hydraulické oleje ako palivo

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Nejsem si jistej jestli je to to video co jsem myslel ale dělá to uplně stejně, cca 24-28 minuta dál nevím proč má sundanej dekl z čerpadla jestli proto že mění i těsnění pod deklem? Chce to video asi zhlédnout celé.
https://www.youtube.com/watch?v=_UdZOHc_rTE
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

https://youtu.be/zQVpSzLMp3YY rozborka cerpadla... (4:40) Na aute by to asi slo lehce povytahnout, ale nikde tam těsnění nevidim..
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

eXi píše:https://youtu.be/zQVpSzLMp3YY rozborka cerpadla... (4:40) Na aute by to asi slo lehce povytahnout, ale nikde tam těsnění nevidim..
Na tomhle videu není vidět ale je na tej části rozdělovací hlavy co je vsunutá v těle čerpadla.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Za mě vytáhnout čerpadlo ven a přetěsnit celé(včetně gufera). Nic složitého na tom není.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33796
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mě by zajímalo při komplet přetěsnovačce jak přehazujete gufero, i se stalo dvakrát že gufero teklo za rok znova,

když přijedu k čerpadlářovi tak se mi stane že mi gufero nevymění rotože nemá zrovna přípravek na výměnu asi pro přesné usazení, že b ho vyloupl a natlačil nové to nedělá :?
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

slovacek.milos píše:mě by zajímalo při komplet přetěsnovačce jak přehazujete gufero, i se stalo dvakrát že gufero teklo za rok znova,

když přijedu k čerpadlářovi tak se mi stane že mi gufero nevymění rotože nemá zrovna přípravek na výměnu asi pro přesné usazení, že b ho vyloupl a natlačil nové to nedělá :?
Miloši, musíš shodit rozvodové kolo a pod staré gufero vrazit slabý šroubovák a vyndat-vypáčit ho. Pak tam nasadíš nové a naklepneš ho lehce přes ořech z goly a pak na ten ořech nasadíš matku rozvodového kola a utahuješ jí a tak to gufero zatlačíš až na doraz. Pak matku a ořech sundáš, nasadíš kolo, utáhneš a uděláš rozvody a fertig :) Několikrát už jsem to tak dělal a OK. Jde to udělat i na autě, bez vyndání čerpadla. Používej vitonové, to by mělo vydržet a třeba myslím Corteco stojí cca 50-100Kč.
Jinak jakou přesnou polohu gufera myslíš??? Žádná není, jen se gufero namáčkne myslím zároveň s hranou čerpadla a je to.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33796
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co píšeš tak jsem to dělal no stalo se mi že gufero prostě nevydrželo a čerpadlář dává gufero nějakým přípravkem

nevím co ti říct když zas za ním pojedu zeptám se o co go, jezdím tam málo dvakrát za měsíc a tak,
madmax1200
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od madmax1200 »

chlapi ,nemate chut tu napsat seznam do čeho lejete hydrauliku ,at jsem trochu v obraze?Já tím krmim medeveda 124ku,transita 2,5 Di a Opel Arena 2,5D.Jediný co na to jezdi skutečně brz problémů je ten Opel.Medvěd se zapíká a nejede cca po 600km,Transit se zapíká jede,ale hulí cca po 400km,ale jede pořád stejně a Opel,tak to je hvězda-nehulí a jede jak má.A já si chci koupit velkou dodávku a nechci šlápnout vedle.Není nic moc zc čeho vybírat a potřebuji výkon - vozit dvě motorky cca 450kg.Nejmenší je Opel Movano/Renault Master 2,5D-komurka,Sprinter 2,9 Komurka---ale nedaří se mně ho vůbec sehnat,pak už jen 2,9 Tdi ale to je vlastně větší brácha VW LT 35 a ten má to samé jen menší 2,5 Tdi.Do těch tdiček se moc neženu,protože ten trnasit Di byl po 400 km zapečenej jako prase a hulil jak starý kamna.Možná jen by mohlo mít vliv to turbo,že by to líp palilo.Poradíte?
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33796
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co chceš radit sám vidíš že to nefunguje tak chceš jen odvařovat motory :?
madmax1200
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od madmax1200 »

slovacek.milos píše:a co chceš radit sám vidíš že to nefunguje tak chceš jen odvařovat motory :?

Nechci te nejak urazit,ale precti si muj prispevek jeste jednou.Pokud k tomu nic dalsiho pozitivniho nemas,tak se prosim Te nevyjadruj.Dekuji
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Možná by pomohl předehřev. Mercedes ho má ale musí být zapnuté topení.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Hydrauliku nikam nedávám, takže nevím.
Ale: Jaké trysky a tvar spalováku a jaký vstřikovací tlak má ten Opel? To je asi hlavní věc, po které bych šel a hledal rozdíly oproti ostatním autům. Případně bych ještě hledal nějaké další významné rozdíly od ostatních aut a podle toho bych zkusil nějak doupravit ostatní tvé favority, do kterých bys případně šel. Možná by pomohl i předehřev, jak píše burton. Když máš hustější palivo, tak tím nikdy nic nezkazíš.
Zatím tu asi všichni psali, že na hydrauliku to po pár km nechce jezdit, jak jsi psal i ty.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
madmax1200
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od madmax1200 »

pepe276 píše:Hydrauliku nikam nedávám, takže nevím.
Ale: Jaké trysky a tvar spalováku a jaký vstřikovací tlak má ten Opel? To je asi hlavní věc, po které bych šel a hledal rozdíly oproti ostatním autům. Případně bych ještě hledal nějaké další významné rozdíly od ostatních aut a podle toho bych zkusil nějak doupravit ostatní tvé favority, do kterých bys případně šel. Možná by pomohl i předehřev, jak píše burton. Když máš hustější palivo, tak tím nikdy nic nezkazíš.
Zatím tu asi všichni psali, že na hydrauliku to po pár km nechce jezdit, jak jsi psal i ty.
Toho Opla jsem koupil za smesnych 8tisic,ze ho dolikviduju a odpalim na srotak.Ale ono ouha.Dovybavil jsem ho hydraulickym cerpadlem z ABS,jelikoz nema zadne podavaci,tesne pred cerpadlem slus do zpatecky a ten bidak chrochta i pri - 16. Od dubna do ted nakroutil přes 26.000 km a nevidel nic jineho nez hydrauliku.Zrejme se lekl a snazi si zachranit krk :D.Vypatram typ trysky,tlak a typ cerpadla.
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

A to je přímý, nebo nepřímý vstřik?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
madmax1200
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od madmax1200 »

Neprimy vstrik.Tyhle motory se davaly i do Opel Movano a Renault Master.Jen to prd jede a docela si papnou. 59 kw oznaceni motoru S8U770,780.Jen nevim co je tam za cerpadlo.Snad ne Lucas.Ja ma v Arene Bosch.
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“