stym budes jazdit normalne, tak turbo iba vycisti a nic nepodkladaj. Ono podla toho o kolko budu hrubsie, presne o tolko sa zmeni sirka lopatkoveho kanala. Cim vacsie sirka lopatkoveho kanala, tym horsi nabeh. Od tovarne je sirka lopatkoveho kanala vymedzena na 0.05mm. Na viac ako 0.15mm ho neodporucam vymedzovat. Pri takom vymedzeni pocitaj so oneskorenym nabehom cca. o 200ot. V extremnych pripadoch vymedzujem volu aj na 0.3mm aby bol pokoj. Robim to hlavne ludom ktory s tym autom jazdia jak homosexualy a furt sa mi po 2-3 mesiacoch vracali s "reklamaciou" ze zase im to pada do "nudzaku". Vzdy ich upozornujem aby na tom aute jazdili ako ludia, aby sa ho nebali vytocit, ale marne nedaju si povedat. Motor na viac ako 2000ot./min. nevytacaju :x No a potom z casu na cas potrebuju predbehnut, zoslapnu pedal a uz su v "nudzaku". Je pravda, ze pri takom velkom vypodlozeni sa podstane zhorsi nabeh cca. okolo 2100 - 2200ot. Ale na druhej strane mam istotu, ze sa mi viac uz "vypinajucim" turbom nevratia. Im to vobec nevadi, prd tomu rozumeju. Ja mam pokoj a oni su spokojny :wink:
Odpovědět

Zpět na „Koupím“