Chtěl bych se zeptat někoho kdo se zabývá těmito motory jestli trpí na ohoblovaný vačky. Mám doma rozebraný scenic 1.5dci K9K 732 a tam je to dost obrušený.. Díky za info


Moderátoři: šulda, Moderátoři
no u tohohle motoru vypadá ten olej už po pár kilometrech jak hnůj, nedej bože to tam nechat 30 tis. km, já to měním každý podzim,což za rok najedu možná 8 tis. a mám klid, stejně to před zimou vždycky skouknu zespoda, tak když už je to na zvedáku, tak při jednom to vyměnímroman1648 píše:trpí na to všechny auta co mají interval na olej 30tis.km, lidi běžně najížděj 35 a víc a pak to tak vypadá
tuhle jsem se dohadoval s důchodcem u piva co si koupil novou myslim 308 1.6HDi že je to kokotina měnit po 30tis ,navíc když to při jeho nájezdu bude najíždět 5 let....je to marný, je to marný
mě spíš zajímalo jestli by to chytlo v případě toho, že by to bylo špatně nastavené..Tomas.cz píše:Na ozubeném kole čerpadla je snímač polohy vačkového hřídele, proto je potřeba dodržet zuby mezi značkou na kole vačky a značkou na kole čerpadla.
geo píše:Pokud je na vačce tak na čerpadle není.Nejčastěji je problém když se sundá čerpadlo a nějak se sním zamíchá tak ty piliny pak ucpou vstřik už se mě to stalo dvakrát když se dělalo tesnění.Už ty zákazníky rovnou varuju jinak to nedělám akorát jsou potom tahanice.Taky nemaj rádi když vstřiky zustanou dlouho odpojený od railu často zustanou už zalepený a neotvíraj.Tohle je snad ještě náchylnější sistem jak první mondea cr.