duni a trha 2,0cr

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
miysho
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 úno 2010, 23:11
Odpovědi: 0

duni a trha 2,0cr

Příspěvek od miysho »

mam 2,0tdi cr seat axeo kod CAGA cize to iste ako audi A. pri zosliapnuti plynu n podlahu na 4-5-6 a madzi otackami 1500-2000 auto zacne duniet do sania a s celym autom zacne trhat. stale vypise vahu vzduchu neplatny signal.
problem je so vzduchom. zistil som ze tlak vzduchu sa mi vracia naspet do vzduchoveho filtra rozvibruje sa mi filter a to sposobuje dunenie a vypise vahu vzduchu lebo vaha ma zle hodnoty kedze vzduch ide opacne

no neviem prist na dovod preco to robi
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

ucpaný výfuk !!!
Nonstop odtah vozidel 775 24 15 75 pneuservis,soustružnické a kovoobráběčské práce,výbrusy motorů,chiptuning diagnostika vw group.Nákup,prodej a servis telefonů HTC!!
miysho
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 úno 2010, 23:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od miysho »

nieje dpf je zregenerovane a jazdilo sa aj bez vyfuku a zavada pretrvavala
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Turbo je ok.
miysho
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 úno 2010, 23:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od miysho »

turbo tam bolo z audi a4 tiez kod motora caga a robilo to iste
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jak k závadě došlo?Netlačí se to tam přez egr.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Já bych to vyděl na špatnej EGR.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
miysho
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 úno 2010, 23:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od miysho »

egr je tam uplne nove a stale to iste na skusku bolo aj zaslepene egr a tiez to iste skube a duni
miysho
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 úno 2010, 23:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od miysho »

egr je tam uplne nove a stale to iste na skusku bolo aj zaslepene egr a tiez to iste skube a duni
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

A co vstreky alebo netesny Saci ventil a potom ti tlaci naspat do sania
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

Ale najpravdepodobne to bude nejaky poskodeny hydrostel mal som ten samy problem menil som hadam vsetko turbo, vaha, egr, gumicky az nakoniec vstreky stale to iste az nakoniec my za jazdy uplne rozbilo hydrostel na sacom ventile a po vymeme vsetkych hydrostelov, vacky, auto pradie a ide ako gula takze necakaj a skontroluj tie hydra a vacku oplati sa to 😀 ;)
miysho
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 úno 2010, 23:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od miysho »

Utmir píše:Ale najpravdepodobne to bude nejaky poskodeny hydrostel mal som ten samy problem menil som hadam vsetko turbo, vaha, egr, gumicky az nakoniec vstreky stale to iste az nakoniec my za jazdy uplne rozbilo hydrostel na sacom ventile a po vymeme vsetkych hydrostelov, vacky, auto pradie a ide ako gula takze necakaj a skontroluj tie hydra a vacku oplati sa to 😀 ;)
aky mas motor? podla toho co pises tak mas TDI - PD

vacka bola kontrolovana a je OK. hydrosteli som nekontroloval
auto ma 117000km nechce sa mi verit ze budu zle hydra


vstreky maju dobre hodnoty
miysho
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 08 úno 2010, 23:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od miysho »

Utmir píše:A co vstreky alebo netesny Saci ventil a potom ti tlaci naspat do sania

vstreky su OK aspon hodnoty podla diagnostiky.
Sacie ventili su tesne lebo bola merena kompresia na valcoch a je OK v tolerancii. cize predpokladam ze ventili su dobre
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“