0T- predvstrik dti nastaveni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

0T- predvstrik dti nastaveni

Příspěvek od patrik.kloucek »

zdar kluci,chtel bych as poprosit o navod jak se nastavuje predvstrik u renaultu dti.Chci vymenit rozvody a tohle nevim jak se dela.U koncernu se nataci cerpadlo,u PD zas kolo na vacce ale tady nevim. Pry se to dela nejak na hodinky cemuz nerozumim.Muzetze mi poradit popr nejake foto nebo navod nebo idealne video. Hledam na netu ale nikde nic o tom není.
Normalne bych se na to vyprdnul ale blbe to chyta a ten predvstrik to pry muze delat.Tak to chci udelat abych mel jistotu ze to tim není než budu řešit startér a další možný příčiny.
diky moc za řady.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

myslíš některé DTI opel?? pokud ano které tuším jsou tam 4 motory s označením DTI
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

hansdob píše:myslíš některé DTI opel?? pokud ano které tuším jsou tam 4 motory s označením DTI
Ee dti Renault.,.jsem psal.ale třeba je to stejný....nevím.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Zajed na clipa nebo kts je tam nastavení jako u tdi.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Takže se to nastavuje pomocí TDI grafu? Čerpadlo je tam napevno tak se nějak točí kolem?díky
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ahoj, veď minule sa tu už o tom písalo ak si pamätám. Na Renaulte dTi sa základný predvstrek nastavuje len hodinkami. KTS nemám ale neviem že by bola takáto funckia v CLIPe ako písal Geo ale možno sa mýlim. Ak aj ano tak predpoklad je dať motor do základného nastavenia aby nereguloval dynamický predvstrek. Tento týždeň asi budem robiť rozvody na takomto Renaulte tak sa zo srandy pozriem či je v diag niečo podobné ako TDI graf ale napamätám si resp. som to nikdy nenašiel.

Hodinkami zistíš predvstrek tak že medzi trubkami z čerpadla máš zátku ktorú vyšrobuješ, dáš tam adaptér s ihlou, dáš motor 1 zub pred značky, odčítaš hodnotu na indikátore , posunieš motor na značky aby sa dala zaaretovať kľuka a v tomto okamihu musí byť piestik vysunutý asi o 0,3 mm viac. Ak nie povolíš vnútorný šesťhran na remenici čerpadla a došteluješ ale na to je dobré mať prípravok (dá sa vyrobiť).

Ak máš pochybnosti o predvstreku tak ti poradím sprav si rozvody a dones to čerpadlárovi alebo do Bosch servisu, za hodinku to budú mať hotové ak majú prípravky.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Já to jen kontroloval kamarádoj takže vím že v kts je taková funkce proto jsem si myslel že ji má i clip.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkusil bych KTS diagnostiku, DTi má čerpadlo jako TDi, některé dokonce s 11mm hlavou, v KTS by měla být možnost zobrazit počátek vstřiku a pak ho naladit.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

má to řídící vstřik tak musí zobrazovat hodnotu počátku vstřiku
mechanicky je to O.32 před HU

já to zítra dělam na laguně 2.2 D digi posuvka tam nevleze délkově tak musím vyrobit trubičku na hodinky úchylné kolo má 3 x M8
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

Dělá se to pěkně blbě. Musí se povolit ta hliníková matka nejlíp trubkový klíč nejsem si jistej jestli 19 nebo 22 a má levej závit. Vyšroubuje se a pak jsou v tom kole 3 výřezy a těma se otáčí. Radši bych to zkusil dát o zub než tohle rozdělávat.
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“