jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

FR4NK!3 píše:jj to sem taky udelal ... povolil sem doraz na plynu a tim sroubem pridaval az sem z koncil na 1100ot/min a už to nejde nicim na cerpadle snizit ... a nechcu tam mit volnobeh 2000 :D ale porad mi nejde do hlavy ze to nekouri ... pred tim nez sem vybrousil tu kuzelku tak to snad hulilo jeste vic nez ted :?
a dal jsi tam tu kuželku správně?
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

jj takovej vocas nejsu ... snad :D vytahl sem ju a zjistil ze je excentricka ... tak se nasel z ktere strany je nejvic vybrana (odskocena) a jeste to vybrousil . proste to cerpadlo to porad nejak nedava ... jeste zkusim tu kuzelku vyndat a misto toho tam vrazit sroubovak a projet to jestli bude nejak zmena
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

až vyděláš tu tyčinku, tak se mrkni dovnitř z které strany je ten kolík a zkus jestli vyjíždí ( zatáhneš za plyn )
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

to sem taky zkousel ... kdyz stojim pred autem tak vyjizdi z leve strany... nemas icq poslal bych ti fotky jestli mas cas moje icq je kdyztak 278-180-950
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Zniz tlak :-) Nepisti ti moc turbo?
Audi 80 1,6TD 59kW
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

tak sem zkoncil s upravama na mym golfu ... skoda ze sem to nedotahl do konce. Zacatek byl slibnej ale soudruzi z NDR zklamali (LOL) vratim to zase do "puvodniho stavu" a budu rad kdyz se to nerozsype a jeste nejakou chvilu to bude jezdit ... ted to jede jak z praku ale turbo to nejak nepobralo ... za posledni 2 dny testovani se mi docela zvetsila vule na osce a mirne pousti olej takze uz z toho nebudu nic zdimat ... co bych taky cekal nejspis od puvodniho turba po 220 000km ... tachometrovych :? ted momentalne to auto potrebuju takze na neho musim byt hodnej (rofl) tot moje zkusenosti.
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Skus pridat trochu na turbe a trochu na cerpadle, ja som to tak spravil a auto ide krasne.. Nechod hned na max. co to da :)
Audi 80 1,6TD 59kW
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

nj ja sem byl vzdycky na vsechno hrrrr :) z toho turba se da vyzdimat celkem dost ale strasne se tim zkrati zivotnost ... s jinym turbem a s vetsima vstrikama a cerpadlem by to bylo o necem jinym ale to uz je lepsi tam hodit rovnou TDIcko. ja sem chtel zkusit co to da puvodne sem mel predstavu tak o 90 ps ale vykon je strasna droga ... clovek chce vic a vic ... ale stalo to za to :) kdybych mel doma jeste jedno turbo tak to neresim ... bud a nebo :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

dlouho sem tu nebyl. ale k tomu zvyšování výkonu: kdo se bojí nesmí do lesa. neám náhradní turbo, ani motor, kolik tlačím víte, najeto taky habakuk a ještě to nešetřím.
jo a dobrá zpráva pro ty co mě něco chtěli: tet budu mít týden čas.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Houba »

Zdar chlapi, normalne se stydim ale proste nechapu to s tim obohacovacem. :? Byli by ste tak ochotny a mohly mi poslat nakou fotku, nebo ji dat raci sem na forum, protoze to asi taky par lidi nepochopilo. Nevim kde presne to zrbousit. Myslim ze v tom konusu, ale nevim o kolik (pise se tu neco o 0,8 - 1 mm) a jestli celou dokola nebo jen na nejakym miste. Byl bych moc vdecnej. :)
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Vůbec se toho neboj, ja sem to taky moc nechapal, do te doby, nez sem to rozdelal... nic na tom neni. Nejdriv si procti cely tady to tema... dozvis se tam spoustu cennych informaci i s fotkama. Ta "kuzelka" je excentricka ... takze sem ji odbrousil z te strany, z ktere je nejvic odskocena. Potom pomalu zatahni za plyn a sleduj z ktere strany ti bude vyjizdet takova tycinka. Tu kuzelku tam potom vratis zpet a natocis tou odbrousenou stranou k te tycince. Pak uz jen budes sledovat brykety co se ti budou sypat z vejfuku :D

Obrázek
Obrázek

Fotky nic moc .. je to foceny mobilem na rychlo tak me nekamenujte :)
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Houba »

O.K. diky moc to sem presne potreboval. :worthy: Takze nemusi bejt ani do kulata brousena, nebo to je ten ucel aby nebyla. A mam to vzit teda tak do toho milimetru jo ?? To uz je asi jak s tim daleko chci jic ne.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

1mm ani nepoznáš, dal bych tak 3 ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

jj asi tak ... radsi to delej postupne ... ubrousit to muzes vzdycky ... at to nemusis zase navarovat zpet. jesti to bude kulaty nebo ne nehraje roli ... jde jen to to aby ta tycinka vyjizdela co nejvic (musis ji udelat vic mista)... cim vic vyjede tim vic da nafty. preju hodne stesti :))
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Houba »

Jo takhle je to, uz tomu rozumim. Logicky no.

Tak dic moc.
;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“