VW GOLF 5 2,0 TDI 2008 BMM - zaplnění DPF na 0%, nemění se

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

VW GOLF 5 2,0 TDI 2008 BMM - zaplnění DPF na 0%, nemění se

Příspěvek od ThrashTheTrash »

ZDravím, jsem šťastným majitelem GV s motorem BMM. Jen v rychlosti, vozidlo má 200 000 km v těle, dle servisky vše sedí, ale to bych neřešil.

S DPF problém není, nouzák se nekoná. Jediné co je vidět, tak je černá koncovka výfuku od suchých sazí. Není to čisté jak na některých comonrailech.

Co mě zaráží, je to, že soft je origo, filtr nekuchanej a v blocích hodnot to píše v kanále 75 pozice 3 zaplnění DPF 0%. Nechápu proč.

Popílek už je na 68g.

Paměť je bez závad, dle měřených hodnot se regenerace koná po cca 500 km, vždy se počítadla vynulují a chyby se neukládají. Teploty a snímač dif tlaku je OK.

Otázka proč to píše zaplnění pořád 0%?

Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

V kanáli 75 je hodnota zanesenia v % od poslednej regenerácie asi si to pozeral hned po regeneracii a celkove zanesenie je v kanali 68 pole 2 ak tam máš už cez 60g tak maš problem lebo tolerancia na emisnej je do 60g max.u auta s DPF tak či tak ťa výmena neminie ak je to prve DPF aj tak pekne vydržalo cez 200 000 km
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Blok 68 pole 2 ukazuje už 68 g :D otázka je zda to srazím tu hodnotu vynucenou regenerací nebo mám jen čekat na aktivaci kontrolky a pak DPF ven a vyčistit, popřípadě výměna.

Podle mě je to zanesení popílkem, tzn, že je DPF po smrti, je tak?
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

To zanesenie neznizis ziadno regeneraciou,to je hodnota zanesenia kanalikov ktore niesu priepustne v DPF,takte realne upchatie.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Super, takže už pronikám do problematiky DPF.

Otázka, pomůže vymontovat filtr a vyčistit ho?

Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

To čo ťa vide ho dať dolu a za vyčistenie zaplatíš a o 3mesiace aj tak budeš musieť kupiť novy tak ak ho už daš dolu ja by dal novy a maš na dalších 150 000 pokoj ak nejazdiš stale mesto tím čistenim si len oddiališ problem ale nevyriešiš
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Vyřešeno, to jsem potřeboval vědět, protože zkušenost s tím nemám a nikde jsem se tohle nedočetl, potřebuju vědět jak to je s čištěním a zda to má či nemá cenu dělat.

Lepší bude koupit nový nebo sehnat něco z havárky co má málo najeto.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Nebo to nechat vyčistit protisměrným vypalováním, prý by to mělo být řešení tak na dalších cca 100.000km, ale zkušenost nemám. Cena kolem 10.000kč, což je pořád výrazně méně, než stojí nový filtr...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

Ak dobre poznaš povod tej buračky tak aj z buračky čo najmenej km ale to musíš poznať na 120%lebo sa ti predraží ešte viac ale už by som nešpekuloval už to neni take drahe zoženieš aj do 500 eur noví a ten ti posluží skutočne tych 100 000 ked jazdíš aj prevažne mesto neviem na ake učely použivaš auto a kolko najazdiš a všetko je to hlavne od vydarenia vyrobru ako aj od auta a ako sa k nemu spravaš :-D
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

U nas chlao vypaluje protismerom,viac nikomu nepovedal,nejake knowhow,roboty ma dost,berie cca 100€ (3000kc) a zatial vsetko po nom funkcne.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“