Problem s delsim startem se vratil, vymena filtru pomohla na cca 1000 km.
Taky pozuruju co kdy a za jakych okolnosti ale nejak zatim marne. 
Taky jsem premyslel o nove baterce a tim ze repasnu starter ale auto je 2012 a ma najeto 140t. Coz je docela malo aby tohle bylo uz v kelu... 
Jinak ja pozoruji toto: 
 
- za studena (pres noc kdyz auto stoji) tak to chytne na brnk, problikne zhaveni a chyta to hned. Stejne to nezhavi pokud neni tusim +7°C a nebo dokonce +4°C ze? 
- za tepla kdyz clovek auto chcipne a hned startuje, tak taky na brnk 
 
- ale problem je, kdyz rano nastartuji, popojedu 8km do prace (motor se tak nejak prohreje na 90°C) a chcipnu u prace. Kdyz pak s tim jedu na obed po cca 4 - 5h tak to toci docela dlouho. Klidne 2-4s. Kdyz pak prijedu z obeda a pak po dalsich cca 4h jedu domu, tak auto klidne toci stejen ci dele. 
 
Bohuzel je to, ze to neni vzdy pravidlem. Takze samosebou jsem dal novy originalni palivovy filtr a to docela zmizelo ale na cca 1000km. A uz je to zpet. Tak zkousim pozorovat okolni teplotu a nebo ruzne naklony auta jestli to ma vliv ci ne. Nemuzu rict zatim, ze 100% to umim nasimulovat tuto chybu. Samosebou ze diagnostika bez jedine chyby. 
 
Kolem motoru uplne sucho, vsechny hadicky jsou OK, trubky taky a kolem vstriku take. 
 
Obcas si pohravam s myslenkou ze to muze byt: 
 
- nejaky teplotni cidlo 
- nejake tlakove cidlo okolo nafty 
- horsi podavajici cerpadlo 
- padajici nafta - nebo spis, jak je teply motor, tak mi prijde jak kdyby se nekde "odparovala" nebo proste menila viskozitu kdyz auto clovek chcipne a zacne se palivovy filtr prohrivat od stojiciho horkeho motoru. A nejen filtr ale i hadicky, trubicky atp. 
 
Prikladam par fotek z RJ motoru a merenych hodnot, treba nekoho neco napadne a nebo nekoho nasmeruje co a jak.
 
 

