T 4 tlak oleje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Decimus
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 20 kvě 2007, 16:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

T 4 tlak oleje

Příspěvek od Decimus »

Prosím o radu. Nechával jsem opravit prasklou hlavu na T 4 2,4 D. Dal jsem nové těsnění a poskládal to. Po nastartování se mi po chvíli rozsvítila kontrolka mazání. Přeměřil jsem to a na volnoběh to tlačí přes 4 bary. Koš jsem vyčistil a olej je nový , filtr také. Nevíte čím to může být ?
Naposledy upravil(a) Decimus dne 21 pro 2015, 08:04, celkem upraveno 1 x.
GarazKrskany
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 zář 2015, 08:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od GarazKrskany »

Ahoj, tlak pri 2000 min by mal byť 2 bari, takže tvoje 4 bari pri voľnobehu sú až moc. Asi vadný tlakový spínač
vw group
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33947
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ukostři drát k čidlu nastartuj a napiš co bude
Decimus
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 20 kvě 2007, 16:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Decimus »

zítra s na to podívám a písnu. nechápu co s tím je a přemyšlel jsem jestli nemůže byt na těsnění zaslepený nějaký průchod oleje na vačku. ta s mi zdá málo mazaná.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Změř si i dobíjení.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Decimus píše:zítra s na to podívám a písnu. nechápu co s tím je a přemyšlel jsem jestli nemůže byt na těsnění zaslepený nějaký průchod oleje na vačku. ta s mi zdá málo mazaná.
jestli si to těsnění nedal obráceně (noteeth)
603917329
Decimus
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 20 kvě 2007, 16:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Decimus »

12skvarka píše:
Decimus píše:zítra s na to podívám a písnu. nechápu co s tím je a přemyšlel jsem jestli nemůže byt na těsnění zaslepený nějaký průchod oleje na vačku. ta s mi zdá málo mazaná.
jestli si to těsnění nedal obráceně (noteeth)
nejde dát obráceně. také jsem na to myslel.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5124
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Studený 4bar není moc,olej ohřátý na 80°C pak má tlakovat 2bar. Máš tam čidlo tlaku i na vačce?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
milankobar
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 01 črc 2008, 23:40
Odpovědi: 0
Bydliště: hybe

Příspěvek od milankobar »

Niekedy to roby alternator. Ja som mal ten isty problem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“