Při vyřazení a šlápnutí na brzdu klesnou otáčky motoru AHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kolers
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 črc 2011, 09:34
Odpovědi: 0

Při vyřazení a šlápnutí na brzdu klesnou otáčky motoru AHF

Příspěvek od kolers »

Zdravím Vás,

jsem už téměř na konci sil. Hledal jsem zde i po netu, ale buď bez odpovědi nebo off toppic. Když jedu se svým TDI AHF 81kw a vyřadím, pustím spojku a následně začnu brzdit tak klesnou otáčky řádově o 100-200ot/min a v tu chvíli jde i z hodnoty volnoběžné dávky paliva 3,8 cca na 1. V tu chvíli samozřejmě motor nejde pravidelně. Otáčky se po cca 5 vteřinách ustálí. Když vyřadím za jízdy a nechám sešlápnutý spojkový pedál a začnu k tomu brzdit je vše bez problému. Dvouhmota se lehce ozývá při prudším zrychlení z nízkých ot., ale jinak na volnoběh atd. běží motor 100% hladce. Vše zkontrolováno už mě snad napadá jen, že by to byla dvouhmota. Díky za rady.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34009
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

když sděláš nastavovač na čerpadle uvidíš popraskané pružiny v čerpadle a to je tvůj problém ;)
hanz-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2012, 12:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od hanz-k »

slovacek.milos píše:když sděláš nastavovač na čerpadle uvidíš popraskané pružiny v čerpadle a to je tvůj problém ;)
Mysleli jsme, že je to čerpadlo. Tudíž jsem ho vyměnil za jiné, (které jezdilo na 100% a bylo z vozidla vytaženo z důvodu nehody) a beze změny. Takže toto určitě můj problém nebude. Každopádně díky za tip. ;)
Distribuce vůní California Scents
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kubi »

Mám ten istý problém, tie pružinky sa prejavujú aj nejako inak alebo iba to kolisanie pri vyradenej rychlosti a dojazde pred križovatkou?Maju nejaky vplyv na štart alebo vykon motora? Ďakujem
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34009
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kubi píše:Mám ten istý problém, tie pružinky sa prejavujú aj nejako inak alebo iba to kolisanie pri vyradenej rychlosti a dojazde pred križovatkou?Maju nejaky vplyv na štart alebo vykon motora? Ďakujem
prejavujů sa tak že to nemá logiku,

auto nestartuje nebo statuje OK, auto cuká nebo necuká,motor skáče nebo nemá jen plný výkon, nebo jedeš na volnoběh až auto rozjedeš na čtyřicet vrazíš tam jedničku motor obživne a jezdí celý den jak hodinky,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34009
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hanz-k píše:
slovacek.milos píše:
Mysleli jsme, že je to čerpadlo. Tudíž jsem ho vyměnil za jiné, (které jezdilo na 100% a bylo z vozidla vytaženo z důvodu nehody) a beze změny. Takže toto určitě můj problém nebude. Každopádně díky za tip. ;)
blok měřenýh hodnot a ověřit spínač brzdy, nebo tam máš i spínač spojky?? nebo ti nespíná čidlo serva, vem okno po okně a za chvíli na to přijdeš ;)

na tvoji akci se řj motoru neumí připravit ;)
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

slovacek.milos píše:
hanz-k píše:
slovacek.milos píše:
Mysleli jsme, že je to čerpadlo. Tudíž jsem ho vyměnil za jiné, (které jezdilo na 100% a bylo z vozidla vytaženo z důvodu nehody) a beze změny. Takže toto určitě můj problém nebude. Každopádně díky za tip. ;)
blok měřenýh hodnot a ověřit spínač brzdy, nebo tam máš i spínač spojky?? nebo ti nespíná čidlo serva, vem okno po okně a za chvíli na to přijdeš ;)

na tvoji akci se řj motoru neumí připravit ;)
Čidlo serva na AHF? Tak to sem ještě neviděl...... ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34009
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zizuzidan píše:
slovacek.milos píše:
hanz-k píše: mi se to nechce hledat co tam všechno je,
to bude nakonec spínač brzdy,

ale jako typ jsem to dal , všeobecně to dělají tyto tři čidla ;)
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kubi »

Dakujem za info Milos,auto štartuje super jak v lete tak v zime, je to chipnute, vykon super, ťah super (vzhľadom na to že to je AGR) ide ako hodinky len keď vykvaltujem a prichazdam ku križovatke a jemne pribrzdujem tak klesnu volnobežne otačky, keď sa auto zastavy voľnobeh opeť 903ot/min. Takže to asi nebudem riešiť. Dik
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34009
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kubi píše:Dakujem za info Milos,auto štartuje super jak v lete tak v zime, je to chipnute, vykon super, ťah super (vzhľadom na to že to je AGR) ide ako hodinky len keď vykvaltujem a prichazdam ku križovatke a jemne pribrzdujem tak klesnu volnobežne otačky, keď sa auto zastavy voľnobeh opeť 903ot/min. Takže to asi nebudem riešiť. Dik
si najdi okno brzdy vagem je tam třeba nula šlápneš a jednička pokud nereaguje vyměnit spínač
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kubi »

Toto už som skušal, funguje, nijako inak sa to neprejavuje tak asi do toho nebudem šparať.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
kolers
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 črc 2011, 09:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od kolers »

U mě po vyřazení x možností pokus/omyl to vypadá na dvouhmotu. Se sešláplou spojkou je klid a otáčky se ustálí jak mají po vyřazení bez spojky se děje to co jsem psal v 1. příspěvku. Nevíte jestli jde z něčeho jiného ještě jednohmota na AHF krom pd 74kw fabie kod ATD? Díky
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

kolers píše: Nevíte jestli jde z něčeho jiného ještě jednohmota na AHF krom pd 74kw fabie kod ATD? Díky
keby si chcel tak mam jednohmotu. sz.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
kolers
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 črc 2011, 09:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od kolers »

Tak problém stále přetrvává podtlaky vyměněny, zkušebně čidla na pedálech i v sacím potrubí vyměněny. Už opravdu nevím co by to mohlo být. Ve chvíli kdy klesnou při brždění otáčky cca na těch 5 vteřin tak klesne i volnoběžná dávka paliva k 1. Poradí někdo? :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34009
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="kolers"]Tak problém stále přetrvává podtlaky vyměněny, zkušebně čidla na pedálech

a máš to čidlo na pedálech ověřeno v řj motoru že se tam zobrazuje? asi ne co
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“