VW GOLF 5 2,0 TDI 2008 BMM - zaplnění DPF na 0%, nemění se
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
VW GOLF 5 2,0 TDI 2008 BMM - zaplnění DPF na 0%, nemění se
ZDravím, jsem šťastným majitelem GV s motorem BMM. Jen v rychlosti, vozidlo má 200 000 km v těle, dle servisky vše sedí, ale to bych neřešil.
S DPF problém není, nouzák se nekoná. Jediné co je vidět, tak je černá koncovka výfuku od suchých sazí. Není to čisté jak na některých comonrailech.
Co mě zaráží, je to, že soft je origo, filtr nekuchanej a v blocích hodnot to píše v kanále 75 pozice 3 zaplnění DPF 0%. Nechápu proč.
Popílek už je na 68g.
Paměť je bez závad, dle měřených hodnot se regenerace koná po cca 500 km, vždy se počítadla vynulují a chyby se neukládají. Teploty a snímač dif tlaku je OK.
Otázka proč to píše zaplnění pořád 0%?
Děkuji.
S DPF problém není, nouzák se nekoná. Jediné co je vidět, tak je černá koncovka výfuku od suchých sazí. Není to čisté jak na některých comonrailech.
Co mě zaráží, je to, že soft je origo, filtr nekuchanej a v blocích hodnot to píše v kanále 75 pozice 3 zaplnění DPF 0%. Nechápu proč.
Popílek už je na 68g.
Paměť je bez závad, dle měřených hodnot se regenerace koná po cca 500 km, vždy se počítadla vynulují a chyby se neukládají. Teploty a snímač dif tlaku je OK.
Otázka proč to píše zaplnění pořád 0%?
Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

V kanáli 75 je hodnota zanesenia v % od poslednej regenerácie asi si to pozeral hned po regeneracii a celkove zanesenie je v kanali 68 pole 2 ak tam máš už cez 60g tak maš problem lebo tolerancia na emisnej je do 60g max.u auta s DPF tak či tak ťa výmena neminie ak je to prve DPF aj tak pekne vydržalo cez 200 000 km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Blok 68 pole 2 ukazuje už 68 g
otázka je zda to srazím tu hodnotu vynucenou regenerací nebo mám jen čekat na aktivaci kontrolky a pak DPF ven a vyčistit, popřípadě výměna.
Podle mě je to zanesení popílkem, tzn, že je DPF po smrti, je tak?

Podle mě je to zanesení popílkem, tzn, že je DPF po smrti, je tak?
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Super, takže už pronikám do problematiky DPF.
Otázka, pomůže vymontovat filtr a vyčistit ho?
Děkuji.
Otázka, pomůže vymontovat filtr a vyčistit ho?
Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Vyřešeno, to jsem potřeboval vědět, protože zkušenost s tím nemám a nikde jsem se tohle nedočetl, potřebuju vědět jak to je s čištěním a zda to má či nemá cenu dělat.
Lepší bude koupit nový nebo sehnat něco z havárky co má málo najeto.
Lepší bude koupit nový nebo sehnat něco z havárky co má málo najeto.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Nebo to nechat vyčistit protisměrným vypalováním, prý by to mělo být řešení tak na dalších cca 100.000km, ale zkušenost nemám. Cena kolem 10.000kč, což je pořád výrazně méně, než stojí nový filtr...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ak dobre poznaš povod tej buračky tak aj z buračky čo najmenej km ale to musíš poznať na 120%lebo sa ti predraží ešte viac ale už by som nešpekuloval už to neni take drahe zoženieš aj do 500 eur noví a ten ti posluží skutočne tych 100 000 ked jazdíš aj prevažne mesto neviem na ake učely použivaš auto a kolko najazdiš a všetko je to hlavne od vydarenia vyrobru ako aj od auta a ako sa k nemu spravaš 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
U nas chlao vypaluje protismerom,viac nikomu nepovedal,nejake knowhow,roboty ma dost,berie cca 100€ (3000kc) a zatial vsetko po nom funkcne.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4