1. problem - motor netahne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1. problem - motor netahne
Zdravim a prosim o radu v teto veci: motor nema vykon v zadnych otackach. Kdyz to zacalo, projevovala se zavada ztratou vykonu, na plny plyn se auto chovalo jako bez turba, az cca od 3500ot najednou zabralo. Takhle to fungovalo asi 3 dny a ted to netlaci vubec. Any ideas?
- Pepe Karita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 úno 2006, 23:26
- Bydliště: LBC
- Pepe Karita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 úno 2006, 23:26
- Bydliště: LBC
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 648
- Registrován: 23 led 2006, 14:06
- Bydliště: West Slovakia - Ba
- Kontaktovat uživatele:
Da sa to urobit doma. Hodis to na VAG a das akcne cleny. Je tam N75 alebo ho ohmicky zmeras.
Pri nastartovanom motore to ide tiez zmerat.
Pri nastartovanom motore to ide tiez zmerat.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Re: Návod
Pri vypnutem motoru z neho vytahnes konektor a zmeris odpor mezi 2 kontakty v konektoru ventilu.Jurajus píše:A nemůžeš mi zkráceně popsat jak to ohmicky měřit? Jestli v kontaktech či kde a jakou to má mít hodnotu? Docela si to nedovedu představit, ale kámoš do toho trochu dělá.
