fabia sdi - dobijeni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fabia sdi - dobijeni
fabia sdi, kdyz je tedka rano mraz, nebo kolem nuly tak po startu a jeste par kilometru poblikavaji,mzouraji svetla, ve tme je to videt hodne, je to neprijemny a dost, blikaji predni svetla, zadni, osvetleni budiku proste komplet, rano to chyta na otoceni, zkousel sem i jinou baterku abych to vyloucil a to stejny, baterka ma 12,3 V po startu dobiji pres 14V, nekde sem cetl ze tohle by mohlo delat spatny cislo natoceni volantu nebo spatnej regler na altiku? ma nekdo zkusenost? jak vyloucit to ci ono?
Mal som podobny problem, kupil som novu baterku lebo stara ala kaput a robilo to stale...Mne to preblikavalo jedine vtedy ked som mal zapnute svetla + ohrev zadneho skla + este nieco ine...proste pri vacsom odbere to cele preblikavalo...Tak som zmeral dobijanie ked to preblikavalo a napetie mi kolisalo 14-16V ...Vymenil som regler a bolo po probleme. Ale ak mas stale napetie cez 14V a nekolise tak asi ten snimac natocenia...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33747
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33747
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
adresa 44 blok měřených hodnot odběr čerpadla v A to sledovat a tam se potvrdí tvoje teorie tam bude nárust nahodilýDomecek píše:většinou to dělá vadný snímač na servořízení, který zapíná servopumpu nahodile pořád dokola a proto je ubitek napětí v síti patrný jako blikání světel. V altíku bych to nehledal. Novej snímač na servo a je klid
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33747
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33747
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
čoveče tak jsem se díval náhodně na snímače v servořízení leželi u gum na zemi, a oba odešli asi tak že na ně tekla voda na těch snímačích byla zaschlá rez a vápníkDomecek píše:většinou to dělá vadný snímač na servořízení, který zapíná servopumpu nahodile pořád dokola a proto je ubitek napětí v síti patrný jako blikání světel. V altíku bych to nehledal. Novej snímač na servo a je klid
tak kilometry dle motohodin zhruba seději, proud v mezní poloze 63A je taky dobrý a ty otačky nevím. Chtělo by koukat na ty ampéry v momentě kdy ty světla blikaji- pohasínaji, je to pokaždý? Je to vidět hodně při tmě když svítíš na zeď. Pokud budou pohasínat tak proud bude kolísat. On se ještě někdo moudřejší vyjádří k těm otáčkám.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33747
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
prostě pokud by nějaké čidlo spínalo servo musel by jsi mít napojený vag a sledovat odběr, že pokud ti blikají světla musel by ti růst proudový odběr v servu,
ono to tak ale není řídící jednotka serva vyhodnocuje měřené hodnoty a podle toho ovládá i tlak
ono vycházet že auto dobíjí 14V to bych nebral kdo ví jak to dobíjí při tom mžourání a jestli máš třeba zaplé odmlžování na max ventilátor pak ti běží i elektro topení to žere taky jak kráva snad 6OA, pak ti do oběrů zasahuje řj aby ti neschořel altík no a celé to pak vypada jak vypadá, baterka nová může být KO, že třeba žere ráno místo deseti 3O A, na to je zas potřeba kleštový apermetr
tím chci říct že elektrika je o měření to zjistí příčinu ne pokec
ono to tak ale není řídící jednotka serva vyhodnocuje měřené hodnoty a podle toho ovládá i tlak
ono vycházet že auto dobíjí 14V to bych nebral kdo ví jak to dobíjí při tom mžourání a jestli máš třeba zaplé odmlžování na max ventilátor pak ti běží i elektro topení to žere taky jak kráva snad 6OA, pak ti do oběrů zasahuje řj aby ti neschořel altík no a celé to pak vypada jak vypadá, baterka nová může být KO, že třeba žere ráno místo deseti 3O A, na to je zas potřeba kleštový apermetr
tím chci říct že elektrika je o měření to zjistí příčinu ne pokec
