Nový motor do OCT II

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

vita píše:Ať je to firma jaká koliv, grav udělanej v nějakym Excelu na mě dojem neudělá. Proč tam nedaj graf z brzdy? Jinak navýšení to je asi dosažitelný (automobilky musej kvůli sazím a spotřebě šetřit naftou :-( ) jen bych se bál o turbo, když na 103kw odcházej dost často tak na 178kw i když trochu jiný trbo musí umřít rychle. Ale kdo chce kam ...
na 178 kw sa ani nedostanes. mozes si typnut co ti umre skor ci filter castic alebo turbina. ma sice vacsi kompresor /asi ako tbd s arl/ ale vyfuk je skoro nezmeneny. takze moj nazor niekde 200-210 ps bude lezat max hodnota vykonu na rsII
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

To jako naložej motoru, který se montuje jen pár týdnů čipem hned přes 240PS?
No tak... :roll:
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Bóďa píše:To jako naložej motoru, který se montuje jen pár týdnů čipem hned přes 240PS?
No tak... :roll:
no a nekup si to 8)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co na to filtr pevných částic, nemůže ho to poškodit??
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

BH motor píše:
Bóďa píše:To jako naložej motoru, který se montuje jen pár týdnů čipem hned přes 240PS?
No tak... :roll:
no a nekup si to 8)
Neboj, nekoupím. :D
Za milion bych si raději pořídil tisícikoňovou Supru. (noteeth)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Tomas.cz píše:Co na to filtr pevných částic, nemůže ho to poškodit??
ten vzko so serivzmi komponentami a filtrom. a filter moye odrovnat aj 190 yle urobenzch koni.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
SKAJA
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 zář 2007, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Brna

Re: Nový motor do OCT II

Příspěvek od SKAJA »

Marek77 píše:Tohle jsem vytáhl ze stránek Cimbu Autosport. Motor, který se seriově osazuje do Octavie II od srpna 2007 (model RS 2008).
Jedná se o motor 2,0/16V TDi-PD 125kW PDF (a jeho hodnoty po úpravě SW).
Ten motor se osazuje od Srpna 2006, tedy MR2007 a označení filtru pevných částic je DPF, nikoliv PDF. Nejedná se o čistě PD, ale PPD, tedy piezo PD od Siemensu.

btw, ten chip zatím Cimbu nenabízí, probíhá testování, oficiální vydání už bylo několikrát posunuto z důvodu nedostatečné doladěnosti SW, poslední info hovoří o vydání v druhé polovině Října tohoto roku.
Škoda && Vista x64 && Mr. Záviš rulezz
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Re: Nový motor do OCT II

Příspěvek od BH motor »

SKAJA píše:
Marek77 píše:Tohle jsem vytáhl ze stránek Cimbu Autosport. Motor, který se seriově osazuje do Octavie II od srpna 2007 (model RS 2008).
Jedná se o motor 2,0/16V TDi-PD 125kW PDF (a jeho hodnoty po úpravě SW).
Ten motor se osazuje od Srpna 2006, tedy MR2007 a označení filtru pevných částic je DPF, nikoliv PDF. Nejedná se o čistě PD, ale PPD, tedy piezo PD od Siemensu.

btw, ten chip zatím Cimbu nenabízí, probíhá testování, oficiální vydání už bylo několikrát posunuto z důvodu nedostatečné doladěnosti SW, poslední info hovoří o vydání v druhé polovině Října tohoto roku.
co chcu na tom testovat ? teplu vodu ? nemaju otestovanu edc15 aby to bolo na 100 percent a nie ppd1.x
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

ono by bylo zajímavé na tom změřit sérijovej výkon po zajetí, kdyby to zajížděl někdo odvážnější a mam pocit, že by byl určitě o něco větší než udává výrobce, jinak takovejhle čip se mi zdá pro tenhle motor už fakt o to to hned oddělat
Uživatelský avatar
SKAJA
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 zář 2007, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Brna

Příspěvek od SKAJA »

tomáš karbus:

Já jsem měřil a vylezlo z toho 117kW a 380Nm, zapomněl jsem ale vypnout klimu, což mohlo něco malinko ovlivnit a taky řekněme filtr mohl být částečně naplněn, takže by snížil průchodnost a zase ubral kousek výkonu, takže těch 125kW, jak tvrdí výrobce by tam být mohlo, ale o mnoho víc to nebude, protože takový výsledek jako já zaznamenalo více lidí s RS TDI, takže chyba měření nebo jednoho kousku je velice nepravděpodobná.
Škoda && Vista x64 && Mr. Záviš rulezz
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Ani by som sa necudoval ked vsetci tí s partikel filtrami tankuju obycajnu naftu.......namiesto nizkosirnej nafty ktoru vyzaduje prave spravna cinnost partikel fitlra.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
SKAJA
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 zář 2007, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Brna

Příspěvek od SKAJA »

Stingray: Myslím, že všichni berou "normální" naftu, ono ani není moc na výběr, maximálně Shell V-Power diesel a ta je vlastně taky "normální", ale Škodovka žádnou zvláštní nevyžaduje, DPF funguje bezproblémově.
Škoda && Vista x64 && Mr. Záviš rulezz
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja nevim jak na Slovensku, ale v CR se snad uz jina nez odsirena (< 1%) nafta nesmi prodavat ne? Prave proto si tam lepsi cerpacky pridavaji nejaka aditiva, aby ztracenou mazivost dohnali ne?
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

Zajímavý no. CIMBU jso profesionálové každým coulem s vlastním vývojem. škoda, že jim nic z toho neverim a je to spis poslední místo kam bych šel. 240PS bude jedna z dalších jejich pohádek, nehlede na to, že si myslim, že to na OEM komponentech ani nelze. Jako firma na mě pusobí maximalne nevěrohodně a diletantsky.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já jim naopak věřím úplně bezmězně. Působí na mě velmi profesionálně a vím, že v oboru jsou špičky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“