1. problem - motor netahne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sasin
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 bře 2006, 19:07
Odpovědi: 0

1. problem - motor netahne

Příspěvek od sasin »

Zdravim a prosim o radu v teto veci: motor nema vykon v zadnych otackach. Kdyz to zacalo, projevovala se zavada ztratou vykonu, na plny plyn se auto chovalo jako bez turba, az cca od 3500ot najednou zabralo. Takhle to fungovalo asi 3 dny a ted to netlaci vubec. Any ideas?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Nebylo by od věci napsat co je to za auto/motor si myslím....
sasin
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 bře 2006, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od sasin »

Dobra pripominka!!!! V tom zapalu jsem na to uplne zapomnel. Nuze, mam VW Passat, 3B2, 98, 1.9 TDi, 81kW.
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Vyděl bych to na turbo
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Také to může dělat ucpaný kat.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Mě naposledy pomohl vag co gdyby jsi to skusil taky?
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

toto isté robilo aj mne N75 ventil pre omedzenie tlaku turba, tahalo až od 3000ot., skús prekontrolovať n75 a hadičky
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Měl jsem to samé u Toleda 81kw.Byl to ventil N75. :-D
Sharan ASZ
Octavia AGR
sasin
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 bře 2006, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od sasin »

O vikendu to projedu Vagem a uvidime...Diky za tipy!
Jurajus
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 led 2006, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jurajus »

A jak zkontroluješ N75? Dá se to udělat doma?
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Odpovědi: 0
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raptor181 »

Da sa to urobit doma. Hodis to na VAG a das akcne cleny. Je tam N75 alebo ho ohmicky zmeras.
Pri nastartovanom motore to ide tiez zmerat.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
Jurajus
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 led 2006, 21:44
Odpovědi: 0

Návod

Příspěvek od Jurajus »

A nemůžeš mi zkráceně popsat jak to ohmicky měřit? Jestli v kontaktech či kde a jakou to má mít hodnotu? Docela si to nedovedu představit, ale kámoš do toho trochu dělá.
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Re: Návod

Příspěvek od frantacech »

Jurajus píše:A nemůžeš mi zkráceně popsat jak to ohmicky měřit? Jestli v kontaktech či kde a jakou to má mít hodnotu? Docela si to nedovedu představit, ale kámoš do toho trochu dělá.
Pri vypnutem motoru z neho vytahnes konektor a zmeris odpor mezi 2 kontakty v konektoru ventilu.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Jurajus
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 led 2006, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jurajus »

No a kolik to má mít? Abych nekoupil ventil a ona to byla někde naprasklá hadička.
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Odpovědi: 0
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raptor181 »

Pozadovana hodnota by mala byt od 14 do 20 ohm.

Inak najlepsie by bolo aby si isiel niekomu kto ma VAG.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“