Při vyřazení a šlápnutí na brzdu klesnou otáčky motoru AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Při vyřazení a šlápnutí na brzdu klesnou otáčky motoru AHF
Zdravím Vás,
jsem už téměř na konci sil. Hledal jsem zde i po netu, ale buď bez odpovědi nebo off toppic. Když jedu se svým TDI AHF 81kw a vyřadím, pustím spojku a následně začnu brzdit tak klesnou otáčky řádově o 100-200ot/min a v tu chvíli jde i z hodnoty volnoběžné dávky paliva 3,8 cca na 1. V tu chvíli samozřejmě motor nejde pravidelně. Otáčky se po cca 5 vteřinách ustálí. Když vyřadím za jízdy a nechám sešlápnutý spojkový pedál a začnu k tomu brzdit je vše bez problému. Dvouhmota se lehce ozývá při prudším zrychlení z nízkých ot., ale jinak na volnoběh atd. běží motor 100% hladce. Vše zkontrolováno už mě snad napadá jen, že by to byla dvouhmota. Díky za rady.
jsem už téměř na konci sil. Hledal jsem zde i po netu, ale buď bez odpovědi nebo off toppic. Když jedu se svým TDI AHF 81kw a vyřadím, pustím spojku a následně začnu brzdit tak klesnou otáčky řádově o 100-200ot/min a v tu chvíli jde i z hodnoty volnoběžné dávky paliva 3,8 cca na 1. V tu chvíli samozřejmě motor nejde pravidelně. Otáčky se po cca 5 vteřinách ustálí. Když vyřadím za jízdy a nechám sešlápnutý spojkový pedál a začnu k tomu brzdit je vše bez problému. Dvouhmota se lehce ozývá při prudším zrychlení z nízkých ot., ale jinak na volnoběh atd. běží motor 100% hladce. Vše zkontrolováno už mě snad napadá jen, že by to byla dvouhmota. Díky za rady.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34009
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Mysleli jsme, že je to čerpadlo. Tudíž jsem ho vyměnil za jiné, (které jezdilo na 100% a bylo z vozidla vytaženo z důvodu nehody) a beze změny. Takže toto určitě můj problém nebude. Každopádně díky za tip.slovacek.milos píše:když sděláš nastavovač na čerpadle uvidíš popraskané pružiny v čerpadle a to je tvůj problém
Distribuce vůní California Scents
Mám ten istý problém, tie pružinky sa prejavujú aj nejako inak alebo iba to kolisanie pri vyradenej rychlosti a dojazde pred križovatkou?Maju nejaky vplyv na štart alebo vykon motora? Ďakujem
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34009
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
prejavujů sa tak že to nemá logiku,Kubi píše:Mám ten istý problém, tie pružinky sa prejavujú aj nejako inak alebo iba to kolisanie pri vyradenej rychlosti a dojazde pred križovatkou?Maju nejaky vplyv na štart alebo vykon motora? Ďakujem
auto nestartuje nebo statuje OK, auto cuká nebo necuká,motor skáče nebo nemá jen plný výkon, nebo jedeš na volnoběh až auto rozjedeš na čtyřicet vrazíš tam jedničku motor obživne a jezdí celý den jak hodinky,
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34009
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
hanz-k píše:blok měřenýh hodnot a ověřit spínač brzdy, nebo tam máš i spínač spojky?? nebo ti nespíná čidlo serva, vem okno po okně a za chvíli na to přijdešslovacek.milos píše:
Mysleli jsme, že je to čerpadlo. Tudíž jsem ho vyměnil za jiné, (které jezdilo na 100% a bylo z vozidla vytaženo z důvodu nehody) a beze změny. Takže toto určitě můj problém nebude. Každopádně díky za tip.![]()
na tvoji akci se řj motoru neumí připravit
slovacek.milos píše:Čidlo serva na AHF? Tak to sem ještě neviděl......hanz-k píše:blok měřenýh hodnot a ověřit spínač brzdy, nebo tam máš i spínač spojky?? nebo ti nespíná čidlo serva, vem okno po okně a za chvíli na to přijdešslovacek.milos píše:
Mysleli jsme, že je to čerpadlo. Tudíž jsem ho vyměnil za jiné, (které jezdilo na 100% a bylo z vozidla vytaženo z důvodu nehody) a beze změny. Takže toto určitě můj problém nebude. Každopádně díky za tip.![]()
na tvoji akci se řj motoru neumí připravit
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34009
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dakujem za info Milos,auto štartuje super jak v lete tak v zime, je to chipnute, vykon super, ťah super (vzhľadom na to že to je AGR) ide ako hodinky len keď vykvaltujem a prichazdam ku križovatke a jemne pribrzdujem tak klesnu volnobežne otačky, keď sa auto zastavy voľnobeh opeť 903ot/min. Takže to asi nebudem riešiť. Dik
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34009
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
si najdi okno brzdy vagem je tam třeba nula šlápneš a jednička pokud nereaguje vyměnit spínačKubi píše:Dakujem za info Milos,auto štartuje super jak v lete tak v zime, je to chipnute, vykon super, ťah super (vzhľadom na to že to je AGR) ide ako hodinky len keď vykvaltujem a prichazdam ku križovatke a jemne pribrzdujem tak klesnu volnobežne otačky, keď sa auto zastavy voľnobeh opeť 903ot/min. Takže to asi nebudem riešiť. Dik
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
keby si chcel tak mam jednohmotu. sz.kolers píše: Nevíte jestli jde z něčeho jiného ještě jednohmota na AHF krom pd 74kw fabie kod ATD? Díky
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34009
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice