Párování klíče - IMMO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Párování klíče - IMMO

Příspěvek od tukydydes »

Nechal jsem si dodělat druhej klíč na SUPA II (originál vystřelovák), nechal jsem ho vyfrézovat, spároval jsem dálku a teď jsem se sekl s IMMEM.

Nejdřív jsem z budíku rozlouskl PIN: pětimístný číslo, potom jsem podle VISU postupoval (IMMO generace IV) zadat v 25-Imobilizer "Bezpečnostní přístup" vložil jsem pětimístné číslo a hodilo to hlášku že je PIN špatný nebo tak nějak. Číslo budíků mám: 3T1 920 841 E.
Zadává se to opravdu do 25-Imobilizer nebo do 17-přístrojové desky?
Nebo co může být špatně. PIN je určitě správný.

Když dám rovnou Přizpůsobení-10 tak tam najedu, ale nic nejde poladit jelikož nemám přístup.


Obrázek

Obrázek

Obrázek
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Musis to delat v budikach tj adresa 17
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

Taky by to mohli do VISU uvést, že se to musí zadávat do 17-přístrojové desky. Tam je to napsaný jako, že to je furt v 25-Imobilizéru.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Ja to delam pres supervag a tam je taky 25immo to je standartni adresa ale davas to v budikach.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

Ok díky za info
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

I v budíkách to hází hlášku:
Řídící jednotka odmítla key!
Chyba 35: Nesprávný klíč.

A hlavně v přizpůsobení to vypadá takhle a žádný kanál tam není.
Dá se to vůbec u 4 generace udělat přes VAGínu protože už to jede na UDS protokolech.

Obrázek
Naposledy upravil(a) tukydydes dne 13 led 2016, 17:02, celkem upraveno 2 x.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ve škodovce jsem platil 420 korun
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

jo mám slíbeno ve Škodě za 300,- ale chtěl bych vědět jak se to dělá.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

podla mna sa to vagom a pin kodom u tohoto typu auta uz neda.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
maithly
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 pro 2013, 05:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od maithly »

it would be able to VISU noted that this must be entered into the instrument panel 17

rubber matting | rubber flooring | playground mat | playground tile | weed control fabrics


Obrázek
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

Kluč musi byť predpripraveny - predkodovany bezpecnostnymi Bytmi jedinecnymi pre konkretne auto - pomocou beznych diagnostickych programov to neprisposobite, a nedokazu to ani u dealera v Skodovke. Hladajte vo svojom okoli ludi ktorí to dokazu, ale sa informujte v klucovej sluzbe
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

asi vag commander najskor
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

pokial ho kupoval origo,bude predprogramovany na dane auto.Pin uz na tomto aute nezadas.Jedine online alebo su na to aj ine veci..
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“