fabia sdi - dobijeni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pejrak666
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 12 črc 2015, 18:19
Odpovědi: 0

fabia sdi - dobijeni

Příspěvek od pejrak666 »

fabia sdi, kdyz je tedka rano mraz, nebo kolem nuly tak po startu a jeste par kilometru poblikavaji,mzouraji svetla, ve tme je to videt hodne, je to neprijemny a dost, blikaji predni svetla, zadni, osvetleni budiku proste komplet, rano to chyta na otoceni, zkousel sem i jinou baterku abych to vyloucil a to stejny, baterka ma 12,3 V po startu dobiji pres 14V, nekde sem cetl ze tohle by mohlo delat spatny cislo natoceni volantu nebo spatnej regler na altiku? ma nekdo zkusenost? jak vyloucit to ci ono?
Pajtaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 22 zář 2012, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pajtaš »

Mal som podobny problem, kupil som novu baterku lebo stara ala kaput a robilo to stale...Mne to preblikavalo jedine vtedy ked som mal zapnute svetla + ohrev zadneho skla + este nieco ine...proste pri vacsom odbere to cele preblikavalo...Tak som zmeral dobijanie ked to preblikavalo a napetie mi kolisalo 14-16V ...Vymenil som regler a bolo po probleme. Ale ak mas stale napetie cez 14V a nekolise tak asi ten snimac natocenia...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kolik máš najeto?
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

většinou to dělá vadný snímač na servořízení, který zapíná servopumpu nahodile pořád dokola a proto je ubitek napětí v síti patrný jako blikání světel. V altíku bych to nehledal. Novej snímač na servo a je klid
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Domecek píše:většinou to dělá vadný snímač na servořízení, který zapíná servopumpu nahodile pořád dokola a proto je ubitek napětí v síti patrný jako blikání světel. V altíku bych to nehledal. Novej snímač na servo a je klid
adresa 44 blok měřených hodnot odběr čerpadla v A to sledovat a tam se potvrdí tvoje teorie tam bude nárust nahodilý
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Taky tam budou v bloku měřených hodnot stupně natočení volantu a mužeš zkontrolovat jestli to sedí, ale jak píše Miloš zajímá tě odběr. Zavada tam bude, všimnul sis toho ted protože je olej v servu tuhej po studených nocích
pejrak666
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 12 črc 2015, 18:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pejrak666 »

slovacek.milos píše:kolik máš najeto?
110 tisic, zitra kouknu na vag co to ukazuje
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pejrak666 píše:
slovacek.milos píše:kolik máš najeto?
110 tisic, zitra kouknu na vag co to ukazuje
přečti kolik máš motohodin v servu je to v bloku měřených hodnot kde máš i odběr tam se pozná kolik máš najeto ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Domecek píše:většinou to dělá vadný snímač na servořízení, který zapíná servopumpu nahodile pořád dokola a proto je ubitek napětí v síti patrný jako blikání světel. V altíku bych to nehledal. Novej snímač na servo a je klid
čoveče tak jsem se díval náhodně na snímače v servořízení leželi u gum na zemi, a oba odešli asi tak že na ně tekla voda na těch snímačích byla zaschlá rez a vápník
pejrak666
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 12 črc 2015, 18:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pejrak666 »

vag motor 01 a pak mereny hodnoty a blok 44? to me nejde :(
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Prave ze ne motor to uz ses spatne. Zkus se zamyslet nez kliknes na adresu Engine
pejrak666
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 12 črc 2015, 18:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pejrak666 »

takze spinaci doba : 2204 hodin, poc. otacek skace z 7,8 na 0 a porad dokola, proud v klidu 5.0 A a plny rejd 63A takze je ten snimac nejspis spatnej co?
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

tak kilometry dle motohodin zhruba seději, proud v mezní poloze 63A je taky dobrý a ty otačky nevím. Chtělo by koukat na ty ampéry v momentě kdy ty světla blikaji- pohasínaji, je to pokaždý? Je to vidět hodně při tmě když svítíš na zeď. Pokud budou pohasínat tak proud bude kolísat. On se ještě někdo moudřejší vyjádří k těm otáčkám.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33747
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prostě pokud by nějaké čidlo spínalo servo musel by jsi mít napojený vag a sledovat odběr, že pokud ti blikají světla musel by ti růst proudový odběr v servu,

ono to tak ale není řídící jednotka serva vyhodnocuje měřené hodnoty a podle toho ovládá i tlak

ono vycházet že auto dobíjí 14V to bych nebral kdo ví jak to dobíjí při tom mžourání a jestli máš třeba zaplé odmlžování na max ventilátor pak ti běží i elektro topení to žere taky jak kráva snad 6OA, pak ti do oběrů zasahuje řj aby ti neschořel altík no a celé to pak vypada jak vypadá, baterka nová může být KO, že třeba žere ráno místo deseti 3O A, na to je zas potřeba kleštový apermetr

tím chci říct že elektrika je o měření to zjistí příčinu ne pokec ;)
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

to máš pravdu miloši, já jen že mám zkušenost právě z touto závadou z vícero fabíí a bylo to vždycky čidlo serva tak nevím, musí měřit
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“